2285
Sök

Varför 3" avgassystem på slöa bilar!?

1 255 Inlägg
30 januari 2009
terazzi skrev:
hahaha att ni orkar tjafsa om detta ^^
polaren i USA kör 4' på sin supra men så har den ju vart hos BL med wink
Går ganska skapligt smile

hahha men håller med, en orginalbil ska inte ha det..
Men tycker nästan det är värre med japsdämpare på en bil som inte e japansk..

Där håller ja med till 110% Japsdämpare på en annan bil än en japanare är fan de värsta ja vet nån typ av fobi tror ja =/

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

631 Inlägg
30 januari 2009
Äh, Musiken är på högsta volym endå, man hör inte ljudet tongue

Jag förstår OP , men det finns annat att störa sig på .. Som att folk slänger på Skitsnygga nya Fäljar på Gamla jävla skrothögar tongue

Men men...   

Slöa bilar med 3"  är väl samma sak som Cykel med ett spelkort vid hjulet?! tongue
Senast redigerat av Arradin (30 januari 2009)

SkenLaddRacing
130 Inlägg
30 januari 2009
Vad ni ska klaga;) När jag vart 18 i sommras o körde med min förredetta 744-gl, Den vart i super skick och botten sänkt och hade raka rör plus nån böj med en sjuk stero i som pumpade på så raggade jag upp så många Lamm kött så de va inte klokt=) Hade en dekal som jag fick av en polare: Skratta in svensson din dotter kan ligga i baksätet;) körde in på tennis veckan i båstad på huvud gatan med steron på max o gasade lite gissa vad som kom på pakeringen sen på natten ju flickor? Åkte ner till falsterbo när det vart häst vecka där och gled satan blev bjudna in till flickor i deras campingvagnar och sen fick man höra asså jag vill bara ha *** i baksätet i en volvo, Det är liksom grejen att köra volvo 740 de är ju fan kult nästan:P  Sjukt skoj hur mycket man kan reta folk med 3''tums på en volvo som brötar som fan hihi /Mvh brange

SkenLaddRacing

Mästare
2 947 Inlägg
30 januari 2009
Haha, Skönaste inlägget Mange_volvo!

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

9 108 Inlägg
30 januari 2009
Sådana här trådar leder ingenstans. Hänvisar till bloggen. Låser.

Sök