Jag fattar inte varför det tjatas om att sånna här människor ska vårdas. "Det är så synd om dom som inte förstår att dom har gjort fel", vafan ni tar ju mördarnas parti istället för offrens.
Bordet inte "vanliga" tjuvar oxå få gå till en psykolog några gånger i veckan då, så att dom inser att det är fel att stjäla, istället för att straffa dom för det.
Jag skiter fullständigt i om personen som mördar är psykiskt sjuk eller ej (även om man nu kanske inte mördar om man är fullt frisk), straffas tycker jag dom ska göra iallafall! Och jag tycker det enda rätta är dödsstraff, förstår inte varför man ska "behålla" sånna där puckon.
O det verkar vara så jävla lätt att sitta o säga att "jo men de är synd om dom, ge dom vård" när det händer någon annan. Jag undrar hur många som hade tyckt att mördaren skulle få vård, efter att ha mördat just DIN son, dotter, mamma, pappa, eller någon annan släktning eller vän.
Har man mördat en gång så borde dom lika gärna kunna göra det igen, o jag ser inte hur en simpel mördares liv kan vara mer värt än en vanlig människas. Mördaren har fått sin chans här i livet, och Sumpat den! Då ska han inte få en till chans!
Fan, sätt en kula i nacken på dom så vi blir av med fanskapen!
Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!