Hallau alla på Garaget . Är ny här och håller på me mitt körkort och som alla andra är ellr va i min ålder så undrar jag va ska jag ha för första bil ? ar funderat mellan 10 och 30 tusen. Problemet är att alla säger olika saker om bilar osv. Men va tycker ni ? Länka gärna någon bil på garaget ellr blocket så man kan tänke lite . Har länge vatt inne på bmw ellr en golf.
Bmw är ju bakhjulsdrivet och golf fram. Bakhjulsdrivet är ju roligare om du ska busa lite, framhjulsdrivet typ golf e ju en kul glidarbil. Är du ute efter en äldre lr nyare/modernare bil?
beror på vem du är ,är du den som gillar att sladda ha roligt och inte är så noga med bilen så köp något billigt med bakhjulsdrift som förstabil för det går sönder! annars om du är den lugna typen som är jätterädd om sakerna köp en 850
Alla är idioter tills dom bevisat motsatsen!
Hörs man inte syns man inte, syns man inte finns man inte!
beror på vem du är ,är du den som gillar att sladda ha roligt och inte är så noga med bilen så köp något billigt med bakhjulsdrift som förstabil för det går sönder! annars om du är den lugna typen som är jätterädd om sakerna köp en 850
BMW 850 eller Volvo 850?
Mvh Tommy
God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
BMW 850 eller Volvo 850?
Mvh Tommy
oj, var lite oklar där volvo 850
Alla är idioter tills dom bevisat motsatsen!
Hörs man inte syns man inte, syns man inte finns man inte!
BMW 850 eller Volvo 850?
Mvh Tommy
oj, var lite oklar där volvo 850
Haha tror alla förstod det. Att ha en BMW 850 som första bil hade ju inte varit så illa pinkat iofs.
Hade jag vatt dig hade jag köpt en bensinsnål..iom att man oftast kör mkt o milen bara tickar iväg (likadant pengarna).
håller med
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...