2633
Sök

Xbox 360 tråden! Allt som rör Xbox 360... Allt som rör piratkopiering m.m. diskuteras INTE här!

Sanizz
29 mars 2009
Rquired skrev:
Sanizz skrev:
Har nyss lånat gta 4 av en kompis och såg ganska snabbt att det är riktigt mörkt när man spelar. Ska det vara så eller är det nån inställning man ska ända?

Leta bland inställningarna, finns en som löser detta. Minns inte namnet dock...

Okej, ska ta och göra det. Så det finns i alla fall hopp att lösa det. Tack smile

74 Inlägg
6 april 2010
Någon som vet detta? Kan jag köra live genom att koppla en nätverkssladd från min dator till xboxet eller måste jag dra sladden direkt från min trådlösa router? Den står nämligen ca 20 meter bort:/

VW-nörd?
4 332 Inlägg
7 april 2010
Slowly skrev:
Någon som vet detta? Kan jag köra live genom att koppla en nätverkssladd från min dator till xboxet eller måste jag dra sladden direkt från min trådlösa router? Den står nämligen ca 20 meter bort:/

Ja du ska kunna koppla datorn till xboxen o köra internet på det viset, OM du har två nätverkskort på datorn och bryggar så att datorn agerar router åt xboxen.
Då måste du ha datorn på samtidigt som xboxen när du vill komma åt internet.
Inget jag skulle rekommendera iaf..

74 Inlägg
7 april 2010
Mortalis skrev:
Slowly skrev:

Ja du ska kunna koppla datorn till xboxen o köra internet på det viset, OM du har två nätverkskort på datorn och bryggar så att datorn agerar router åt xboxen.
Då måste du ha datorn på samtidigt som xboxen när du vill komma åt internet.
Inget jag skulle rekommendera iaf..

Ok tack för svaret:) Nja det låter ju lite si sådär:/ Låter krångligt, och jag har ju inte två nätverkskort heller så.... Alternativet är ju att köpa en trådlös internet adapter till boxen, men det är så jäkla dyrt bara!hmm

Sök