2066
Sök

Evil-Pain Garage (Pain´s garage) BMW -MDS showcar 2012. BILD update 10 Nov s.224

Ljud freak !
928 Inlägg
25 augusti 2010
#2621
PAIN skrev:
Bmw_Bertil skrev:
Kan tro det jag tycker jag skruva på inställningarna varje vecka tongue Man blir aldrig nöjd typ haha
haha sant tongue e lite som sex ...när man haft 1 gång vill man ha det hela tiden lol
Och man hittar alltid nya ställningar wink


2 103 Inlägg
25 augusti 2010
Trådstartare
#2622
Bmw_Bertil skrev:
PAIN skrev:
Bmw_Bertil skrev:
Kan tro det jag tycker jag skruva på inställningarna varje vecka tongue Man blir aldrig nöjd typ haha
haha sant tongue e lite som sex ...när man haft 1 gång vill man ha det hela tiden lol
Och man hittar alltid nya ställningar wink
loltongue

4 074 Inlägg
25 augusti 2010
#2623
PAIN skrev:
Bmw_Bertil skrev:
PAIN skrev:

haha sant tongue e lite som sex ...när man haft 1 gång vill man ha det hela tiden lol
Och man hittar alltid nya ställningar wink
loltongue
k n u l l gubbar! lollol

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

Osponsrad
1 631 Inlägg
25 augusti 2010
#2624
Kollade filmerna på FB idag. Satan va det burrpa på bra. Måste vara en kombo av bra musik och fetesche basbygge smile Ha det fint och mer videos hade vart najs smile

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)

2 103 Inlägg
25 augusti 2010
Trådstartare
#2625
BudgetDunkaren skrev:
Kollade filmerna på FB idag. Satan va det burrpa på bra. Måste vara en kombo av bra musik och fetesche basbygge smile Ha det fint och mer videos hade vart najs smile
Tack ..jorå de bompar på rätt ok tongue kommer bli mer smile

e ju 2st 4" portar som gåe rakt in i kupen med en sluten 2 kammar låda med 1 mds 1214 bas så blir ju en viss nivå i bilen då lol

Tråden kommer rassla vidare med bygg bilder på bmw´samt det nya bygget i min 945a som ska var klart säs -11 smile

...ska försöka filma med en annan  kamera sen...video ger ju inte verkligheten på långa vägar;)  men delar gärna med mig när folk vill se ändå smile
//mvh

2 103 Inlägg
26 augusti 2010
Trådstartare
#2626
Fått flera frågor i PM mm ....om vad låten heter när jag provspelar BMW´n ...på filmklippet som jag lagt på bla facebook wink

here it is tongue
här e den Showtek- Dominate
http://www.youtube.com/watch?v=2IwZ1R6V … re=related

258 Inlägg
26 augusti 2010
#2627
ser riktigt nice ut du! Dörrsidorna blev grymma. lite annorlunda pappa som själv sätter sin son i bilen och höjer allt han kan, själv får man ständigt höra om hur dåligt det är för hörseln osv.. smile
hoppas på att få se den i verkligheten sen! Kommer bilen vara något i Skåne?


2 103 Inlägg
26 augusti 2010
Trådstartare
#2628
Hoggee_ skrev:
ser riktigt nice ut du! Dörrsidorna blev grymma. lite annorlunda pappa som själv sätter sin son i bilen och höjer allt han kan, själv får man ständigt höra om hur dåligt det är för hörseln osv.. smile
hoppas på att få se den i verkligheten sen! Kommer bilen vara något i Skåne?
tack smile
Finns så många trååkiga farsor i detta land å jag tänker då inte va en av dom lol
hahaha han sätter sig innan jag hinner sätta mig..han e rätt van med hög ljudda saker tongue
får se ..skåne e ju en bit...närmast skåne blir nog vallis 2011 isåfall då jag kommer med 2 bilar tongue
//mvh
Senast redigerat av PAIN (26 augusti 2010)

2 103 Inlägg
27 augusti 2010
Trådstartare
#2629
Blir tyvärr ingen update denna helg wink .....

Ska dra till studion å packa ner hela min tattoo shop för att åka till Stockholm Inkbash tattoo convention å jobba hela helgen..Put some ink in peoples skin smile
//Mvh

744 Inlägg
27 augusti 2010
#2630
PAIN skrev:
Blir tyvärr ingen update denna helg wink .....

Ska dra till studion å packa ner hela min tattoo shop för att åka till Stockholm Inkbash tattoo convention å jobba hela helgen..Put some ink in peoples skin smile
//Mvh
ja vill ha lite färg i skinnet  på mina armar kanske  kan titta up till din studio å diskutera

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html

2 103 Inlägg
28 augusti 2010
Trådstartare
#2631
Heavymetalvan skrev:
PAIN skrev:
Blir tyvärr ingen update denna helg wink .....

Ska dra till studion å packa ner hela min tattoo shop för att åka till Stockholm Inkbash tattoo convention å jobba hela helgen..Put some ink in peoples skin smile
//Mvh
ja vill ha lite färg i skinnet  på mina armar kanske  kan titta up till din studio å diskutera
ba komma:)

744 Inlägg
28 augusti 2010
#2632
PAIN skrev:
Heavymetalvan skrev:
PAIN skrev:
Blir tyvärr ingen update denna helg wink .....

Ska dra till studion å packa ner hela min tattoo shop för att åka till Stockholm Inkbash tattoo convention å jobba hela helgen..Put some ink in peoples skin smile
//Mvh
ja vill ha lite färg i skinnet  på mina armar kanske  kan titta up till din studio å diskutera
ba komma:)
trevligt  får dycka upp snart till stor stan hehe

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html

161 Inlägg
7 september 2010
#2633
händer inte lika mkt som förr? big_smile
Blev riktigt snyggt på en sån enkel lösning de där med delningsfiltrerna. och ännu en gång; kabeldragningen gör STOR skillnad wink

/stagesix


2 103 Inlägg
7 september 2010
Trådstartare
#2634
stagesix skrev:
händer inte lika mkt som förr? big_smile
Blev riktigt snyggt på en sån enkel lösning de där med delningsfiltrerna. och ännu en gång; kabeldragningen gör STOR skillnad wink

/stagesix
har haft mycket å göra med min tattoo shop sista tiden smile..har varit på tattoo mässor å jobbat,,å kommer bli fler runtom i sverige..vilket sker på fre-söndag.då jag vanligtvis brukar bygga i garaget tongue

För å bygga rätt ok byggen krävs cash vilket jag drar in på min tattoo shop å tattoo mässor wink

...sen har min hund fått 5 valpar vilket tar tid...ungarna har byt skolor vilket medför endel tid å möten

har även hjälp lite folk med deras ljud å annat wink

men har gjort endel saker på bilarna,men inte skrivit eller lagt ut bilder på det..vissa saker kommer inte heller visas rakt igenom då hela 2011 bygget i 945an samt bmw´n inte blir en suprice wink

säsong 2010 e ju mer eller mindre över , vilket gör att man kan flippa ur med mera tid å saker på BÅDA bilarna tongue

kommer endel pics å bmw´n ...ska fixas mer på den med ..den har massa nya mer planer wink
Men kan säga som så, att har för 2 veckor sedan varit på MDS å inskaffat *lite* mer saker big_smile tongue

men kanske kommer nån bild i helgen.

Så har inte legat på latsidan direkt tongue

161 Inlägg
7 september 2010
#2635
låter som en giltig förklaring. Får svänga förbi när du/ni är i garaget någon dag. Håller på att göra lite service etc på min.

GL

/stagesix


2 103 Inlägg
8 september 2010
Trådstartare
#2636
stagesix skrev:
låter som en giltig förklaring. Får svänga förbi när du/ni är i garaget någon dag. Håller på att göra lite service etc på min.

GL

/stagesix
ba gööööööööra cool

88 Inlägg
12 september 2010
#2637
Hur går det med 945an då? (nyfiken som attan)

Renault Sport
Ljudbygge väntar!

1 523 Inlägg
13 september 2010
#2638
Ett mail är skickat till supporten!


4 074 Inlägg
13 september 2010
#2639
Pm skickat....

Trpkigt när sånt här händer!
Tycker dock att supporten kan lägga energi på sånt här i stället för att låsa en tråd här och var och göra bilar offline...

Hoppas det löser sig Matte..

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

Bilmekaniker
92 Inlägg
14 september 2010
#2640
Mail Skickat!! hoppas det löser sig Matte


Sök