3553
Sök

Högtalare Ford Probe

419 Inlägg
12 januari 2009
Trådstartare
Hej!
Jag vill byta högtalarna i bilen, har lite problem med att få bort panelen där bak, någon som har något bra tips på detta? eller om det finns något enkelt sätt att göra det?
Känns nästan som att man ska knäcka panelen och det vill jag ju inte göra! :o
Tack på förhand!

Random Hero
4 047 Inlägg
12 januari 2009
clips, va inte rädd men va ändå inte för hård hänt, känn efter var  de tar emot som mest o ta en lång plan skruvmejsel o sätt in en bit men akta så du inte skaver något o bänd samtidigt som du drar utåt med handen,

Dog food lid. Backwards

419 Inlägg
12 januari 2009
Trådstartare
okej, tack. Har försökt lite på det sättet, ska nog ge det ett tag imon igen.. Men tänkte ifall någon har någon erfarenhet av just proben med något bra tips? ifall man kanske inte alls behöver ta bort panelen:P

Random Hero
4 047 Inlägg
12 januari 2009
har bytt på en probe för nåt år sen, har för mig de satt en skruv gömd bakom en plast bit som gick ta loss, annars skicka ett snällt pm till han med den orange svarta proben, han har säkert koll på de tongue

Dog food lid. Backwards

Neerd
1 596 Inlägg
12 januari 2009
DusanMandick skrev:
clips, va inte rädd men va ändå inte för hård hänt, känn efter var  de tar emot som mest o ta en lång plan skruvmejsel o sätt in en bit men akta så du inte skaver något o bänd samtidigt som du drar utåt med handen,

precis så man ska göra:)

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

419 Inlägg
12 januari 2009
Trådstartare
hehe okej, tack grabbar:D ska nog lösa detta imon wink lite goare ljud är orginal måste man ju ha:o

Sök