Saab är fan totalt värdelösa, det enda dom kan göra är att koppla in sitt förbannade felsökningsinstrument och läsa, sen vips är 900 spänn borta! Nej åk till någon saab trimmare eller liknande såsom, Nordic, Tmracing eller vad som nästa utom Saab..
Tm racing är sjukt trevliga och mycket duktigare än saab! Saab i Nässjö ville/kunde inte felsöka min bil för dom sa att den var trimmad! när den i själva verket var helt original.. Det jag hade gjort var att plugga igen återcirkuleringen och monterat en öppen dump!
När killen ringe!
"Vi kan inte göra något med denna bilen, den är trimmad så våra värden stämmer inte överens, och det sitter bultar och grejer hur som helst"
Helt efterbliven, Saab i Vetlanda var bättre men dom lyckades inte hitta felet heller! jag åkte till Tmracing och efter 10 min så sa dom att det som hade hänt var att Programvaran hade gått sönder så den skickade ut massa konstiga signaler, jag köpte en ny på skroten och sen gick den felfritt..
Hade jag skitit i saab så hade jag sparat minst 2,000 spänn! har bara dåliga erfarenhetera av saab också från polare..
Senast redigerat av Joo (19 januari 2009)