2696
Sök

Minnesanteckningar om du fastnar i en hastighetskontroll

Lastbilsmekaniker
3 878 Inlägg
12 januari 2009
DusanMandick skrev:
haah skulle ja be polisen som stannat mej att han ska visa papper på att han får stå där o mäta upp min hastighet skulle han säkert slita mej ur bilen o säga att ja har varit uppkäftig o hindrat hans  "jobb" tongue

Får du det på film så finns inte hans jobb som du hindrat längre tongue

1 814 Inlägg
12 januari 2009
Moparboy440 skrev:
helt otroligt bra skrivet inlägg, undrar var han fick tag på Rikspolisstyrelsens författningssamling ?

Svenska staten har förvånansvärt mycket saker som är allmänt, se bara på alla domar som alla får ta del av cool

Muttley
12 januari 2009
FireTraXX skrev:
Lindberg88 skrev:
tkd_rille skrev:
borde införa att man ska betala på plats istället=). så kan man inte köra för fort om man inte har råd. bara dumheter att neka.

3000 kr dagen innan löning kanske inte alltid är så kul?

3000kr i böter är väl aldrig kul?
Men har man inte 3000kr på kontot trots heltidsarbete så borde man ta bussen till jobb och handla på lidl.
För det är illa att inte ha en spänn över.

smile du har rätt.

FreddeK
12 januari 2009
Jag står för mina misstag och jag tänker inte ljuga för mig själv, så lågt faller jag inte.

631 Inlägg
12 januari 2009
....

jag måste säga att det är förbannat idiotiskt att leta kryphål för att komma ur något så jävla idiotiskt som att köra som en idiot.    ( Ja ja , jag gör också det, men inte ibland andra folk.. ! )

Vad ska ni ha för kryphål den dagen ni kör ihjäl någon eller skadar någon ?

Tråden är bra för folk som känner att dom är orättvisst behandlade, för DET finns det gott om, folk som är " felaktigt " dömda ..    Men att skriva " om du nu åker fast " ...   grattis idioti.

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
12 januari 2009
hmm... skulle de vara tillåtet att banda de som händer i sin egna bil? :S eller måste man ha en såndär stor "Videoövervakning"s sticker över halva bilen? tongue

Sump Runk Rätt O Slätt!

Varningar. 36
1 200 Inlägg
12 januari 2009
Eller så säger man som shaggy : It wasnt me! big_smile

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

Sök