Då var det dax för en update,,,trots bangad bakaxel som ska lagas, så behövs det lite delar mm så varför inte låta solen skinna genom att bygga ljudet i Bmw´n istället för å va deppig
som vanligt lite bafflar Tokken´s fräs när jag fräste bafflarna ,blåste en Fas vi inte fick ordning på så fick stick såga mitten hålet men gick ju bra
ett par st blev det ...
passar som....
Dörrsida nr 1 ner plockad
ja den gamla original va ju sunk iallafall men det ska ju uppgraderas
ville inte bryta loss mitt delen då den verkar limmad med PL ..så skyddar in dessa kanter med taaajp
upp klossning av bafflarna
efter utmåttning drog jag lite färg för att kunna plocka bort dom å veta exakt vart dom satt innan jag sågade ur för högtalar magneterna
där e markeringarna
Sågat ..limmat å stiftat
Dax för lite Bonocell
form pyssel
4 diskater ska in....
Hålsåg e alltid bra
hålhål.....
4 st Diskanter 4 st 6.5er ....
tror inte många kan gissa temat som kommer i bilen...men det passar med dessas utseende
just a pic
Snart dax å plasta men har liste mer saker som ska in eller göras eller som ska synas
dörr 2 bafflarna påbörjas
som förra..skydda mitten delen...
slipade ner ytan samt ren gjorde med Aceton
Qpon höll sällskap i garaget bredvid ...pinmpade sin grynna ride med min gamla Sparco ratt
samma procedur som förra dörren..bara visar att den görs
blir lite lagom former på dessa...inte allt för utsvävat men ändå lite
lite mer Bonocell pussel
så nu ska det bara Bonocellen formas
Resten kommer göras imorgon samt mer kommer på Söndag blir en hel helg i garaget..... Så imorogn ska det bla dörrarna plastas upp
Undrar hur fort man kommer täcka denna vägg hahaha
blir mer gjort imorgon...... Ska förbi MDS å hämta lite tyg mm....sen vidare å hämta upp lite mdf skivor till blaa Baslådan å slustegs racken
JIIIIPPPII Massa goa bilder blev det... fan killen har du raket fart i fingrarna. Gissar att dom dörrarna kommer att spela mumma. Vet ju vad min 2 par per dörr gör . Tänkar du ladda på med ett T3 per dörr eller
Kör på lite lagom nu. Akta "ribbsen" och se ser jag framemot lite bilder under helgen.
//WoodMaN
Bilder från träffar. WooDMaN? foto Sponsorer|MDS||Bollnäs bilvård |
JIIIIPPPII Massa goa bilder blev det... fan killen har du raket fart i fingrarna. Gissar att dom dörrarna kommer att spela mumma. Vet ju vad min 2 par per dörr gör . Tänkar du ladda på med ett T3 per dörr eller
Kör på lite lagom nu. Akta "ribbsen" och se ser jag framemot lite bilder under helgen.
//WoodMaN
Hahaha tack mannen .... har varit bygg sugen länge , så nu byggs det
Blir 1 st T4 steg per dörr sen blir det 1 st T5 steg till DS 1214 Basen ...så ska nog spela ok
Jorå jag kör på lagom...blir *lite* mer bilder så klart då både Lördagen & Söndagen ska byggasljud
Kul när man får skön feedback ..tar ju lite å ladda bilder å plåta //Mvh Pain
T4 stegen funkar bra. Jag har ju ett till mitt framsystem. Det e mumma för öronen. Men tycker du det spelar klen så stoppar du in ETT T5 per dörrsida då blir det smaskigt .
Jo du det där med bilder tar lång tid som bara den. Dels ska man fota sen ska det laddas upp med. Kanske skulle ansvariga på garaget apa efter facebook varianten på att ladda upp bilder.
Sen håller jag med dig det e så najs att få feedback på det man gör och det gör att man vill fortsätta med byggande, Det e ju en del av moroten när folk kommenterar både bra och dåliga saker.
//WooDMaN
Bilder från träffar. WooDMaN? foto Sponsorer|MDS||Bollnäs bilvård |
T4 stegen funkar bra. Jag har ju ett till mitt framsystem. Det e mumma för öronen. Men tycker du det spelar klen så stoppar du in ETT T5 per dörrsida då blir det smaskigt .
Jo du det där med bilder tar lång tid som bara den. Dels ska man fota sen ska det laddas upp med. Kanske skulle ansvariga på garaget apa efter facebook varianten på att ladda upp bilder.
Sen håller jag med dig det e så najs att få feedback på det man gör och det gör att man vill fortsätta med byggande, Det e ju en del av moroten när folk kommenterar både bra och dåliga saker.
//WooDMaN
hehe skulle man ha 3 st T5 så blir det typ minst 6 batt i skuffen haha....ska inte rocka db, så blir nog att köra T4 i denna...men 945an till 2011 den kommer få smaka rejält