Hoppas det inte blir burbygge och sånt skit, utan en vanlig, trevlig rå jänkare.
Men du gör verkligen ett grundligt och noggrant arbete, fortsätt så!
Jo jag kommer att sätta in en fyrpunktsbur med crossbrace och 5-punktsbälten. Men crossbracet går att plocka bort om nu någon vill försöka komma in i det trånga baksätet
Nu blev jag ju ledsen. Vad är det med folk och burbyggande, dels ska varenda kotte svetsa bur, sen går det ju inte att använda bilen som vanligt folk gör sen...
Aja, det är du som ska sitta i den, och inte jag. Kommer följa arbetet i varje fall.
"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."
P7 - Södra Skånska Regementet
Sanslöst grymt bygge!!Bakvagnen skulle jag villa veta lite mer om.Och nån bild på den gröna:)
Just den upphängningen jag har finns inte o köpa längre eftersom företaget gick i konkurs. Men den kan liknas med den här upphängningen http://www.totalcontrolproducts.com/rpss_fd.html det är samma design.
Min gröna HT låg tidigare uppe här på sidan, sålde den i somras efter att ha ägt den i 6.5år
Ojojoj det här har man bara längta efter, blir så himla avundsjuk på din bil! Hoppas det går bra med projektet och att det blir nå fint av den Hur som hellst så kommer jag sitta hela tiden åå vänta på uppdate
Nu är avgassystemet på plats, eller nästan iaf det ska svetsas några fästen till slutrören så de kommer upp lite. Annars så passar de bra nu. Krysset mellan subframe connectorsen sitter nu bultat fast men det ska svetsas dit istället för att bli lite styvare. Bakre skärmbreddarna och de övre scoopen sitter nu plats för gott. Det blir till att fylla på med glasfiber och spackel för att få skärmbreddningen och sidokjolarna är gå ihop snyggt. Sen måste fästet till torque armen flyttas, det blev visst lite snett första gången det svetsades dit