2066
Sök

Hur många har varit med en "drömtjej" ?

122 Inlägg
11 januari 2009
Trådstartare
Sitter och kollar på dukes of hazzard på 6an just nu, och ja det är ju rättså många fina flickor med om man säger så wink

Tanken har slagit mig några gånger, allt beror ju såklart på hur man själv är som person / utseende osv osv. Men kommer det en dag då var man har nått sin tur i livet ?

Hur många här har egentligen legat med en riktigt jävla puma, en tjej du inte kan hitta något enda fel med! Eller är det bara drömma vidare använda fantasin och högerhanden ?

Sen är det klart att den perfekta tjejen är individuellt och även om jag älskar min tjej så kan jag inte kalla henne en riktig dröm, utan det är en vanlig blond-svensson som är ungefär lika rolig att sätta på som att köra en åk-gräsklippare.

/ Emil
Senast redigerat av Emil741 (11 januari 2009)

Egentligen TSDI

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
11 januari 2009
Emil741 skrev:
Sen är det klart att den perfekta tjejen är individuellt och även om jag älskar min tjej så kan jag inte kalla henne en riktig dröm, utan det är en vanlig blond-svensson som är ungefär lika rolig att sätta på som att köra en åk-gräsklippare.

/ Emil

Åk-gräsklippare haha, vilken diss lol

Där jag bor finns för övrigt inga snygga tjejer så.. nej

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

Byggare Behm
562 Inlägg
11 januari 2009
Hahaha, gillar sista raderna skarpt.

Har varit med några pumor i min ålder, dock inte helt ensam, alltid någon tjejkompis eller
annat tjafs ivägen.
Visst, tanken " sätta på " kommer upp ganska snabbt men pröva att inleda
en diskussion om något allmänt så inser man ganska snart att dom
bara är för syns skull.. eller just för påsättandet..

Tror din blondin -svensson är mera värd om man jämför..
Sen finns det alltid saker som går att förbättra.
Senast redigerat av _Jonex_ (11 januari 2009)

Långt ifrån proffs men gör det jag kan.
Sköter man saker snyggt så klarar man sig bättre, alltid.

Pekabow i can see u
644 Inlägg
11 januari 2009
Hahaha att du orka de på tv ser inte sådar i verkligheten tro mig smile när de är nyvakna så ser de ut som en nyvaken sexy råtta:)
är libanes och känner ett par ( miss libanon ) eftersom hade en släkting som blev deltagen där .

kom de in i salongen innan den där "formateringen" så såg de ut som en PIIIIPP
tillsaken finns inte en tjej som inte har EN ENDA Fel !!
och om de finns då är felet att de inte har ett fel wink
Senast redigerat av Abeed (11 januari 2009)

Polestar
155 Inlägg
11 januari 2009
De flesta "perfekta" tjejer är inte så perfekt i huvudet

7 274 Inlägg
11 januari 2009
Perfekt existerar inte.
Tyvärr så måste jag vara så jävlig och säga att man lär bara hitta någon man tål att leva med wink

4 637 Inlägg
12 januari 2009
Fy faan vad ballt det vore med en tiopoängare i sängen! VILL HA NU!

Försöker iaf
12 819 Inlägg
12 januari 2009
Fan åkgräsklippare är ju skitkul att köra, så va gnäller ni? wink

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

12 086 Inlägg
12 januari 2009
Jag va kär i en puma en många år, knulla aldrig sockret fullt ut dock.
Kommer nog aldrig träffa en lika het tjej igen sad

Och sen ska väl tilläggas att lantstäder i nån sydstat i USA där alla tjejer är urheta blondiner som flashar brösten för jämnan inte existerar i verkligheten smile
Senast redigerat av JapMax (12 januari 2009)

218 Inlägg
12 januari 2009
JapMax skrev:
Jag va kär i en puma en många år, knulla aldrig sockret fullt ut dock.
Kommer nog aldrig träffa en lika het tjej igen sad

Och sen ska väl tilläggas att lantstäder i nån sydstat i USA där alla tjejer är urheta blondiner som flashar brösten för jämnan inte existerar i verkligheten smile

VA??? då avbokar jag min resa till texas 0_o

Projekt: SKYLINE - THE WHITE DOPE

4 663 Inlägg
12 januari 2009
te_wik skrev:

Mvh Tommy

haha fan va RÄTT big_smile

FreddeK
12 januari 2009
Emil741 skrev:
Sitter och kollar på dukes of hazzard på 6an just nu, och ja det är ju rättså många fina flickor med om man säger så wink

Tanken har slagit mig några gånger, allt beror ju såklart på hur man själv är som person / utseende osv osv. Men kommer det en dag då var man har nått sin tur i livet ?

Hur många här har egentligen legat med en riktigt jävla puma, en tjej du inte kan hitta något enda fel med! Eller är det bara drömma vidare använda fantasin och högerhanden ?

/ Emil

Bara jag som tycker det är respektlöst av dig att dissa din tjej så där?

7 274 Inlägg
12 januari 2009
Freddeponken skrev:
Emil741 skrev:

/ Emil

Han är ju ärlig iaf och skapar en diskution så vad spelar det för roll? wink

180 Inlägg
12 januari 2009
Min förra tjej var en "drömtjej", useendemässigt var hon inte en tia men långt över medel ur mitt perspektiv. De jag gillade med henne var att man kunde lita fullt ut på henne och vi hade oftast mkt roligt tillsammans och hittade på massa saker. Hon delade samma intressen som mig + kunde hitta på saker på egenhand då jag ville vara ifred eller hade annat att göra.
Tyvärr behandlade ja inte henne tillräckligt rättvist så hon stack.

För att falla under kategorin drömtjej i mitt fall måste dessa kriterier uppfyllas:

Tillit
Bra utseende
Självständig
Ta tag i saker så de händer nått
Snäll

Om ja skulle hitta denna "drömtjej" skulle hon nog inte stanna speciellt länge, är hon tillräckligt självständig fattar hon nog att jag bara är en belastning som hon skulle klara sig bättre utan.

Emil741 skrev:

Åk-gräsklippare är bättre än de du får pötta wink
Senast redigerat av Viktorsson (12 januari 2009)

Viktorsson, Borås
Mustang 1967 Projekttråd

12 086 Inlägg
12 januari 2009
Freddeponken skrev:
Emil741 skrev:

/ Emil

Du är nog den ända som är kärring nog att påpeka det i en tråd full med boys lol

262 Inlägg
12 januari 2009
Saab_Robin skrev:
te_wik skrev:

Mvh Tommy

haha fan va RÄTT big_smile

Skönt att man jobbar på en golfbana då smile

135 Inlägg
12 januari 2009
Emil741 skrev:

/ Emil

Och vad får dig att tro att en så kallad "10 poängare" från Dukes of hazzard skulle vara så mycket bättre i sängen?
Nyckeln i ett förhållande skall ju vara att två människor kan snacka med varandra och utvecklas, även i sänghalmen.

Hoppas din tjej läser dom där raderna... Hon kanske tycker du är lika rolig som att köra kundvagn från ICA.

Idrott luktar svett, sport luktar bensin

2 337 Inlägg
12 januari 2009
Det sitter i huvudet, inte i utseendet.

122 Inlägg
12 januari 2009
Trådstartare
Mja jag håller med de flesta här att jag tror inte att de flesta av dom brudarna har speciellt mkt i skallen och att man knappast skulle klara att vara tillsammans med en sådan brud.

Det var mera "vara med för one night" och ja dom bör vara bättre i sängen om dom nu ser ut så, rent teoretiskt så borde dom ju ha övat mycket mera ! ?

Sen så kan man ju ta det där med gräsklipparen hur man vill. Den som har en gnutta humor förstår att jag inte var 100% seriös i just den meningen.

Egentligen TSDI

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
12 januari 2009
Har varit med om en och annan tjej som har varit perfekt till utseendet, jo. Men
det har oftast varit one night stands eftersom att det, som många här bekräftar,
är rätt känt att dom inte är klipskast i världen. Frågan är var som är "sexigast";
en relativt smart tjej som är lite lagom snygg eller en assnygg tjej som är helt
puckad? Jag skulle nog välja den första. wink

Sök