2189
Sök

Hur många har varit med en "drömtjej" ?

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
16 januari 2009
Arradin skrev:
SuperNova skrev:
Emil741 skrev:

Jaha ! smile då kanske du själv har sovit då ? wink

Inte med min gubbe, han vet hur man ska behandla en tjej på rätt sätt.
Men har träffat muppar som dej tidigare i mitt liv och [b]då ligger man
bara och väntar på att det hela ska vara över snart big_smile ]/b]

Om du bara ligger där, så kanske det är ditt eget fel att det 'inte är bra' ?

Haha, självgoda tjejer som tror att dom är nått , underbart smile

Alltså, man kanske har gett allt först, för att sen märka hur jävla kasst det är. Och istället för att skapa en pinsam situation där man ber killen lägga av och man måste förklara varför så ligger man bara och väntar. Han som var så för mig märkte inte ens att jag bara "la av".

Even fools they say, can find a way out of the dark.

560 Inlägg
16 januari 2009
Arradin skrev:
SuperNova skrev:
Saken är den att man drar inte hem killar från krogen,
du får ett bättre samlag med en dildo smile
Killar som skryter är oftast dom som är usla i sängen (säger inte alla).
Men en kille som säger att han är så bra och vild i sängen osv, han fattar
inte att alla tjejer fungerar olika och tänker oftast på sig själv....
En kille som däri mot GER en brud orgasm *wow*
Bästa sexet får man när man har lärt känna varandra och man kan
börja berätta drömmar och experimentera tongue

Och det gällar naturligtvis inte tjejer ?
Snygga tjejer som tror att det räcker att ligga där och se " söt " ut ..

Tsts.

Alla snygga tjejer tror inte det tongue Det är inte bara "fula" tjejer som ger sitt allt. Har iofs en tjejkompis som riktigt snygg, och hon sa själv " Men varför ska jag anstränga mig nått när jag bara kan ligga där och ha det skönt?" Hon och jag är uppenbarligen helt annorlunda smile

German Engineering
9 083 Inlägg
16 januari 2009
Sarge skrev:
Det sitter i huvudet, inte i utseendet.

Helt rätt wink

//Sam

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

95 Inlägg
16 januari 2009
Min flickvän är min drömtjej. Hon är både snygg som fan jättesnäll och har en underbar personlighet, så ja jag har varit med min drömtjej big_smile

1 570 Inlägg
16 januari 2009
Jag träffade min "drömtjej" i somras. Tyvärr bodde hon i Brooklyn så det blev svårt att dejta smile Orättvist tyckte jag haha.

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
16 januari 2009
rallycrosstjej22 skrev:
fan det låter ju nästan som att allt skulle va upp te tjejen under ett samlag:P jisses killarna måste ju oxå se till att va bra under sexet! om en kille inte presterar bra själv så blir det ju automatiskt avtändande för en tjej! jag vet för jag är en av dom som somnat under sex:P tur att man har en bra karl nu iaf som inte tror att allt hänger på tjejen under sexet! Ni killar har nog mer att lära er än va ni tror! prova att gå en kurs i sexuall kunskap lr nå:P

Vad ni klagar kvinnor. Jag antar att jag är rätt average i sängen, om man ska tro på vad folk säger (dock vet man ju inte om det folk säger är sant.. men ändå.. jag försöker i alla fall, haha). Dock har jag mött många som är jävligt duktiga och många som är jävligt tråkiga. Min flickvän är t.ex tråkig (ja, gnäll på mig bara... hon vet om det, vi har pratat om det rätt många gånger, minst sagt). Och det är för att hon är en sådan som inte vågar yttra sig om vad hon vill, och hon vågar aldrig ta initiativ. Visst, jag gillar att ta initiativ själv också. Men man måste gå en del av vägen var. Om man har sex med en tjej som ligger där som en död fisk, som knappt vet vad ordet förspel betyder o.s.v;  så blir det ju automatiskt tråkigt efter ett tag.. så är det.
Senast redigerat av Hexenhammer (16 januari 2009)

1 570 Inlägg
16 januari 2009
Hexenhammer skrev:
en död fisk

Döda fisken är de bästa, då kan man se på TV och äta mackor samtidigt. big_smile

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
16 januari 2009
henrikh skrev:
Hexenhammer skrev:
en död fisk

Döda fisken är de bästa, då kan man se på TV och äta mackor samtidigt. big_smile

Ja. Eller så kan man skippa sexet helt och hållet, och köra en bra P-rulle istället. Valet där är ju rätt solklart!

2 014 Inlägg
16 januari 2009
Tillfälle har väl funnits (om vi avser drömtjejer rent utseendemässigt), men jag intalade mig själv att göra bruk av de tre hjärnceller jag har och bevara drömmen istället för att upptäcka att den inte var sann.

För min högst personliga del kommer nog en drömtjej att alltid vara en utopi, och det är något jag värdesätter istället för sörjer. Även den perfekta tjejen skulle man nog tröttna förvånansvärt snabbt på om det inte fanns någon personligt utvecklingsmässig variation med i leken.

Att uppnå ett "mål" i sådan bemärkelse att leka i ping-pong i sänghalmen med en drömtjej är nog ungefär lika upphetsande som att klia sig i knävecket. När man är färdig kliar det inte längre, men sen då? Nje, bättre att ha något ömsesidigt att sträva efter och arbeta mot, och att det i princip är ouppnåeligt tjänar bara till att göra en evighetsuppgift av det, vilket i detta fallet faktiskt är positivt.

Min flickvän är inte mer min drömtjej än jag är hennes drömkille, men hon är gott och väl tillräckligt nära för att vara värd att satsa på. Att ständigt sträva efter att förbättra varandra (men naturligtvis med bibehållen ödmjukhet och självinsikt) är enligt mig en stor del i vad en relation, såväl sensuell som sexuell, går ut på.

Jag är jäkligt nöjd som det är, men det innebär inte vare sig att "inget går att förbättra" eller att "gräset är grönare på andra sidan".

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

178 Inlägg
16 januari 2009
hon som jag har nu är iofs inte helt perfekt än men helt klart den bästa jag har haft:) och efter ett jag får dit turbon antar jag att jag kommer räkna henne som en 10p ett bra tag framöver:P

iofs har jag ju självklart inte haft sex som i att penetrera, men alla dom långa nätterna med henne efter otaliga slingrande och sladdvänliga vägar slår nog allt sex jag har varit med om när det gäller njutning:D

252 Inlägg
16 januari 2009
qazse skrev:
hon som jag har nu är iofs inte helt perfekt än men helt klart den bästa jag har haft:) och efter ett jag får dit turbon antar jag att jag kommer räkna henne som en 10p ett bra tag framöver:P

iofs har jag ju självklart inte haft sex som i att penetrera, men alla dom långa nätterna med henne efter otaliga slingrande och sladdvänliga vägar slår nog allt sex jag har varit med om när det gäller njutning:D

Första vettiga svaret! Håller med dig! Tjejer? tss, BILEN! big_smile

627 Inlägg
16 januari 2009
v4jessica skrev:
rallycrosstjej22 skrev:
SuperNova skrev:

håller med dig fullt smile

Verkligen asså smile

Gentlemen nerver kiss and tell menar du? smile

We Ride Togheter, We Die Togheter!

1 570 Inlägg
16 januari 2009
Alecci skrev:
Jag är jäkligt nöjd som det är, men det innebär inte vare sig att "inget går att förbättra" eller att "gräset är grönare på andra sidan".

Så känner jag för min Volvo, duger men kunde ju varit bättre?

2 014 Inlägg
16 januari 2009
henrikh skrev:
Alecci skrev:

Så känner jag för min Volvo, duger men kunde ju varit bättre?

Jo, resonemanget fungerar ju på bilar med. Detsamma gäller mitt åbäke till bil.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

1 963 Inlägg
16 januari 2009
SuperNova skrev:

Så tjejer drar inte hem snubbar från krogen? "ok"

Men are not born - Men are made

Dorifto King Peedi Balerado
386 Inlägg
16 januari 2009
Bor ihop med min, låter smörigt men det är sant! big_smile

Peder DailyFresh

Frida_
17 januari 2009
Kickboxer skrev:
qazse skrev:

Första vettiga svaret! Håller med dig! Tjejer? tss, BILEN! big_smile

Där slog vi huvudet på den berömda spiken. Håller med, vafan ska man med kille till när det finns bättre och mer trogna ting att ägna sin tid åt?!

Men kul tråd, finns ju verkligen alla typer av tankar och åsikter, och alla har sin rätt att tycka olika. Tur att det finns vissa som ger klokare svar än andra dock... Själv anser jag att alla killar är svin tills någon bevisar motsatsen för mig. Den dagen kommer, frågan är bara när!

Alla kan få den dom drömmer om, gäller ju bara veta vad man vill ha och vara berädd att jobba för det, eller?!

Att dra hem nån 10poängare och vederbörande skulle visa sig vara totalt brainless skulle för mig vara väldigt avtändande, så varför ens riskera att förstöra drömmen?!
Finns så mkt annat än utseende som är sexigt...

over and out...

560 Inlägg
17 januari 2009
Alecci skrev:
Min flickvän är inte mer min drömtjej än jag är hennes drömkille, men hon är gott och väl tillräckligt nära för att vara värd att satsa på. Att ständigt sträva efter att förbättra varandra (men naturligtvis med bibehållen ödmjukhet och självinsikt) är enligt mig en stor del i vad en relation, såväl sensuell som sexuell, går ut på.

Synd att hon inte är din drömtjej. Min pojkvän är helt klart min drömkille. Varför? 1 - Hela syftet med tråden var ju utseende så, han är vansinnigt snygg. 2. Hans personlighet är det jag alltid har letat efter. 3. Han vill ha en framtid med mig, han är ute efter nått seriöst, ett "för alltid" precis som jag är. 4. Han är grym i sängen tongue (Jag är kräsen) 5. Han har lika stort Supraintresse som mig, det gör att han förstår min kärlek till dom, bara det betyder mycket för mig. 6. Han är lik mig i sättet. 7. Han är min bästa vän! 8. M.m. Det jag vill ha sagt är att gräset behöver inte vara grönare på andra sidan, det är det inte för mig iaf.

560 Inlägg
17 januari 2009
Hexenhammer skrev:
Ja. Eller så kan man skippa sexet helt och hållet, och köra en bra P-rulle istället. Valet där är ju rätt solklart!

Tycker verkligen synd om dig tongue Sex som kan vara så skoj, om man "brukar" det rätt! smile

1 963 Inlägg
17 januari 2009
Hehe skoj?? lite fel ordval eller big_smile

Men are not born - Men are made

Sök