Jag tycker oxå det Bara det är det blir fram skjutet hela tiden Har väntat i över 2 år på att det ska släppas... Måste komma en trailer snart tycker jag!!!
Trodde de lagt ner de då jag läste att de stod Cancelled på gamespot.com en gång om det, fast nu har de ändrat till TBA igen. Frågan e om de e ett spel som nånsin kommer...varit under utveckling många år nu =/ Vore ball annars! Fler GTA- utmanare
Jag tycker oxå det Bara det är det blir fram skjutet hela tiden Har väntat i över 2 år på att det ska släppas... Måste komma en trailer snart tycker jag!!!
Grym grafik ser det ut att bli! Saint Row 2 kan jag också rekommendera! Samma typ av spel som GTA IV fast med betydligt färre moraliska gränser!
Grym grafik ser det ut att bli! Saint Row 2 kan jag också rekommendera! Samma typ av spel som GTA IV fast med betydligt färre moraliska gränser!
Saints Row 2, GTA parodin Tyckte inte det va speciellt snygg grafik på det...
Däremot tycker jag om GTA IV och saknar det med att styla bilarna lite (som i GTA: SA) och det verkar ju finnas i 2DTV Så jag hoppas, hoppas, hoppas dom gör klart det och att det blir så snyggt som bilderna visar
Sen mafia II... Längtar!
Senast redigerat av maximal_boost (2 februari 2009)
Halloj här kommer ännu en fråga.. jag köpte idag 2 st 2100 points kort till mitt xbox... Tänkte se om jag hittar någon kul låt man kan ta hem till guitarhero (Nej ingen fildelning, points är som ett betalkort för live) Hahahah klyftpotatisen själv=) Men min fråga då.. om jag nu tar hem några låtar till spelet lagras detta då i själva guitarhero mappen eller hamnar detta för sig??? Bara så man inte raderar spelmappen och tror att dem låtar man tankat sparas någon annan stans. Hoppas du/ni förstår vad jag syftar på.
Halloj här kommer ännu en fråga.. jag köpte idag 2 st 2100 points kort till mitt xbox... Tänkte se om jag hittar någon kul låt man kan ta hem till guitarhero (Nej ingen fildelning, points är som ett betalkort för live) Hahahah klyftpotatisen själv=) Men min fråga då.. om jag nu tar hem några låtar till spelet lagras detta då i själva guitarhero mappen eller hamnar detta för sig??? Bara så man inte raderar spelmappen och tror att dem låtar man tankat sparas någon annan stans. Hoppas du/ni förstår vad jag syftar på.
Mvh
Allt du köper via ditt konto kommer du alltid att kunna ladda ner på nytt (utan att behöva betala igen). Tror det lagras i spelets mapp men som sagt, du kan ladda ner på nytt om något skulle hända!
De e så alltså? Tänkte kanske köpa de nya GTA IV DLCn som ska komma snart o om man nu behöver ta bort de sen pga platsbrist vore de ju nice om man kan ladda ner de igen utan o betala igen. Men du är 100% säker på att man kan göra så?
De e så alltså? Tänkte kanske köpa de nya GTA IV DLCn som ska komma snart o om man nu behöver ta bort de sen pga platsbrist vore de ju nice om man kan ladda ner de igen utan o betala igen. Men du är 100% säker på att man kan göra så?
Helt 100! Tog bort nya banor till COD4 för att jag tröttnade på dom. Finns fortfarande att ladda ner om jag känner för det igen. Samma gäller arcadespel etc. Kan hända att det finns en tidsgräns.. typ 1 år eller nåt men det tror jag inte.
Har nu laddat hem foo fighgter pack till guitar hero 3 200 points gick åt=) Men alltså om min hdd nu skulle krascha av ngn anledning kan jag då ta hem låtarna igen eller måste jag betala 200 points till?????
Har nu laddat hem foo fighgter pack till guitar hero 3 200 points gick åt=) Men alltså om min hdd nu skulle krascha av ngn anledning kan jag då ta hem låtarna igen eller måste jag betala 200 points till?????
Mvh
Precis de mastro3u3nrk234F skrev ovanför om hur de fönka
Mvh
Precis de mastro3u3nrk234F skrev ovanför om hur de fönka
Fear 2 bokat... ser ju sjukt kul ut på youtube.com.... har nu klarat gh 2, world tour, aerosmith, legends of rock på easy/medium... dags för expert nu=)
Ska ta å testa FEAR 2 demot, finns ju på marketplace. Resident Evil 5 demot var ju en klar besvikelse dock. Hoppas verkligen de åtgärdar de absurt sega styrningen till final versionen.
Trist förresten att Gudfadern 2 blir försenat till typ juni =/