3575
Sök

bmw turkbil??

terazzi
25 februari 2007
Har läst igenom tråden nu och allt e smaksak ok?
kör vad fan ni vill, bilar kommer alltid bli kallade saker oavsett om man vill eller inte.. synd men sant!!
Jag har aldrig gillat BMW oavsett vem det är som sitter i bilen.. föraren i sig har jag inget emot men det är bilen,och detta är ju såklart för en BMW INTE tilltalar mig nåt alls..förutom E30 M3

Tycker det är en turkbil,behöver man fan inte va rasist för och tycka så lägg ner d.. har erfarenhet av BMW och i alla fall är det en invandrare som kör den.. iaf här där jag bor.. därför kallar jag det turkbil..inget annat!! o visst d finns svenskar som kör d med.. men inte där jag bor tongue inte sett en enda iaf..

HAR INGET EMOT invandrare överhuvudtaget..
Edit: Tycker dock BMW E30 M3 e ball smile klassisk design där så.. skulle aldrig va avundsjuk på en som kör bmw.. simple as that.. eller nån som kör runt i en 740 ^^
Senast redigerat av terazzi (25 februari 2007)

dARKiE
5 031 Inlägg
25 februari 2007
haha snälla nån, är den tråden fortfarande vid liv.. pinsamt värre! get a life och gör nåt vettigt istället! haha smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

Egenföretagare
2 496 Inlägg
25 februari 2007
okkar skrev:
Tjaa.. kul att du tog upp detta.. hmm ja säger nog själv typ heroinsläde eller något.. hmm men det är ju ofta så att invandrare kör bmw gärna svarta.. men liksom va fan inget fel på det vi svenska ungdommar kör ju 740 är ju samma sak fast åt andra hållet? eller hur? och en BMW är idag inte dyr!!

inte dyr ? om man tex vill ha en 5 serie (lagom familjebil) och en diesel till det som skuter iväg hyffsat när man ska köra om, (530D) sen för att inte ungarna ska pajja klädseln vill man ha läder å lite sånt, får man punga ut med runt 600lakan, å tycker du nu det är "billigt!" så undrar jag varför du åker runt i 10 år gammla volvo ?
Senast redigerat av tsdi (25 februari 2007)

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

845 Inlägg
25 februari 2007
Kaliber_ skrev:
Om nu folk har lust att kalla bmw för turkbil, och 740 för bonnbil så låt dom då göra d! Jag kör 740, men jag bryr mig inte om folk som kallar mig för bonnraggare o dyl.. jag kör den bilen för att jag tycker om den bilen end of story! Men att ge ett visst bilmärke en stämpel så e ju bara helt flaad enligt min mening.. Jag tycker att man ska låta alla köra den bil dom vill utan att ge dom nån stämpel.. Alla tycker om de bilar de tycker om och så är det bara!

Mvh// Davve

Håller med digtill 100%
jag har en 240 i å alla ger migstämpeln som 240 raggare å bonde.

jag bryr mig inte. alla kör de bilar dom trivs med.

TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
1 123 Inlägg
26 februari 2007
Kaliber_ skrev:
Om nu folk har lust att kalla bmw för turkbil, och 740 för bonnbil så låt dom då göra d! Jag kör 740, men jag bryr mig inte om folk som kallar mig för bonnraggare o dyl.. jag kör den bilen för att jag tycker om den bilen end of story! Men att ge ett visst bilmärke en stämpel så e ju bara helt flaad enligt min mening.. Jag tycker att man ska låta alla köra den bil dom vill utan att ge dom nån stämpel.. Alla tycker om de bilar de tycker om och så är det bara!

Mvh// Davve

jag kör en 740 också de mest problemfria bil jag nånsin kört.. 30tusen mil inget problem

52 Inlägg
26 februari 2007
terazzi skrev:
Tycker det är en turkbil,behöver man fan inte va rasist för och tycka så lägg ner d.. har erfarenhet av BMW och i alla fall är det en invandrare som kör den.. iaf här där jag bor.. därför kallar jag det turkbil..inget annat!! o visst d finns svenskar som kör d med.. men inte där jag bor tongue inte sett en enda iaf..

Är verkligen alla invandrare "turkar"? Eller menar du att alla invandrare som kör BMW är det? Brukar du stoppa dem på stan och fråga vad föraren har för nationalitet?

Den här tråden var verkligen något av det mest efterblivna jag läst. Lägg ner nu. Seriöst big_smile

12 Inlägg
27 februari 2007
Hehe, lägger bara in en länk till ett litet filmklipp tongue
Film på YouTube

Gödseldräng
4 529 Inlägg
28 februari 2007
hälften av alla som skriver här vet inte vad dom snackar om
turkar köper bilar för att dom gillar bilen men känner några som
kom in till sverige ägde inte ett skit inga pengar eller något
gick till socialen tog 2 veckor dom fick 2 lägenhet dom va 8st i familjen dom FICK 2 st stora lägenheter
tog ca 4 veckor till föräldrarna fick 100k vardera
efter något år så fick dom 2 st helt sprillans nya bmw m3 av soc
dom ville ej ha bmwn men soc sa att dom tyckte att dom bilarna (passade) dom
dom tog imot dom sålde dom och köpte sedan 2 st jeepar istället

själv gillar jag många bilar tillexempel

1 bmw
2 mercedes
3 nissan
4 vissa opel
5 vissa fårdar
6 jänkare
7 corvette
8 dodge
9 audi
10 porsche
11 hummer
12 jeep cherokee
13 mitscibitsu  vetifan hur de stavas tongue
14 vissa ferrari
15 lamboghini ve ej hur de stavas tongue
16 toyota (supran)
17 fiat (500an eller 600an)
18 mclaren f1 (drömbilen) jag aldrig kommer få
19 buggati
20 mini cooper (gammla modellen)
21 vissa honda
22 chrysler
23 vissa suzuki
24 vissa golfar
25 cadillac

bara några av bilarna jag tycker har rätt så sjysta modeller på sina bilar

ha det bra

terazzi
28 februari 2007
slangily skrev:
terazzi skrev:

Är verkligen alla invandrare "turkar"? Eller menar du att alla invandrare som kör BMW är det? Brukar du stoppa dem på stan och fråga vad föraren har för nationalitet?

Den här tråden var verkligen något av det mest efterblivna jag läst. Lägg ner nu. Seriöst big_smile

nej men man säger ju d ^^ menar ju inte d så allvarligt, menar invandrare ju tongue
alla som bor där jag bor gör det så ja.. nej man behöver inte stanna..
men denna hålan är inte stor om man säger så..
kan ju tillägga ja tycker om BMW E30 men det är den enda.. men den är ovanlig med.. här iaf tongue

DFFL
9 020 Inlägg
28 februari 2007
terazzi skrev:
slangily skrev:
terazzi skrev:

nej men man säger ju d ^^ menar ju inte d så allvarligt, menar invandrare ju tongue
kan ju tillägga ja tycker om BMW E30 men det är den enda.. men den är ovanlig med.. här iaf tongue

Mina föräldrar är svenska och min pappa kör en E60 523.
Gör det honom till utlänning då?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

terazzi
28 februari 2007
FireTraXX skrev:
terazzi skrev:
slangily skrev:

hahaha läs vad jag skriver tongue
där JAG bor har jag bara sett invandrare med BMW.. ni läser visst vad ni vill läsa tongue
om man säger så här, alla känner alla här.. o då vet man vilka som kör vad..
o fan heller att han e d.. kan väl inte hjälpa alla som bor här o e invandrare kör BMW :S
som sagt, har inget emot dem.. dem tilltalar mig bara inte..

DFFL
9 020 Inlägg
28 februari 2007
terazzi skrev:
FireTraXX skrev:
terazzi skrev:

där JAG bor har jag bara sett invandrare med BMW.. ni läser visst vad ni vill läsa tongue
o fan heller att han e d.. kan väl inte hjälpa alla som bor här o e invandrare kör BMW :S

Då är det ju ingen "turkbil".
Det är en svenssonbil kan man säga, för en volvo kostar lika mycket...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

terazzi
28 februari 2007
FireTraXX skrev:
terazzi skrev:
FireTraXX skrev:

Då är det ju ingen "turkbil".
Det är en svenssonbil kan man säga, för en volvo kostar lika mycket...

ja jag kallar volvo för svennebil så tongue skulle inte vilja ha varken volvo eller bmw, dem tilltalar mig inte alls..simple as that..
men nu har jag förklarat mig iaf.. ha d bra alla bmw ägare!
Senast redigerat av terazzi (28 februari 2007)

German Engineering
71 Inlägg
28 februari 2007
Orka Stämpla bilar/Människor! Invadrare eller flyktingar o Turkar är oxå Svensson:ar ??.. Alla bilar som är Svenskt registrerade e ju alltså Svennsson bil? Kommer det däremot en turk registrerad bmw då e de ju en turk bil?!

Det är kul när det svänger!
--------------------------------------------------------------------------------

terazzi
28 februari 2007
folk kallar ju volvo för svennebil o d gör jag med.. o jag e svensk!!
finns ju glåpord för alla bilar så.. tongue e ju inte direkt nåt nytt

3 Inlägg
28 februari 2007
Flesta Turkar gillar Bmw men jag är turk o kör en Golf big_smile

Gödseldräng
4 529 Inlägg
28 februari 2007
RouziMotorsport skrev:
Team-Adolfsson skrev:
gick till socialen tog 2 veckor dom fick 2 lägenhet dom va 8st i familjen dom FICK 2 st stora lägenheter

själv gillar jag många bilar tillexempel

1 bmw
2 mercedes
3 nissan
4 vissa opel
5 vissa fårdar
6 jänkare
7 corvette
8 dodge
9 audi
10 porsche
11 hummer
12 jeep cherokee
13 mitscibitsu  vetifan hur de stavas tongue
14 vissa ferrari
15 lamboghini ve ej hur de stavas tongue
16 toyota (supran)
17 fiat (500an eller 600an)
18 mclaren f1 (drömbilen) jag aldrig kommer få
19 buggati
20 mini cooper (gammla modellen)
21 vissa honda
22 chrysler
23 vissa suzuki
24 vissa golfar
25 cadillac

bara några av bilarna jag tycker har rätt så sjysta modeller på sina bilar

ha det bra

Vad är det för jäkla skitsnack du skriver???
Att dem fick 100k och bmw bilar av Socialen???
Det är det dummaste jag har läst på den här jävla tråden..
Det är ju rent av sktisnack det du skrev!!
Åk hem till den planet du kom ifrån

Och till er andra som tycker att bmw bilar är turkbilar och att ni ändå inte tycker om bmw, plus att in inte är rasse då.
Ärligt talat lägg ner det skitsnacket för vilken idiot som helst kan känna lukten av er avensjuka som faaaan!
NI är ju så jävla less på att utländska kör bmw bilar. NI ööööönskar att ni också kunde köra bmw bilar eftersom att dem är så mkt bättre än Volvo och Saab i både kvalité och motor, och det vet ni också det är inget jag hittar på!
Om en vit finne kör bmw e han turk eller? Och lär er för guds skull att turkar kallar man dem som kommer ifrån Turkiet. Alla är inte turkar för att dem har svart hårt.
Hur långt i skolan klarade ni er egentligen, till 6:an va?

Bergis att många svenskar hade valt en bmw 328 framför volvo-.

Finns det inget vettigare att snacka om här på offtopic än invandrare vs svenskar?
Eller har hela sveriges idioter samlats på garaget.org isfåall är jag helt ute på fel community.

Turkbil, svennebil, svensonbil, pizzaracer är ord som kommer från omogna fjortisar:
Gå till en svensk återförsäljare om bmw. Säger han då: här har vi en turkbil 530D.

det är inget jävla skitsnack om du trodde det
och om att du gormar å har dig att alla är rassar DET är bara skit snack  massa polare som 
har fan inget imot utlänningar dom är fan mycket trevligare än många svenskar är

MEN så finns det även dom som inte sköter sig och dom skiter jag fullständigt i bara allmänt störande att dom kan göra som dom vill utan att få lika stränga straff som en svensk
Senast redigerat av Team-Adolfsson (28 februari 2007)

Administratör
11 911 Inlägg
28 februari 2007
Team-Adolfsson skrev:

/..

Är du fullt medveten om vad du skriver? Det låter som ett tvättäkta myt det där om att socialen skulle dela ut 100 000 kr i kontanter, och m3:or. Totalt och fullständigt skitsnack, tro inte på allt du hör.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

bitter besserwisser
644 Inlägg
28 februari 2007
RouziMotorsport skrev:
Vad är det för jäkla skitsnack du skriver???
Att dem fick 100k och bmw bilar av Socialen???
Det är det dummaste jag har läst på den här jävla tråden..
Det är ju rent av sktisnack det du skrev!!
Åk hem till den planet du kom ifrån

Och till er andra som tycker att bmw bilar är turkbilar och att ni ändå inte tycker om bmw, plus att in inte är rasse då.
Ärligt talat lägg ner det skitsnacket för vilken idiot som helst kan känna lukten av er avensjuka som faaaan!
NI är ju så jävla less på att utländska kör bmw bilar. NI ööööönskar att ni också kunde köra bmw bilar eftersom att dem är så mkt bättre än Volvo och Saab i både kvalité och motor, och det vet ni också det är inget jag hittar på!
Om en vit finne kör bmw e han turk eller? Och lär er för guds skull att turkar kallar man dem som kommer ifrån Turkiet. Alla är inte turkar för att dem har svart hårt.
Hur långt i skolan klarade ni er egentligen, till 6:an va?

Bergis att många svenskar hade valt en bmw 328 framför volvo-.

Finns det inget vettigare att snacka om här på offtopic än invandrare vs svenskar?
Eller har hela sveriges idioter samlats på garaget.org isfåall är jag helt ute på fel community.

Turkbil, svennebil, svensonbil, pizzaracer är ord som kommer från omogna fjortisar:
Gå till en svensk återförsäljare om bmw. Säger han då: här har vi en turkbil 530D.

du är så jävla bra i varje tråd. du snackar om att man inte ska dra alla över samma kom osv vad gör du själv då?.
kan ju säga att personligen tycker jag BMW är en pizzaracer. vill inte ha BMW, jag gillar inte BMW. dock har både mor och far BMW och jag gillar fortfarande inte BMW. jag har pengar att köpa en BMW men jag vill inte ha en BMW förstår du? är jag avundsjuk? nä knappast. skulle hellre stoppa dem pengarna på tex en saab eller liknande men nu behöver jag inte det pga jag bor helt klockrent och pluggar. så då kan man lägga dem på hög eller skicka in i folkan.
men det är väl helt oförståligt för alla svenska är ju sååå jävla avundsjuka.

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA

Superstar
511 Inlägg
28 februari 2007
Avundsjukan är en svensk folksjukdom... BMW eller inte BMW.

Men den här tråden börjar spåra ur lite nu....

//Ola

Sök