2312
Sök

bmw turkbil??

blacken
22 februari 2007
MickeTuncer skrev:
SieRRa_WeeD skrev:
Zerpa skrev:
Alltså va är det ni snackar om? Alla är vi olika. Andra har mer pengar andra Jobbar som bara den för att ha råd med bilen. Så att stämpla ett bil märke BMW  för pizzaräcer och  Volvo För svensson bil är ju bara Shiiit snack. Man köper den bilen man vill ha!!! Så är det bara.

Sedan har vi människor  ett ord så kallas avundsjuka:) Resten kan ni lista ut va jag menar med det....Punkt slut...

bra sagt

Va fan äre ni säger här? Jag är Turk och kör en BMW.. Jag har jobbat och slitet för att köpa en egen bil..  Jag håller med er grabbar som har skrivit detta..
Dom flesta invandrare jobbar och sliter i 15timmar varje dag i veckan.. Men va fan bryr ni er om det?
Vilken svensk äre som jobbar 15timmar varje dag i veckan?
Resultat är som det är.. Dom flesta invandrare har pengar! Pengar som dom har slitit och kämpat för..  Och dom kan köpa Merca, Audi eller BMW..
Jävla avundsjuka säger jag bara!!

Det finns åtskilliga Svenskar som gör det.!

250 Inlägg
22 februari 2007
Tycker att det mest är e36 som är pizza-räser, men vad spelar det för roll? Min bil är väll en "Audi" (Förstår inte vad som e fel med audi heller iofs) "Fuskporsche" också i mångas ögon (Okunniga ögon)....precis som min förra bil var en "lastbil" "WV sport" eller liknande (Porsche 924 turbo)...

Fast jag tycker väldigt mkt om mina bilar... så vem fan bryr sig, tycker det är skittråkigt att ja inte hade råd med både min "Lastbil" och min "Fuskporsche"/"Audi"

------------------------------------------------------

blacken
22 februari 2007
Dom flesta invandrare tar det häringa med status väldigt hårt  Det är viktigt att visa att man har "lyckats" med livet.  Och något som har väldigt hög status i viket land som helst så är det ju merca och BMW.  Och sedan så jobbar dom som f"""n för att skaffa sig sådana statusobjekt.  Och skulle bara vilja få påpeka att det första fordonet som fick epitet "Pizzaracer var Camaro.

73 Inlägg
22 februari 2007
BMW är inte en "turk" bil bara för att det är många "turkar" som kör de.

Large Cap
1 816 Inlägg
22 februari 2007
Adde_turbo skrev:
BMW är inte en "turk" bil bara för att det är många "turkar" som kör de.

Bra att det är fler som tycker så.

Meister
6 763 Inlägg
22 februari 2007
il duce skrev:
newkie skrev:
koppartaket skrev:
jag tycker allt att det är lika mycket "turkar" som svenskar som kör bmw, jag föraktar dom alla. bmw är och förblir en skitbil, tongue hahaha (har haft 3)

Säger killen som kör Amerikanskt wink är det nån som kan göra kassa bilar så är det Amerikaner och Fransmän wink

Ska man säga nått om tyska bilar så är det väll att dom tekniskt är mkt välbyggda!

jag håller absolut med dig, amerikanska bilar är så jävla fula och samtidigt har de sämst motor kvalitet i världen efter franska bilar.

Amerikanska bilar är snygga! Sedan kommer världens mest producerade motor därifrån. Cheva smallblock. Håller hur länge som helst. Så kom inte och säg att dom är dåliga.

Large Cap
1 816 Inlägg
22 februari 2007
Men orka bry sig vad en bil kallas. Då kan jag lika gärna säga att saab 9-5 är en "turkbil" för att en kille som jobbar på pizzeria här där jag bor kör en sån. Jag menar det inte, men det är ju liksom samma sak. Skit i vad invandrarna har för bil. Dom är väl också människor?

blacken
22 februari 2007
camaro67 skrev:
il duce skrev:
newkie skrev:

Säger killen som kör Amerikanskt wink är det nån som kan göra kassa bilar så är det Amerikaner och Fransmän wink

Ska man säga nått om tyska bilar så är det väll att dom tekniskt är mkt välbyggda!

jag håller absolut med dig, amerikanska bilar är så jävla fula och samtidigt har de sämst motor kvalitet i världen efter franska bilar.

Amerikanska bilar är snygga! Sedan kommer världens mest producerade motor därifrån. Cheva smallblock. Håller hur länge som helst. Så kom inte och säg att dom är dåliga.

jag håller med dig! gjutjärn och vinkel kan inte vara fel. Dessutom så har amerikanska bilar en själ som dom tyska bilarna inte har.

250 Inlägg
23 februari 2007
blacken skrev:
camaro67 skrev:
il duce skrev:

jag håller med dig! gjutjärn och vinkel kan inte vara fel. Dessutom så har amerikanska bilar en själ som dom tyska bilarna inte har.

Visa mig själen i nya Chev..ehrm..Daewoo wink

250 Inlägg
23 februari 2007
camaro67 skrev:
il duce skrev:
newkie skrev:

Bara för att man sålt många motorer så betyder det inte att det är världens bästa motor...Cheva smallblock i sig ger varken mkt effekt eller bra brännsleekonomi...

Visst. klassiska amerikanska bilar gillar jag med, men jag har inte sett nån ny snygg amerikansk bil (Smaken är iofs delad).

Tittar man på listan över bilar med mest nöjda ägare så ligger tyskar och japaner långt upp de senaste 10 åren... inte Merca dock pga rostproblem tongue

Edit: Just det, se upp för att svänga också med en amerikansk bil, dom har inga kurvor där borta på andra sidan wink
Senast redigerat av newkie (23 februari 2007)

7 120 Inlägg
23 februari 2007
Jag tycker E36 316,318 är turk-bil , ja. Med krom grill och krom fälgar (från blitema)
hehe. big_smile Men alla BMW är inte turk bilar. E46 M3 skulle jag inte tackat nej till ^^

10 Inlägg
23 februari 2007
du som skrev att bmw är en turkbil hör på detta!!!
DU måsta nog vara DUM i huvudet för du vet inte vad du snackar om. för mig verkar det som om du inte fattar ett skit om bilar och har ingen aning om hur samhället ser ut!!! och till oss turkar VAR stolt att vissa människor kallar bmw för turk bil! BMW är och förblir en bra bil.vi e värda bra bilar som bmw för vi sliter för att köpa sånna bilar medans vissa åsner som rikemansungar får bmw gratis av sina föräldrar. Jag äger en svensson volvo men ändå stolt att vissa kallar bmw för turk bil!!!

AVENSJUKA människor .. stäng denna tråd man blir förbannad

250 Inlägg
23 februari 2007
isse26 skrev:
DU måsta nog vara DUM i huvudet för du vet inte vad du snackar om. för mig verkar det som om du inte fattar ett skit om bilar och har ingen aning om hur samhället ser ut!!! och till oss turkar VAR stolt att vissa människor kallar bmw för turk bil! BMW är och förblir en bra bil.vi e värda bra bilar som bmw för vi sliter för att köpa sånna bilar medans vissa åsner som rikemansungar får bmw gratis av sina föräldrar. Jag äger en svensson volvo men ändå stolt att vissa kallar bmw för turk bil!!!

Så han som kallade BMW för en turkbil är alltså dum i huvudet, men samtidigt är du stolt över att BMW kallas turkbil?...

Tycker att du kan spänna av litegran, det här är en vänskaplig diskution...

10 Inlägg
23 februari 2007
newkie skrev:
isse26 skrev:

Så han som kallade BMW för en turkbil är alltså dum i huvudet, men samtidigt är du stolt över att BMW kallas turkbil?...

Tycker att du kan spänna av litegran, det här är en vänskaplig diskution...

jag blir arg för jag tycker att han e dum i huvudet han borde gå ut i samhället åka till stockholm eller nåt och se vilka som kör vad. för han själv kommer ifrån och bor i en bondhåla lååångt från stockholm o säger sånna saker därför tycker jag att han e dum!

1 418 Inlägg
23 februari 2007
Bmw är turkbil, inget negativt med det förutom att dom brukar montera m3 paket på sin 318, aja finns svenskar som är lika dumma med men i mina ögon så kommer bmw alltid förbli en turbil (kebab amazon wink )

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

7 120 Inlägg
23 februari 2007
wooaww, chilla. Jag sa att en E36 3-serie som har massa krom detaljer och påklitstrat skit på är en turk-bil (finns måånga). Men det finns också snygga E36.

Har inte nåt emot "turkar" och deras BMW, säger bara att jag inte tycker om hur dem ser ut.

10 Inlägg
23 februari 2007
Aerodynamik skrev:
wooaww, chilla. Jag sa att en E36 3-serie som har massa krom detaljer och påklitstrat skit på är en turk-bil (finns måånga). Men det finns också snygga E36.

Har inte nåt emot "turkar" och deras BMW, säger bara att jag inte tycker om hur dem ser ut.

okey då förstod jag dig fel! men varför just turkbil och inte arab eller tysk eller kurd eller spanjak varför just turk??

Majestas
1 319 Inlägg
23 februari 2007
Absolut inte något så kallad " Turkbil" Bmw är fan underbara bilar med härliga motorer!

Team VeboTrim

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
23 februari 2007
_MaCCe_ skrev:
Absolut inte något så kallad " Turkbil" Bmw är fan underbara bilar med härliga motorer!

Håller med fullt!

Ett bilköp ska inte grundas på fördomar, utan på bilen.

BMW tycker jag gör och har gjort otroligt fina bilar som går bra och är sköna att åka i.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

7 120 Inlägg
23 februari 2007
men turk, arab, irakier samma sak... roll

Tycker BMW:s raka sexor är bra och jag har INGET emot varken BMW eller turkar.OK?

Sök