3399
Sök

Vilken yrkes dröm hade ni när ni var småtingar

433 Inlägg
28 januari 2009
Jag ville bli polis när jag va liten, men efter att man vart äldre så ville man inte det mera.
Just nu så sitter jag och kör budbil.
Kör ett minst 24 mil om dagen, och jag älskar att köra bil tongue

Mvh/ Fredrik
Projekt tråd!
Behöver du något blästrat?!Gör nu mera DEKALER !!! Maila: hgksand@gmail.com

Sleeper
3 084 Inlägg
28 januari 2009
Lyx gigolo smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Hemmasittare
241 Inlägg
28 januari 2009
Jag ville bli arkeolog, vet inte varför tongue Det blev jag inte och kommer nog inte bli heller. Halkade in på flyg istället och kommer förmodligen arbeta med någon inom flyget.

998 Inlägg
28 januari 2009
F1 förare hehe, men så blev det inte man blev arbetslös istället och pluggar till bilmekaniker.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

Mannen myten legenden
179 Inlägg
28 januari 2009
köra lastbil..kort epå gång så de kanske blir så!

wooooommm, pschii, wooooommmm

1 488 Inlägg
28 januari 2009
Jag ville bli pilot smile

27 Inlägg
28 januari 2009
Jag ville jobba med Hästar men det slutade med att jag jobbar som bonde:(
Senast redigerat av Galenimig (28 januari 2009)

Angel In The Night<3<

354 Inlägg
28 januari 2009
när jag var liten ville jag bli rallyförare och kock. Det var den ultimata kombinationen tyckte jag big_smile

234 Inlägg
28 januari 2009
Jag ville göra lumpen och bli brandman som liten.
Får se hur det blir efter studenten från fordon. Är fortfarande sugen på båda ovanstående.
Rediga "Tjejgrejjer wink"

Motorcyklar <3

OEM <3
6 957 Inlägg
28 januari 2009
Jag skulle bli som Mäster Blomqvist hade jag bestämt som barn!
Nu blev den inte så tongue
Var helt inne på att läsa till bildesigner när ja gick 6-7:an, men de avtog..målar dock än.
Sen skulle ja bli lackerare fick ja för mig i 8-9:an, men de blev iaf fordon, idag jobbar
jag med takpannor tongue

OEM <3

The one and only ;) Take it or live it :P
327 Inlägg
28 januari 2009
Mina drömmar som liten var Veterinär och egen företagare stod högt upp på listan.

Har haft ett företag dock inte eget utan handelsbolag, fortfarande ingen Veterinär utbildning... problem med matten.

Just nu arbetslös och hatar det.

Vill fortfarande starta upp mitt egna företag, har planerna klara i huvudet.

Fullt ös medvetslös....
VOLVO- a better way of living.
Old Volvo never dies they only go faster.
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.

www.maniacracing.se
494 Inlägg
28 januari 2009
Jag ville bli Billackerare och vips så är jag nu utbildad billackerare men Arbetslös sad

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se

16 Inlägg
21 mars 2009
pilot, vilket det också blev

1 488 Inlägg
22 mars 2009
Ville bli pilot, blev tyvärr inte så sad

250 Inlägg
22 mars 2009
Ville väl bli lite allt möjligt.. Arkeolog, Racerförare, Stridspilot mm..
Drömmen om att en dag få köra runt på någon bana med de stora grabbarna i 200+ km/h lever väl fortfarande kvar.

Vill ju kunna leva på drifting också, det är högsta drömmen för mig.

Volkswagen - Das Auto

501 Inlägg
22 mars 2009
Ville bli Multimiljonär så man kunde bli proffisionell soffliggare smile

OBS: Ironi

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
22 mars 2009
Hexenhammer skrev:
Där efter ville jag bli porrstjärna (fråga inte...).

Måste ju fråga för det... Varför i hellskotta det? yikes

Hahahaha big_smile Väldigt roligt jobb och träffa andra människor ? tongue

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

144 Inlägg
22 mars 2009
Brandsoldat med snabbutryckning :-)

Robban

Robert

2 014 Inlägg
23 mars 2009
Bestämde mig när jag var 4 år gammal för att bli yrkesofficer, och den drömmen höll i sig länge. Man var medlem i FBU, åkte iväg på Arméns praktikantläger över somrarna, valde att gå samhällsvetenskapligt program på gymnasiet endast för att det gav smidigast inträde till OHS. Från 4 till 19 års ålder funderade jag aldrig ens flyktigt på att bli något annat.

Det tog dock stopp vid mönstringen då jag inte fick göra värnplikten, trots överklagan. Sen vart man ju lite bortkommen och undrade vad fasen man skulle ta sig till, vilket antagligen har visat sig i de vitt skilda jobb man haft under åren som gått och hur många gånger man sadlat om helt.

"Drömmen" nu, om man kan kalla det en dröm, är väl att jobba med bilar/bildelar på något sätt, och tänkte därför att utbildningen till CNC-operatör som jag nu går kunde vara en lämplig startplatta. Efter utbildningen blir det antagligen ett distansprogram på högskolan inom CAD/CAM, så vi får väl se...

Annars är man ju redan utbildad både till yrkeschaufför och IT-ekonom, så lite har man väl att falla tillbaka på om det skulle gå illa.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

331 Inlägg
23 mars 2009
Hm... Jag ville bli Batwomen! Det är jag inte idag kan jag säga tongue
Nått med hästar och modell och sånna saker har också funnits i tankarna men nu vet jag inte vad jag vill.

Sök