En polare jobbar järnet nu för att köpa sig en ordentlig bil. Hon älskar rally och brukar rejsa runt på en närliggande bana med gamla skrotbilar som hon fixar till. Men nu vill hon ha en lite ordentligare rallybil som hon kan arbeta ordentligt med och även använda på gatan. Hon gillar äldre bilar och vill antagligen inte ha något nyare än 80talet, hon vill att den ska vara väldigt mekaniskt då det är det hon tycker är kul att meka med, inte massa high-tec.
Så då undrar jag, vad finns det för gammla godingar med rallyamitioner som man skulle kunna få tag i för en rimmlig penning?
Men en urquattro var nog en av de bilar jag direkt tänkte på, men är inte de typ snordyra och omöjliga att lägga vantarna på? Så kan hon bygga den S1 av den ^^
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Men en urquattro var nog en av de bilar jag direkt tänkte på, men är inte de typ snordyra och omöjliga att lägga vantarna på? Så kan hon bygga den S1 av den ^^
nja du får la lägga runt 100 k kanske ,ska du bygga s1 kan du lika gärna köpe en cupe och kapa !fast den jobbet är inte gjort på en dag
Lancia Delta 8v. går att få för en ganska rimlig summa. Sen får man ju avgöra själv hur kul det är att mecka med italienska bilar Men för mej har det funkat
Rallyreplikor av klassiker är det absolut ballaste som finns när det gäller bilbyggen! Men då ska det vara rätt gamla bilar, inte t e x Volvo 740 men 140 går bra!
Ascona A är cool. Kan en bil vara mer rallyklassiker?
Va gott om fina svar Härligt med bilder och videos som extra motivation, ska redovisa tråden för henne sen. Hon sitter och bläddrar i nostalgitidningar och letar bilar där, tydligen lite inne på amazon då hon haft det förr, visserligen en volvo men tillräkligt gammal för att vara intressant ändå. Personligen gillar jag integralen mest av alla, sen kanske audi, men men vi får se vad hon säger. Tydligen ligger priset på maximalt 20k