visserligen var det ett tag sedan, men då när man var i 14-15 års åldern så var det en tjej som var vrålläcker när man var i den åldern, och jag kämpade i ett år för att bli tillsammans med henne, å jag fick lön för mödan
Väldigt svår fråga, men jag får nog säga att mitt ex klassar in där inte bara så som jag anser vara en drömbrud, men även utseendemässigt på det sättet jag antar menas!
Jag va kär i en puma en många år, knulla aldrig sockret fullt ut dock. Kommer nog aldrig träffa en lika het tjej igen
Och sen ska väl tilläggas att lantstäder i nån sydstat i USA där alla tjejer är urheta blondiner som flashar brösten för jämnan inte existerar i verkligheten
VA??? då avbokar jag min resa till texas 0_o
hahaha!=P
Jag är satt på denna jorden för att njuta, jag har försökt men jag kan inte sluta! :)
Det var mera "vara med för one night" och ja dom bör vara bättre i sängen om dom nu ser ut så, rent teoretiskt så borde dom ju ha övat mycket mera ! ?
Varför skulle de ha "övat" mera? En ful tjeje kan ha fått ligga lika mycket, det beror ju helt på vilka killar de har stött på. Och sen spelar det ju ingen roll hur mycket övning man har fått, det gäller att ha känsla för det. Hon kanske har varit med 100 killar och ligger fortfarande där som en död säl i sängen. Fattar inte att du kan dissa din tjej sådär, om hon nu är så dålig så får du ju lära upp henne. Men att "drömtjejerna" skulle vara bättre för att de har övat mer är ju helt fel. Vem tror du är bäst, tjejen som har haft 100 one-night-stands eller tjejen som haft ett längre förhållande där hon har lärt sig tillsammans med killen?
Even fools they say, can find a way out of the dark.
Det var mera "vara med för one night" och ja dom bör vara bättre i sängen om dom nu ser ut så, rent teoretiskt så borde dom ju ha övat mycket mera ! ?
Varför skulle de ha "övat" mera? En ful tjeje kan ha fått ligga lika mycket, det beror ju helt på vilka killar de har stött på. Och sen spelar det ju ingen roll hur mycket övning man har fått, det gäller att ha känsla för det. Hon kanske har varit med 100 killar och ligger fortfarande där som en död säl i sängen. Fattar inte att du kan dissa din tjej sådär, om hon nu är så dålig så får du ju lära upp henne. Men att "drömtjejerna" skulle vara bättre för att de har övat mer är ju helt fel. Vem tror du är bäst, tjejen som har haft 100 one-night-stands eller tjejen som haft ett längre förhållande där hon har lärt sig tillsammans med killen?
Vad har ni för drömtjejer egentligen? Varför skulle folk vara puckade bara för att dom är bra i sängen & ser bra ut? :S Det känns lite fördomsfullt faktiskt.. Men thats just my point of wie!
Sen håller jag med den som sa att du som trådskapare ska se till att lära upp din brud lite istället. Jag är övertygad om att ni båda kan få extra kul då. Folk tar inte illa upp som man kan tro. Ta mig som ett exempel, jag gillar hårda tag i sängen så då är det bara att säga det! Inte svårare än så. Vist kan det vara mysigt att älska också men det är inte alls samma sak som när killen vet vad man vill ha!
Sitter och kollar på dukes of hazzard på 6an just nu, och ja det är ju rättså många fina flickor med om man säger så
Tanken har slagit mig några gånger, allt beror ju såklart på hur man själv är som person / utseende osv osv. Men kommer det en dag då var man har nått sin tur i livet ?
Hur många här har egentligen legat med en riktigt jävla puma, en tjej du inte kan hitta något enda fel med! Eller är det bara drömma vidare använda fantasin och högerhanden ?
Sen är det klart att den perfekta tjejen är individuellt och även om jag älskar min tjej så kan jag inte kalla henne en riktig dröm, utan det är en vanlig blond-svensson som är ungefär lika rolig att sätta på som att köra en åk-gräsklippare.
/ Emil
Bara jag som tycker det är respektlöst av dig att dissa din tjej så där?
Jag håller med dig, folk som anser det sådär borde fan inte ha brud!
Vad har ni för drömtjejer egentligen? Varför skulle folk vara puckade bara för att dom är bra i sängen & ser bra ut? :S Det känns lite fördomsfullt faktiskt.. Men thats just my point of wie!
Sen håller jag med den som sa att du som trådskapare ska se till att lära upp din brud lite istället. Jag är övertygad om att ni båda kan få extra kul då. Folk tar inte illa upp som man kan tro. Ta mig som ett exempel, jag gillar hårda tag i sängen så då är det bara att säga det! Inte svårare än så. Vist kan det vara mysigt att älska också men det är inte alls samma sak som när killen vet vad man vill ha!
Rätt! Jag vet om många kloka tiopoängare och många puckade nollpoängare. En av de klokaste tjejer jag snackat med var så het så det hårdnade till lite i byxan...
tamefan så finns min absoluta drömtjej på min skola, självklart har hon kille på fordon så man får se dem sitta och mysa varenda dag, lagom kul! men en jävligt vacker dag så..
edit: nu kanske den här tråden handlade om sex förresten.. jag är mer ute efter henne än sex..
Sitter och kollar på dukes of hazzard på 6an just nu, och ja det är ju rättså många fina flickor med om man säger så
Tanken har slagit mig några gånger, allt beror ju såklart på hur man själv är som person / utseende osv osv. Men kommer det en dag då var man har nått sin tur i livet ?
Hur många här har egentligen legat med en riktigt jävla puma, en tjej du inte kan hitta något enda fel med! Eller är det bara drömma vidare använda fantasin och högerhanden ?
Sen är det klart att den perfekta tjejen är individuellt och även om jag älskar min tjej så kan jag inte kalla henne en riktig dröm, utan det är en vanlig blond-svensson som är ungefär lika rolig att sätta på som att köra en åk-gräsklippare.
/ Emil
Låter ju inte spec snällt kan jag hålla med om
Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!
/ Emil
Låter ju inte spec snällt kan jag hålla med om
Låter lite som nån me fel inställning.. I dina ögon så borde hon ändå vara din alldeles egen puma. Om hon är tråkig att sätta på är det ju bara ditt fel så det säger väl mer om dig själv än henne kanske ? Du har inte funderat på att hon kanske e uttråkad eller redan har somnat .. Du får väl sätta fart på henne om det är så jäkligt.. skulle rekommendera att göra det innan det är försent.. Finns ju massa sätt... martinshop har ju uppnat i Ullared t.ex (det sa dom på reklamen på p3 idag iaf)
Jag hoppas verkligen din tjej läser detta och inser att det finns många andra killar som är vettigt och har någe innanför pannbenet. Du kan hälsa henne från mej att det finns många singel killar här inne, så hon kan ju börja leta efter en vettig kille ist. Jag tror inte du har så mycke att erbjuda i sängen, hon hoppas nog på att det hela snart är över så hon får sova. (eller så känner hon inget!!)
Har världens puma och jag älskar henne och hon mig. Sen när vi kommer in på sex.... Sex är ju inte spec bra förens man har lärt känna varann. visst e de gött men vafan e ju SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Mycket bättre om tjejen vet hur man vill ha det, och vise versa...
Ha de gött!
//Jocke
Man får aldrig en andra schans att ge ett första intryck.
Emilius : Fan vad jobbigt läge! hoppas det löser sig en vacker dag !
Miklen: Mja jag vet inte, det är ju hon som är "på" om det jag har liksom tröttnat på den delan av förhållandet fast jag bara är en liten spjuver haha ;D Det är STOR skillnad från andra tjejer på just sex biten tycker jag, hon är liksom på som fan om det men ändå så känns hon mera som en död fisk (resten med henne är helt underbart) och ja vi har pratat om det fast kanske på ett lite finare sätt än här, och hon försöker sitt bästa men ändå så känns det inte alls speciellt tillfredsställande.
SuperNova: Ja precis du är psykolog va? du läste av mig så bra, möjligtvis synsk? Nejdå men jag tror knappast hon skulle ragga folk på nätet och då inte direkt från garaget.. Dock verkar ju du ha erfarenhet om tjejer som sover under samlag ? (Och nej vi behöver inte starta inbördes krig nu, ta det med en gnutta humor)
j00k3: Jo jag håller med ! det känns liksom inte som varken hon eller jag utvecklas nått på den fronten sedan vi blev tillsammans :S något som jag trodde nästan var självklart att det borde.
Inte med min gubbe, han vet hur man ska behandla en tjej på rätt sätt. Men har träffat muppar som dej tidigare i mitt liv och då ligger man bara och väntar på att det hela ska vara över snart
Håller med om att du kanske är rättvis mot din tjej. Låter ju inte riktigt som att det bara kan vara hennes fel, it takes two to ligga du vet
Bara för att man ser bra ut tror ja knappast att man är bättre i sängen för det. Det gäller även killar har ja märkt ibland. Riktiga hunkar är för säkra på sig själva och anstränger sig lixom inte lika mkt.
Tänk dig en riktigt ful tjej, vem vet när hon får ligga nästa gång? Tror du inte att hon kommer ta vara på situationen och ge allt?
"Många vet hur en banan ser ut, men få vet hur den ska användas"
Flickor kör turbo. Kvinnor kör V8.