tkd_rille skrev:
Hammarslag skrev:
tkd_rille skrev:
där beror de på helt också. ska du stå på mcdonalds får du inte ha något synligt alls, men du kan skära sönder armarna och få jobb ändå där.
men jobbar man i fabrik eller något annat sådant jobb och aldrig kommer stå och ta hand om kunder så är de helt skitsamma.
Om de hade stått någon med tatueringar på mcdonalds hade jag inte brytt mig. Men piercingar däremot hade jag inte gillat i närheten av mat.
Och vem fan vill ha jobb på Mc donalds ? går hellre arbetslös isf.
Det där kommer ändras snart, nu när tattueringar är så pass vanligt o accepterat.
Det är typ arbete direkt med kunder jag menar, mcdonalds är extremt känsliga när de gäller något som har med kroppen att göra. Är du för ful så får du heller inte stå där ju. Så de var bara ett exempel.
Då ska du åka till norrköping och besöka samtliga mc donalds där, jobbar minst en julgris på varje mcdonalds. Såna brudar man inte ens sätter på pissfull, så utseende lär dom inte neka nån jobb för om du inte är otroligt vanskapt eller saknar intellekt.
Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed