Tackar. Det som händer nu är tyvärr städning av garaget i helgen, jag flyttar ut innan den första oktober. Tänkte försöka hinna klart med alla mina fälgar också, hur snabbt arbetet kommer fortskrida med bilen sen kommer bero väldigt mkt på ekonomin och hur snälla mina vänner som har ett garage är.. Jag lägger dock inte ner helt, så titta gärna in lite då och då..
Riktigt trevlig tråd du har här.. Hur pass långt hade du tänkt att ta det hela med rallylooken?
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Riktigt trevlig tråd du har här.. Hur pass långt hade du tänkt att ta det hela med rallylooken?
Egentligen inte långt alls. En grupp b-vinge, och så är det tänkt att gå mot strömmen lite gällande sänkning. Kollar man på äldre audibilar inom rally har dom ofta ganska generös markfrigång.. Många väljer att sänka en hel del då Gt:n är rätt hög original, men jag gillar det där höga stuket.. Bilen behöver en omlackering, i samband med det blir det kanske en klassisk rallydekor i gråskala också, men det har jag inte riktigt bestämt mig för helt än..
Varför inte skära bort ventilen? en sån kostar knappt något. och det ser bätre ut med en ny än en gammal med färg.
Baloo79 skrev:
Benny har ventiler i garaget
Ärligt så var det mest av ren lathet och spontanitet.. Jag fick ett infall i garaget o ville provlacka en, o så blev det så. Dom är dock maskerade, så det blir ingen annan färg på dom, o ser fräscha ut trots att dom inte är nya.
Ok litar på dig Tänkte mest om du VILLE ha så finns de nära lixsom Får gratulera te "ja du vet vad oxå " då =P
Nu när du säger det så kanske jag vill också.. Dessutom får vi göra det helt officiellt nu när alla familjemedlemmar har blivit underrättade om att jag o min sambo gifter oss i december.. Tack vännen!
Ok ok, där ser man, tänkte mest om det skulle bli rallystuket så att du skulle ha extraljusbågen mm oxå...
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Tungt att du blev av med garaget, men jag hoppas att du kan hitta någon plats att fortsätta ditt arbete på! Snyggt med vita fälgar! Du kan få göra mina med!
Kanske, det känns som att det är lite för tidigt att börja planera i minsta detalj då det är mkt kvar att göra innan dess. Hur som, ni kommer få veta vad som händer med bilen när det väl händer!
Tungt att du blev av med garaget, men jag hoppas att du kan hitta någon plats att fortsätta ditt arbete på! Snyggt med vita fälgar! Du kan få göra mina med!
Det kommer nog dröja ett tag innan det fortsätter med den sortens arbete tyvärr, men lite jobb kan man ju göra även hemma i det lilla garaget. Ha, hade jag haft ngnstans att göra det på hade det inte varit ngt problem..
Fälgarna är klara nu iaf, ikväll kommer det bilder på hur alla 4 blev!
Det kommer nog dröja ett tag innan det fortsätter med den sortens arbete tyvärr, men lite jobb kan man ju göra även hemma i det lilla garaget. Ha, hade jag haft ngnstans att göra det på hade det inte varit ngt problem..
Fälgarna är klara nu iaf, ikväll kommer det bilder på hur alla 4 blev!
Men det är väl ingen brådska heller, eller hur allt tar sin tid
Länge sen ngt hände här, men ett bröllop kom ivägen lite.. En underbar lördag som avslutades med lång åktur i Gt:n till Nääs fabriker där vi spenderade första bröllopsnatten på hotellet. Självklart var det bruden som körde..
Och ja, jag lovar att bilen kommmer få massa uppmärksamhet snart igen!
Det skulle ha blivit lite kort på Gt:n vid Nääs fabriker, men kameran glömdes.