3299
Sök

bmw turkbil??

79 Inlägg
16 mars 2006
Alltså va är det ni snackar om? Alla är vi olika. Andra har mer pengar andra Jobbar som bara den för att ha råd med bilen. Så att stämpla ett bil märke BMW  för pizzaräcer och  Volvo För svensson bil är ju bara Shiiit snack. Man köper den bilen man vill ha!!! Så är det bara.

Sedan har vi människor  ett ord så kallas avundsjuka:) Resten kan ni lista ut va jag menar med det....Punkt slut...

225 Inlägg
16 mars 2006
Trådstartare
Zerpa skrev:
Alltså va är det ni snackar om? Alla är vi olika. Andra har mer pengar andra Jobbar som bara den för att ha råd med bilen. Så att stämpla ett bil märke BMW  för pizzaräcer och  Volvo För svensson bil är ju bara Shiiit snack. Man köper den bilen man vill ha!!! Så är det bara.

Sedan har vi människor  ett ord så kallas avundsjuka:) Resten kan ni lista ut va jag menar med det....Punkt slut...

bra sagt

To Feel Or Not To Feel Cosworth....

225 Inlägg
16 mars 2006
Trådstartare
Impreza_BlackDrake skrev:
vi kan iaf säga som denna att VOLVO är en traktor smile som ibland rullar..haha

haha:)

1 453 Inlägg
16 mars 2006
Zerpa skrev:

..och så kommer moralkakan, en lågoddsare helt enkelt;) Min grannkommun är en av Sveriges mest invandrartäta (och dessutom en av de större) och där körs väldigt mycket BMW 3-serie, Merca SL-klass osv. Ibland undrar man var pengarna kommer ifrån när en städare eller en busschaffis har råd med bilar i miljonklassen?

225 Inlägg
16 mars 2006
Trådstartare
sveddan skrev:
Zerpa skrev:

..och så kommer moralkakan, en lågoddsare helt enkelt;) Min grannkommun är en av Sveriges mest invandrartäta (och dessutom en av de större) och där körs väldigt mycket BMW 3-serie, Merca SL-klass osv. Ibland undrar man var pengarna kommer ifrån när en städare eller en busschaffis har råd med bilar i miljonklassen?

har du hört talas om lån?
presis som svenskar brukar ta,men du kanske lägger mer märke till att det är en invandrare...
han kan lika gärna ha haft med sig pengar när han kom till sverige,även utomlands är dom miljonärer sen att han kör buss har väll inget med saken o göra,,kanske inte får nått annat jobb,,

1 453 Inlägg
16 mars 2006
SieRRa_WeeD skrev:
presis som svenskar brukar ta,men du kanske lägger mer märke till att det är en invandrare...
han kan lika gärna ha haft med sig pengar när han kom till sverige,även utomlands är dom miljonärer sen att han kör buss har väll inget med saken o göra,,kanske inte får nått annat jobb,,

Oj, det låter som värsta nedköpet att vara miljonär i hemlandet och sedan flytta till Sverige för att bli busschafför! Men det är klart, i andra länder krigar de ju så fruktansvärt så jag förstår att vårt underbara land lockar något fruktansvärt...
Undrar hur alla arbetslösa människor plötsligt har råd med fina bilar, sist jag kollade var det svårt att ta lån utan att ha fast inkomst genom arbete? Men det gäller kanske inte alla.

433 Inlägg
16 mars 2006
Turkarna kör väl Mazda och Toyota? Allt under 5000:- om dom inte äger en pizzeria och har råd att köpa en Merca lr BMW..

128 Inlägg
16 mars 2006
bmw är tyvärr jävla kebabräcer..så synd..kunde dom inte kört fiat llr nått annat mög?

Burn IF performance

1 436 Inlägg
16 mars 2006
Vad är billigt, rymmer 5 pers, har en rejäl backspegel så man kan hänga upp mycket fusksmycken i och ser "dyrt" ut?

BMW, så svårt val.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

Vem fan é Limmet?
34 Inlägg
16 mars 2006
Jag kör bmw (stolt svensk) anledningen till detta är att min morbror köpte bmw till sin trafikskola. plus att jag har jävligt snäll farmor å farfar tongue under mina första 2 år med körkort körde jag en 325im- 90 års modell å va jävligt nöjd med bilen nu är den tyvärr smälld men ska renoveras å jag införskaffade en e30 cab oxå med hjälp av farmor å farfars pengar..

kalla mig inte bortskämd jag e bara snäll mot dom som e snälla mot mig tongue

"Vem fan é Limmet?"

451 Inlägg
16 mars 2006
vem fan har sagt att bmw är turk bil ??  .. jag är själv Turk och alla har olika smaker när det gäller bilar ! .. de kör den bilen som åker bäst ..

SamLaG MeD FöRaReN UnDer FäRd Är StRänLiGeN FöRbJuDeT MeN JaG StAnNaR GäRnA!!

424 Inlägg
16 mars 2006
haha lönt att diskutera detta seriöst.  Alla bilar får väl ett smeknamn, det är väl mest för att det ät kul att reta andra för deras bilar. Ibland är det svårt att medge att en kompis bil verkligen är jävligt het och då skojar man hellre om de tongue inte så konstigt va???

jag körde förut toyota, klenaste och fulaste bilen i stan som gav upphov till en uppsjö av smeknamn, men gissa vems bil som fick mest uppmärksamhet?? jag har bytt bil och hunnit köra opel i bara en månad men redan så har den fler smeknamn än vad alla andras bilar har gemensamt! skulle jag köpa bmw så skulle jag välkomna alla som helst smeknamn, turkbil pizzabud eller vatusan som helst, huvudsaken att man inte kör en bil som inte säger ett skit!

**// Toyota \\**

225 Inlägg
16 mars 2006
Trådstartare
sveddan skrev:
SieRRa_WeeD skrev:

Oj, det låter som värsta nedköpet att vara miljonär i hemlandet och sedan flytta till Sverige för att bli busschafför! Men det är klart, i andra länder krigar de ju så fruktansvärt så jag förstår att vårt underbara land lockar något fruktansvärt...
Undrar hur alla arbetslösa människor plötsligt har råd med fina bilar, sist jag kollade var det svårt att ta lån utan att ha fast inkomst genom arbete? Men det gäller kanske inte alla.

men snackade du itne om buss chaförer??har inte dom fast jobb eller vad syftar du på..
folk kanske va tvunga o komma till sverige men sen att dom ochså hadde egna pengar med sig..
det är nog inte enbart fattiglappar som kommer hit o snor erat socialbidrag....om det är vad du vill komma fram till..men självklart finns det sånna ochså....

1 453 Inlägg
16 mars 2006
SieRRa_WeeD skrev:
men snackade du itne om buss chaförer??har inte dom fast jobb eller vad syftar du på..
folk kanske va tvunga o komma till sverige men sen att dom ochså hadde egna pengar med sig..
det är nog inte enbart fattiglappar som kommer hit o snor erat socialbidrag....om det är vad du vill komma fram till..men självklart finns det sånna ochså....

Får man fråga var du bor SieRRa_WeeD?

225 Inlägg
16 mars 2006
Trådstartare
sveddan skrev:
SieRRa_WeeD skrev:

Får man fråga var du bor SieRRa_WeeD?

vid norrköping

fresh'n'clean
147 Inlägg
16 mars 2006
Det började (nu pratar vi över 20 år sen) väl med att det "bara" var invandrare som hade råd med tyska premium bilar eftersom att "dom" bodde i skitbilliga o dåligt belägna lägenheter med låg hyra.

"Svenskt uppslagsord
sport|bil [²sp'år_t:bi:l Uttal] -bilen -bilar subst.
liten snabb bil (för nöjeskörning)"

180 Inlägg
12 maj 2006
dj_aggwa skrev:
alla turkar, pizzabagare å sånna kör bmw.. så gott e det inte med pizza så man måste ha samma bil som den som bakar den.. ;-P tongue big_smile

Du skulle också köra en BMW om du hade råd att köppa en

Vw trimmare
2 995 Inlägg
12 maj 2006
"Kebabraket" "Zigenarmercor" bla bla orka bry sig? köper den bilen jag vill ha oavsett "Smek/Öknamn"

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
12 maj 2006
Turkar kör volvo och bmw.. juggar kör merca och audi
Men det är ju inge fel med det? :S bara fakta jag skulle inte ha nått emot att ha en fet bmw,audi eller merca
Senast redigerat av UseDubbelTurbo (12 maj 2006)

Bmw osv..

524 Inlägg
12 maj 2006
Senast för ett par dar sen hörde jag en turk seja svennebil om min volvo,,,
Jag brukar kalla BMW för "turkbil" av de enkla anledningarna till att här är majoriteten av de BMW bilar ( iaf bland ungdomar ) invandrare. OM jag skulle köpa en ny bil idag så hade det nog blivit en volvo om valet stod mellan bmw och volvo,,, Och inte av den anledningen att jag är en "fattig svenne som bara är avundsjuk" eller nått i den stilen för jag skulle nog ha råd med både bmw och volvo om de e så. Näe, valet faller på en hedelig svensk volvo just för alla de lösa rykten och påståenden som kretsar runt BMW bland många svenskar. Inte för att BMW inte är bra bilar.

Tilläggas bör nog också att jag inte tycker illa om varken BMW eller invandrare i allmänhet...

Sök