2100
Sök

Hur många har varit med en "drömtjej" ?

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
17 januari 2009
Hehe, trevligt då big_smile

Even fools they say, can find a way out of the dark.

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
17 januari 2009
Reeplayed skrev:
Hexenhammer skrev:
Ja. Eller så kan man skippa sexet helt och hållet, och köra en bra P-rulle istället. Valet där är ju rätt solklart!

Tycker verkligen synd om dig tongue Sex som kan vara så skoj, om man "brukar" det rätt! smile

Yes, men tyvärr går båda parter inte alltid ihop. Och så är det i vårat fall. Och jag skyller helt på henne... och det vet hon om. Jag har försökt att vara "nyskapande" och ta initiativ i snart fyra år. Men när hon sedan bara ligger där utan att vilja ta något som helst initiativ, och sedan bara vill ha *** (utan förspel, höhö)... då är det inte mycket att göra åt saken. Shes an ego! big_smile

1 963 Inlägg
17 januari 2009
Hexenhammer skrev:
Reeplayed skrev:
Hexenhammer skrev:
Ja. Eller så kan man skippa sexet helt och hållet, och köra en bra P-rulle istället. Valet där är ju rätt solklart!

Tycker verkligen synd om dig tongue Sex som kan vara så skoj, om man "brukar" det rätt! smile

Yes, men tyvärr går båda parter inte alltid ihop. Och så är det i vårat fall. Och jag skyller helt på henne... och det vet hon om. Jag har försökt att vara "nyskapande" och ta initiativ i snart fyra år. Men när hon sedan bara ligger där utan att vilja ta något som helst initiativ, och sedan bara vill ha *** (utan förspel, höhö)... då är det inte mycket att göra åt saken. Shes an ego! big_smile

hmm.. hehe alkohol?wink

Men are not born - Men are made

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
18 januari 2009
Felax skrev:
Hexenhammer skrev:
Reeplayed skrev:

hmm.. hehe alkohol?wink

Alkohol? Nja.

363 Inlägg
20 januari 2009
Reeplayed skrev:
Arradin skrev:
SuperNova skrev:

Inte med min gubbe, han vet hur man ska behandla en tjej på rätt sätt.
Men har träffat muppar som dej tidigare i mitt liv och [b]då ligger man
bara och väntar på att det hela ska vara över snart big_smile ]/b]

Om du bara ligger där, så kanske det är ditt eget fel att det 'inte är bra' ?

Haha, självgoda tjejer som tror att dom är nått , underbart smile

Alltså, man kanske har gett allt först, för att sen märka hur jävla kasst det är. Och istället för att skapa en pinsam situation där man ber killen lägga av och man måste förklara varför så ligger man bara och väntar. Han som var så för mig märkte inte ens att jag bara "la av".

oftast märker dom det aldrig tongue

She Devil

363 Inlägg
20 januari 2009
Hexenhammer skrev:
rallycrosstjej22 skrev:
fan det låter ju nästan som att allt skulle va upp te tjejen under ett samlag:P jisses killarna måste ju oxå se till att va bra under sexet! om en kille inte presterar bra själv så blir det ju automatiskt avtändande för en tjej! jag vet för jag är en av dom som somnat under sex:P tur att man har en bra karl nu iaf som inte tror att allt hänger på tjejen under sexet! Ni killar har nog mer att lära er än va ni tror! prova att gå en kurs i sexuall kunskap lr nå:P

Vad ni klagar kvinnor. Jag antar att jag är rätt average i sängen, om man ska tro på vad folk säger (dock vet man ju inte om det folk säger är sant.. men ändå.. jag försöker i alla fall, haha). Dock har jag mött många som är jävligt duktiga och många som är jävligt tråkiga. Min flickvän är t.ex tråkig (ja, gnäll på mig bara... hon vet om det, vi har pratat om det rätt många gånger, minst sagt). Och det är för att hon är en sådan som inte vågar yttra sig om vad hon vill, och hon vågar aldrig ta initiativ. Visst, jag gillar att ta initiativ själv också. Men man måste gå en del av vägen var. Om man har sex med en tjej som ligger där som en död fisk, som knappt vet vad ordet förspel betyder o.s.v;  så blir det ju automatiskt tråkigt efter ett tag.. så är det.

förstår om det blir tråkigt för dig då! allt handlar ju faktiskt om att ge och ta!

She Devil

202 Inlägg
26 januari 2009
Känner mig väldigt lyckligt lottad som lyckades hitta min drömtjej.
Det sa bara "klick" och allting är bara så fantastiskt underbart med henne.
Tror stenhårt på oss och våran framtid ihop, och jag vet hon känner likadant.

Så jag har inte bara vart med min drömtjej, jag är tillsammans med henne.

Sök