vill inte vara så. . men när de snodde min bil. . så kom inte enns polisen till brotsplatsen. . de gjorde absolut ingentin åt saken. . . fick aldrig mer se min skönhet. . . fick försäkrings pengar för bilen. . men det är inte samma sak. . inget kan ersätta en bil som man har fäst sig vid och lakt ner mycket arbete på. . . jag hoppas verkligen du får din bil tillbaka. . vet ju hur det känns. . . men tyvär chansen är liten. . .
helvete så irriterad man blir på sån här skit... dock tycker man försäk ska gå ut med att man får billigare premie om man trycker in en gps spårare eller annat hjälpmedel för att leta reda på bilarna...
Såg den i lördags på statena. Du o Koco tror jag. Tråkigt som fan. Känns som att det e samma killar som var på Lilles supra. Rutinerade killar tyvärr. STOPPA DOM INNAN DOM TAR FLER BILAR!!
Helsingborgsområdet är sjukt drabbat av bilstölder!!! Frågan är bara hur dem lyckas gömma dem varje gång!!
När dom snodde min pappas mc hade dom bara klippt ett lås & sen burit in den i ett släp, dom gör förmodligen på samma sätt. Har bilen i ett släp & sen tar dom väl färjan till tyskland.. eller något:/
Skjut inte upp till imorgon vad du kan ha glädje av idag..
Dessa gängen som snor åker inte till tyskland eller något annat....det plockas ner och används/säljs senare...helt j-vla sjukt e det...hoppas någon verkligen kommer på dem när det väl händer!!! Riktiga idioter