2234
Sök

Clean styling utav en Passat -99

2 Inlägg
18 januari 2009
Trådstartare
Jag ska köpa en Silvrig Passat -99 nästa helg och tycker väl att bilen i sig är ganska tråkig men kom över den billigt så den får duga så länge iaf. Men tänkte göra ett tappert försök att få den att se lite roligare ut iaf.

Här är en liten grund idé men kom gärna med fler förslag och kritik om det behövs cool

Kromade Devil Eyes
Kromad emblemfri grill
Kromade handtag
17" Fälgar -Förslag på typ!
Andra baklyktor men där vet jag inte, känns som att lexuslyktorna gjorde sitt för 2-3 år sedan så det känns som att ta bilen ett steg bakåt men jag kan ha fel.

Tänkte iaf få bilen att se lite mer clean ut än sportig och vass för det krävs mkt mer pengar om jag ska få den sportig i mitt tycke för då måsta jag byta så mycket. Men har kollat runt ett tag lite här och där och är väldigt kluven med vad jag ska välja så förslag och bilder uppskattas!

71 Inlägg
18 januari 2009
Kolla in min.big_smile

Thomas L.

369 Inlägg
18 januari 2009
flägarna ska ju vara svarta eller iaf mörklackerade, ser snyggt ut på silverbilar

Avant för varje slant.

71 Inlägg
18 januari 2009
Kolla in min gamla svarta passat99 på min sida ,har haft den som test bil till HOVA.COM, Den har det mesta i snygg styling väg.Ta en närmre titt på framlycktorna samt baklyktorna de e gryma.

Thomas L.

Truckdriver!
68 Inlägg
18 januari 2009
Crome och silver är helt rätt. Ang fäljar så slå till på 19" om du har råd finns hur mycket som helst med din bultcirkel på tex blocket. Sänkning, Om det är en kombi så satsa på -01ans bakljus finns inga snyggare än originalljusen. kolla mina gamla passater kanske du hittar nått mer kul..mvh Y_Not

Kör Vw Caddy 1,9 TDi och Volvo V70
På jobbet Scania R560 -14 Liftdumper

2 Inlägg
18 januari 2009
Trådstartare
vwTompa, Helt klart har du två fräsha passater men de är inte cleant stylade enligt min mening, de är mkt sportigare än stilrena. och vill man ha sportigt så får man öppna upp guldsäcken mycket mer. Men helt klart två snygga bilar!

Om jag ska Tona rutorna, Ska jag satsa på en ljusare ton? och ska jag ta bakrutor med bakdörrar eller ska jag ta alla dörrar?

Bilbyggare!!!
595 Inlägg
18 januari 2009
Jag har 19" fälgar till dig! Kolla min passat. Det är dom 5 ekrade.....

VW Ägare
1 011 Inlägg
18 januari 2009
Ta en titt på min bil. Hittar du något som är snyggt så är det bara att skicka iväg ett PM.

Henrik Eberlund

Sök