..ja han ligger väl bara å slöar medans du får fixa hans bil va?
hans bil står inte ens i garaget..hehe. men när den väl kommer dit så kommer ja PISKA honom...haha
Lat haha nä jobbar aset av mig i tattoo studion så man kan gifta sig i glamour å ta lite time-off från studion å bygga bil...buuuuuuuuuuffert kallas det å buffe´ till bröllopet
Im gonna whoop some beeeeeeeeting 2 HEHE
om ja nu nångång i mitt liv skulle gifta mig så får mina gäster stå för allt.. de e väl en självklarthet, folk ska väl va glada att man bjuder dom,,haha
hans bil står inte ens i garaget..hehe. men när den väl kommer dit så kommer ja PISKA honom...haha
Lat haha nä jobbar aset av mig i tattoo studion så man kan gifta sig i glamour å ta lite time-off från studion å bygga bil...buuuuuuuuuuffert kallas det å buffe´ till bröllopet
om ja nu nångång i mitt liv skulle gifta mig så får mina gäster stå för allt.. de e väl en självklarthet, folk ska väl va glada att man bjuder dom,,haha
Hmmm opppss undrar om Evil står på den planerade gästlistan Evil pröjsar ....toooooouché
Hmmm opppss undrar om Evil står på den planerade gästlistan Evil pröjsar ....toooooouché
inga problem.. 20 liter finkel å 40 limpor.. LÖST!!
inga problem.. 20 liter finkel å 40 limpor.. LÖST!!
helgen har 2 dagar...lördag samt söndag men en liten info mednågra bilder kommer nog ikväll...men mer imorgon oxå då ska bla min bil IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN i el garagoo
så imorgon under dagen kommer flakbärgaren å hämtar upp den...vill inte åka med bilen i dagens väder med sommar däck å folks dubbdäck .
helgen har 2 dagar...lördag samt söndag men en liten info mednågra bilder kommer nog ikväll...men mer imorgon oxå då ska bla min bil IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN i el garagoo
så imorgon under dagen kommer flakbärgaren å hämtar upp den...vill inte åka med bilen i dagens väder med sommar däck å folks dubbdäck .
Japp 2 dagars uppdatering är aldrig fel..
Äntligen börjas det med din bil.. På tiden..
Roger M --- VOLVO 240 DL -83 "LILLABLÅ" --- www.braweheartsfoto.se
"You can take my life, but you can never take my freedom!!!"
Idag lördag va det dax för stor städning i garaget...Corvetten har nu sänds iväg och imorgon söndag ska min å Evilaudios bil in i garaget ...sen ska dom börjas byggas om
Dagen kantardes av 30 min städning sen ..POOOOF ..totalt strömlöst för ett tag i hela området...bara vänta ut det sen ta tag i det igen.
men städning hör ju inte till det roligaste så blev lite paus ...så gick över till garage grannen Qpon vägg i vägg ...dvs en del av gänget i Street Designs
Alltid kul å prata gojja med Qpon
Så börjar med lite bilder från deras garage
Dark Ice bilen ser liite dammig ut.
Qpon i funderar tagen...Manne_11 bil på bilden även den lite dammig
Qpon´s basbygge utlyft ur Corrollan
Även dessa killar har rätt skön ordning på sakerna....Manne_11 dörrsidor under ombyggnad
Manne_11 har sin egen SCF på hyllan i garaget...pimpade bilar Jag tror han saknar sommaren
Qpon e king på att knåpa på saker
Här har grabbarna sitt lilla lack rum .... stilligt
Åter tillbaka i Evil-Pain Garage Här ska våra bilar in imorgon så lite å röja undan.
Några dammiga näsborrar timmar senare
KLART FÖR INFLYTTNING av våra bilar imorgon lite skräp vid trappan som ska kastas bara
jag tror jag behöver åxå städa lite (skäms) tur att man bygger om, kan man skylla på det
tackar för besöket
inte då ..ni bygger ju om förfullt..då ska de synas att man gör det ....Evilaudio har kirrat ett oljefat som ska byggas om till stor grill grill kvällarna vid garaget i sommar blir coolt.
inte då ..ni bygger ju om förfullt..då ska de synas att man gör det ....Evilaudio har kirrat ett oljefat som ska byggas om till stor grill grill kvällarna vid garaget i sommar blir coolt.