2597
Sök

Inför ÖREBROMIXEN 6/6 -09 ändrat datum nytt datum 30/5

Galen!
723 Inlägg
13 februari 2009
jag åker nog dit och ställer ut. min bil är ju inte dirket någe utställnings skick men det är ju alltid kul att träffa likasinnade och snacka skit wink

Mvh Mats

615 Inlägg
14 februari 2009
In-Sports skrev:
attackhamster skrev:
Mer livrädd att en tomte kommer "bränna gummi" på gruset och ge min bil gratis sandblästing

Rädd att nån ska hämnas eller? wink

Det vore ju inte konstigt i så fall roll
Senast redigerat av Fizzer (14 februari 2009)

Let's stance!

296 Inlägg
16 februari 2009
Angående den där Celican som jag för övrigt inte kommer ihåg. Är det inte här olika klasser kommer in? Typ proffs och amatör kanske (sponsrad och inte sponsrad)? Jag har dålig erfarenhet av sånt.

Jag kommer också ställa ut min bil även om jag inte heller anser den vara i utställningsskick. Alldeles för mycket småskador och rejäla stenskott här och där smile Träffa trevligt folk och se fina bilar räcker som anledning för mig att åka dit. Är dessutom vädret som förra året så kan det inte bli bättre smile

24 Inlägg
16 februari 2009
vore kul att åka och kolla på fall det blir mycket folk och bilar såklart som ställer ut smile

Never drive faster than your angel can fly
338 Inlägg
28 februari 2009
Jag kommer nog ner med mitt nyförvärv om ja hinner få den helt klar vill säga..

Träffarna har ju alltid varit i Ånnaboda & det har ju alltid funkat så varför flytta nåt som funkar. Mat finns ju att köpa uppe i restaurangen..

Tvättmöjligheter finns väl som vanligt va??

Hellre Nürburgring än vigselring

128 Inlägg
1 mars 2009
Atenza skrev:
Jag kommer nog ner med mitt nyförvärv om ja hinner få den helt klar vill säga..

Träffarna har ju alltid varit i Ånnaboda & det har ju alltid funkat så varför flytta nåt som funkar. Mat finns ju att köpa uppe i restaurangen..

Tvättmöjligheter finns väl som vanligt va??

Vi ordnar med tvättmöjligheter, sen har vi grillmästare för hamburgare mm, och så finns ju restuarangen du är mycket välkommen ska bli spännande att se vad du har för bil nu,
den du hade sist var mycket snygg.
Mariana

4 586 Inlägg
1 mars 2009
Griffin skrev:
jag åker nog dit och ställer ut. min bil är ju inte dirket någe utställnings skick men det är ju alltid kul att träffa likasinnade och snacka skit wink

Mvh Mats

känner samma sak om min bil igen direkt utställningsbil men alltid kul att prata med folk

674 Inlägg
3 mars 2009
jag kommer garanterat!

Sponsorer: Custom & Paint, DLS, Ljudfabriken, Eklunds Bilvård, Bildelsnetto, LPT Reklam, Hallsberg gummiverkstad & Byrstatech.

526 Inlägg
4 mars 2009
alla verkar vara väldigt upprörda över fannys celica va de det den här tråden handla om eller?

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
4 mars 2009
Jag anser Ånnaboda som det bästa stället att ha utställningen på. Fina bilar och fin miljö... kan det bli bättre? Skulle inte tro det! Hoppas bara att vädret är lika vackert som förra året.

4 586 Inlägg
4 mars 2009
Fotografen_Micke skrev:
Jag anser Ånnaboda som det bästa stället att ha utställningen på. Fina bilar och fin miljö... kan det bli bättre? Skulle inte tro det! Hoppas bara att vädret är lika vackert som förra året.

fint att en Fotograf kommer dit då kanske min bil fastnar på ett kort

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
4 mars 2009
jorre83 skrev:
Fotografen_Micke skrev:

fint att en Fotograf kommer dit då kanske min bil fastnar på ett kort

Självklart att din bil fastnar på bild, din bil kan man ju inte missa! Så snygg som den är!

122 Inlägg
5 mars 2009
alltid kul med träffar. SKa försöka komma på denna! Är inte  i kreta som förra året!

What you doing?

67 Inlägg
5 mars 2009
Ska försöka komma dit med audin smile

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
6 mars 2009
Thorniiz skrev:
Ska försöka komma dit med audin smile

Självklart att du ska dit! Om jag så ska tvinga dig! Du måste ju visa upp skönheten!

Japs :)
775 Inlägg
6 mars 2009
Man får nog försöka o komma till denna träffen tror ja, kmr nog vara en del fint där smile

97 Inlägg
7 mars 2009
låtter inte helt fel smile ska se om man inte kan släpa med sig nåra bilar o komma smile

228 Inlägg
7 mars 2009
P-O skrev:
axza skrev:
P-O skrev:

Hehe..ja inte var det kallt precis..smile

blir det karavan igen tro? smile

Det tror jag (och hoppas) att det blir smile....

Tycker att de ska bli en karavan big_smile

ska ställa ut min bil har ja tänkt,,

BioPower by MapTun
238 Inlägg
7 mars 2009
Klart man kommer och ställer ut.

Se om man kan fylla på pokal skåpet mera smile

Maptun #3 BioPower Inviduell

157 Inlägg
8 mars 2009
Bli nog en sväng till Ånnaboda för mig med /Peter

Sök