mastrovious skrev:
FireTraXX skrev:
mastrovious skrev:
Skitsnack.. släng inte ur dig massa utan att ha fakta. Jag kör orginalspel trots att mitt är flashat. Som sagt, folk som vet vad flashning innebär utnyttjar det för att slippa ett jävla brummande ljud.
EDIT: DET ÄR INTE OLAGLIGT ATT FLASHA!
Har inte påstått att det är olagligt, men hela idén med att flasha är för att spela brända spel.
Försök fan inte påstå något annat, att det är bra för annat må så vara, men det du säger är enbart skitsnack för att tråden inte ska låsas.
Låt inte din okunnighet ta överhanden nu. Det är en jävla process att bränna spel, kräver speciell brännare, dyra skivor etc. Det är inte direkt lönsamt om du inte lirar mkt. Dessutom blir det ju snart olagligt att ladda ner vilket innebär att man inte kommer bränna spel lika frekvent. Jag skiter fullständigt i om tråden låses, gråter inte floder för det. MEn det stör mig att folk uttalar sig om saker som inte är korrekt. JAG är ett levande exempel på att man använder flashning för annat än att bränna spel. Har du Xbox själv?
Dual Layer kostar inte en förmögenhet.
Det ÄR olagligt att ladda ner, det blir nya lagar bara.
Kommer inte förändra ett skit, men det är fortfarande lönsamt.
Betalar sig efter bara ett par spel.
EDIT:
PS3, 360 och Wii står här hemma.
PS3:an är den enda jag spelar på.
Senast redigerat av FireTraXX (30 januari 2009)
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.