Tillfälle har väl funnits (om vi avser drömtjejer rent utseendemässigt), men jag intalade mig själv att göra bruk av de tre hjärnceller jag har och bevara drömmen istället för att upptäcka att den inte var sann.
För min högst personliga del kommer nog en drömtjej att alltid vara en utopi, och det är något jag värdesätter istället för sörjer. Även den perfekta tjejen skulle man nog tröttna förvånansvärt snabbt på om det inte fanns någon personligt utvecklingsmässig variation med i leken.
Att uppnå ett "mål" i sådan bemärkelse att leka i ping-pong i sänghalmen med en drömtjej är nog ungefär lika upphetsande som att klia sig i knävecket. När man är färdig kliar det inte längre, men sen då? Nje, bättre att ha något ömsesidigt att sträva efter och arbeta mot, och att det i princip är ouppnåeligt tjänar bara till att göra en evighetsuppgift av det, vilket i detta fallet faktiskt är positivt.
Min flickvän är inte mer min drömtjej än jag är hennes drömkille, men hon är gott och väl tillräckligt nära för att vara värd att satsa på. Att ständigt sträva efter att förbättra varandra (men naturligtvis med bibehållen ödmjukhet och självinsikt) är enligt mig en stor del i vad en relation, såväl sensuell som sexuell, går ut på.
Jag är jäkligt nöjd som det är, men det innebär inte vare sig att "inget går att förbättra" eller att "gräset är grönare på andra sidan".
00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex