3095
Sök

Turbo problem SAAB 9000 Aero [Film]

LaddtrycksMissbrukare
355 Inlägg
2 februari 2009
azid skrev:
NiWi skrev:
Haft en tung dag eller?
Inte så jävla enkelt när det är kolsvart och minusgrader ute. Dessutom hade jag ingen aning om vad den slangen var för nått fram tills idag.
Detta är väll vad forum handlar om eller? Fråga, få svar och lära sig!

Ledsen om jag raserade ditt liv...

tycker bara att det måste vara underbart att slippa ta ansvar över nått överhuvettaget...

dina dumpfis problem rör mig inte ryggen

varför skriva något över huvud taget i en tråd som man inte bryr sig ett skit om?

Den Som Syns Är Aldrig Snabbast

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
2 februari 2009
_tedde88_ skrev:
azid skrev:
NiWi skrev:
Haft en tung dag eller?
Inte så jävla enkelt när det är kolsvart och minusgrader ute. Dessutom hade jag ingen aning om vad den slangen var för nått fram tills idag.
Detta är väll vad forum handlar om eller? Fråga, få svar och lära sig!

Ledsen om jag raserade ditt liv...

tycker bara att det måste vara underbart att slippa ta ansvar över nått överhuvettaget...

varför skriva något över huvud taget i en tråd som man inte bryr sig ett skit om?

för att det inte finns någon ambition till nått själv.. vet inte varför men mig retar det..

2slow

741 Inlägg
2 februari 2009
Min låter EXAKT likadant och laddet skenar iväg precis som din! orkar inte titta på det då jag inte har något garage eller ens en skruvmejsel!

2 164 Inlägg
2 februari 2009
Gå in på stcs forumet. Finns säkert nån som kan hjälpa dig där.

MVH

F

385 Inlägg
3 februari 2009
azid skrev:
_tedde88_ skrev:
azid skrev:

för att det inte finns någon ambition till nått själv.. vet inte varför men mig retar det..

men om det retar dig varför lägga energi på att bry ser och skriva något eller äns gå in på forumet! alla kanske inte är proffs som du, och kanske vill fixa sin bil:P

börn i varje hörn är fett rätt;)

a.k.a aLan.
281 Inlägg
3 februari 2009
azid skrev:
_tedde88_ skrev:
azid skrev:

Du är tuff.

1 002 Inlägg
3 februari 2009
Joo skrev:
Min låter EXAKT likadant och laddet skenar iväg precis som din! orkar inte titta på det då jag inte har något garage eller ens en skruvmejsel!

Kolla efter sprickor/läckage på vakumslangarna. Om du inte hittar nått eller om de inte blir någon skillnad när du bytt dom så prova att byta dump.

...

Hojstyling.se
72 Inlägg
3 februari 2009
Trådstartare
azid skrev:

azid skrev:
för att det inte finns någon ambition till nått själv..

Har suttit nu och försökt förstå dessa meningar, vridit o vänt på dem. Men fan, jag förstår inte ändå...
Visserligen är jag trött men det är nog ingen idé att försöka mera.

@ Joo

Kika på "Y korset" snabbt bara. Sitter vid förarsidan. Rätt långt bak i motorrummet. Slangen går ju in till instrumentpanelen så du kan nog lista ut lite mer specifikt vart den sitter big_smile

Sök