Angående den där Celican som jag för övrigt inte kommer ihåg. Är det inte här olika klasser kommer in? Typ proffs och amatör kanske (sponsrad och inte sponsrad)? Jag har dålig erfarenhet av sånt.
Jag kommer också ställa ut min bil även om jag inte heller anser den vara i utställningsskick. Alldeles för mycket småskador och rejäla stenskott här och där Träffa trevligt folk och se fina bilar räcker som anledning för mig att åka dit. Är dessutom vädret som förra året så kan det inte bli bättre
Jag kommer nog ner med mitt nyförvärv om ja hinner få den helt klar vill säga..
Träffarna har ju alltid varit i Ånnaboda & det har ju alltid funkat så varför flytta nåt som funkar. Mat finns ju att köpa uppe i restaurangen..
Tvättmöjligheter finns väl som vanligt va??
Vi ordnar med tvättmöjligheter, sen har vi grillmästare för hamburgare mm, och så finns ju restuarangen du är mycket välkommen ska bli spännande att se vad du har för bil nu, den du hade sist var mycket snygg. Mariana
Jag anser Ånnaboda som det bästa stället att ha utställningen på. Fina bilar och fin miljö... kan det bli bättre? Skulle inte tro det! Hoppas bara att vädret är lika vackert som förra året.
Jag anser Ånnaboda som det bästa stället att ha utställningen på. Fina bilar och fin miljö... kan det bli bättre? Skulle inte tro det! Hoppas bara att vädret är lika vackert som förra året.
fint att en Fotograf kommer dit då kanske min bil fastnar på ett kort
fint att en Fotograf kommer dit då kanske min bil fastnar på ett kort
Självklart att din bil fastnar på bild, din bil kan man ju inte missa! Så snygg som den är!