2937
Sök

Varför ser man aldrig Nissan Skyline göra burnout?

210 Inlägg
12 januari 2009
Trådstartare
Dom vanliga lek bilarna i sverge är typ Toyota supra, Ford mustang , Viper, Nissan 200 , Nissan skyline.

Toyota Supra brukar man se burna med sina extrema hästkrafter, lika så mustanger, viprar och nissan 200.

Men man brukar inte se så många som burnar med Nissan skylines. Är det så att dom går sönder lättare eller varför är det så??
Senast redigerat av chrizz (12 januari 2009)

Drive It Like You Stole It!
Raggar Vargen

187 Inlägg
12 januari 2009
Rille0 skrev:
4wd

+1 big_smile

210 Inlägg
12 januari 2009
Trådstartare
Rille0 skrev:
4wd

finns bakhjulsdrivna med

Raggar Vargen

Random Hero
4 047 Inlägg
12 januari 2009
RaggarVargen skrev:
Rille0 skrev:
4wd

finns bakhjulsdrivna med

värd tråd.. men skyline ägare har kanske mer vett i sig så dom inte står o sliter däck o pajar drivknutar, lägger sej på varvstopp mm ? skyline e ju trots allt ovanligare o värd mer än en supra?

Dog food lid. Backwards

Smålänning
7 883 Inlägg
12 januari 2009
För att skylineägarna kanske är mognare och inte behöver stå still och börna för att visa att han har en bil som har minst lika mycket hästar som en Volvo 740...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

210 Inlägg
12 januari 2009
Trådstartare
DusanMandick skrev:
RaggarVargen skrev:
Rille0 skrev:
4wd

finns bakhjulsdrivna med

värd tråd.. men skyline ägare har kanske mer vett i sig så dom inte står o sliter däck o pajar drivknutar, lägger sej på varvstopp mm ? skyline e ju trots allt ovanligare o värd mer än en supra?

Bra svar smile

Raggar Vargen

210 Inlägg
12 januari 2009
Trådstartare
twin_cam skrev:
För att skylineägarna kanske är mognare och inte behöver stå still och börna för att visa att han har en bil som har minst lika mycket hästar som en Volvo 740...

hehe

Raggar Vargen

Meister
6 763 Inlägg
12 januari 2009
RaggarVargen skrev:
Rille0 skrev:
4wd

finns bakhjulsdrivna med

Sen går de att ställa över driften till bakhjulen på gtr:erna tongue Sen vet jag inte om jag skulle säga att viper är någon vanlig lekbil men ändå

Masterworks
12 januari 2009
Är ju omöjligt att åka iväg utan att det spinner med min "Viper" hehehe...  cool

4 767 Inlägg
12 januari 2009
Min kan.
[video]http://www.garaget.org/video/86fb1djkg9bk[/video]

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Med.lem
3 759 Inlägg
12 januari 2009
Ni kan ju inte säga att Ericks burn inte så skön ut?

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

210 Inlägg
12 januari 2009
Trådstartare
camaro67 skrev:
RaggarVargen skrev:
Rille0 skrev:
4wd

finns bakhjulsdrivna med

Sen går de att ställa över driften till bakhjulen på gtr:erna tongue Sen vet jag inte om jag skulle säga att viper är någon vanlig lekbil men ändå

jönköpinglän, kalmarlän och örebro län där jag håller till har man sett endel vipers, men mycket dåligt med skylinernas underbara ljud tongue kalmar

Raggar Vargen

210 Inlägg
12 januari 2009
Trådstartare
skulle va kul och se lite lekande skylines efter Elmia bilmässan 10-13 april smile  hoppas på varmare väder detta år då det anådnades typ den 10-13 mars förra året

Raggar Vargen

4 767 Inlägg
12 januari 2009
Hade gärna lekt men min bil kommer stå inne i mässhallarna hela helgen. smile

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

356 Inlägg
12 januari 2009
Var det verkligen värt att starta en tråd om det här ?

Evolution Garage
1 299 Inlägg
12 januari 2009
En skyline är ju byggd med målet att BEHÅLLA fästet så bra som möjligt, att vara snabbast helt enkelt. börna kan man göra me 740isar tongue

Sky´s the limit...

Bags are for bitches
296 Inlägg
12 januari 2009
Vallåkrakvälle va de en jävla massa skylines som burna, å de va inte lite de tongue

Eller har jag fel igen?

356 Inlägg
12 januari 2009
Rushman skrev:
En skyline är ju byggd med målet att BEHÅLLA fästet så bra som möjligt, att vara snabbast helt enkelt. börna kan man göra me 740isar tongue

Håller med, ser faktiskt inte nöjet i att börna. Visst, det är coolt när riktigt trimmade bilar värmer däck på strippen. Men en ensam bil som står på en parkering och spinner bort studiebidraget är enligt mig, inte coolt.

Sök