3405
Sök

jaha nu får man inte runka längre

2 594 Inlägg
29 januari 2009
Trådstartare
http://www.expressen.se/halsa/1.1446017 … och-cancer

va blir härnäst sex förbud? lika bra man skär ballarna av sig och blir munk innan det är försent roll

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
29 januari 2009
Ja, efter millenium skiftet så verkar allting man göra och äter ge en cancer...

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
29 januari 2009
Är inte snoppen männen bästa leksak lollol
Vad har vi kvar då!! big_smilebig_smile

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

Hemmasittare
241 Inlägg
29 januari 2009
de e farligt o leva

FreddeK
29 januari 2009
farligt att leva, man kan dö.

1 570 Inlägg
29 januari 2009
Äsch vilket nonsens, då skulle jag fått cancer redan på högstadiet.

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
29 januari 2009
Förr sa man ju att att onani hjälpte mot att undvika prostatacancer, så vilket jävla bullshit!
det ända som kanske är onyttigt met att dra en tarzan för ofta är om man gör det konstant..... kanske en 20ggr om dagen.. för då lär man få skavsår på ballen iaf heheheh

Team Insane Racing

Diktator
968 Inlägg
29 januari 2009
stod ju 20 + löper risk... alltså kommer alla data nördar dö i cancer? yikes dom som så länge haft prostatacancer argumentet att luta sig mot varför dom runkar och inte skaffar tjej... visar sig nu att vi med tjej överlever just den delen, men dör av all stress och gnäll som våra tjejer framkallar

2 182 Inlägg
29 januari 2009
Man skulle blivit forskare å kommit på en massa saker som kan döda människan, det kan jue inte va så svårt.

"Den enastående forskaren Niklas har upptäckt att om dinosaurierna levde skulle människan va dödsdömd
-Dem skulle troligtvis ha stora kulsprutor på sina huvuden,springa jävligt snabbt å döda våra kossor
Efter denna skrämmande upptäckt är det nu förbjudet att väcka dinosaurier till liv, det är även förbjudet att leta efter deras fossiler."

Jag är enastående cool

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

Maskin stundent!
218 Inlägg
29 januari 2009
*suck*, brittiska forskare givetvis, enl någon svensk forskar grupp som uttalat sej om det så var detta mer eller mindre bullshit, lite trix med statistik så kan man få ihop vad fan man vill...

"- Vi är inte fulla, vi har pollenallergi!!"

Avstängd
519 Inlägg
29 januari 2009
haha dedär tror ja inte på tongue haha,skitsnack!

Kör igen Pöjjka!!! big_smile
Senast redigerat av volvo_nicke3 (29 januari 2009)

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

* Klåpare
1 718 Inlägg
29 januari 2009
Äh! Nonsens.
Det är synd att alla forskare bortser från den stora anledningen till att cancersjukdomar har mångdubblats i europa sedan 80-talets mitt... Någon som minns Tjernobyl?

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

Svetsare
3 150 Inlägg
29 januari 2009
För flera år sen hörde jag fan att det va BRA/NYTTIGT för prostatan och kroppen om man runkade ofta, dessutom skulle det MINSKA risken för prostatacanser.

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Avstängd
962 Inlägg
29 januari 2009
Jag tror det är samma analytiker som kommer fram till såna grejer som jobbar som trafiksäkerhetsexperter på vägverket och leker med statistik, det kan inte finnas en annan förklaring för så grymt dumma i huvudet kan inte många på jorden vara.

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
Allmänt envis
12 512 Inlägg
29 januari 2009
Säkert upptäckt av samma "experter" som utnämde framhjulsdrift till det säkrare valet...

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

1 814 Inlägg
29 januari 2009
Rquired skrev:
Säkert upptäckt av samma "experter" som utnämde framhjulsdrift till det säkrare valet...

tonguelol

3 714 Inlägg
29 januari 2009
enligt forskare i dagens läge så får man väl snart cancer om man går för mkt big_smile

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

putte-p
29 januari 2009
bollen1986 skrev:
enligt forskare i dagens läge så får man väl snart cancer om man går för mkt big_smile

Snacka om att soffliggarna då har argumenten på sin sida!

Man ska alltså ha en tjej tillgänglig, för det står inget om att dom orsakar cancern...roll

Sleeper
3 084 Inlägg
29 januari 2009
Jag läste att anledningen till att gubbar får prostatacancer är för att dem knullar för lite.... ? O,o

själv tror jag det är för att man slutar tvärt när man blir äldre skaffat kids, tror man ska trappa ner försiktigt isf.
Senast redigerat av Sushikocken (29 januari 2009)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Sök