Idag har jag köpte lite prylar från biltema!
Växelspaksknopp (svart). Riktigt smidigt att montera i min passat! Också är den riktig elegant och go att växla med. Den är universal och som jag har sätt så passar den verkligen alla modeller!
Flatstift och hylsor 4-6 mm2. passar även till 8mm2 kablar, testade idag. funkar bra som fan om man använder en sån klämtång.
Köpte också den stora 150deliga hylssatsen. Spärrsafterna är nya modeller nu tror jag (inte samma som på hemsidans bilder. Svarta ist för blåa och annan färg) Dom har rätt vikt, och är starka (än så länge)
el-mutterdragaren på 1010Watt: Funkar skitbra, den är rätt tung och man känner att den är kraftig och bra. Hylsorna är svarta, ingen aning om det är nån bra kvalité på dom, men ajja Funkade bra att byta däck idag (som va på skruvade med en riktig luftmutterdragare).
Högtalarkabelsats. Inte mycket som kan va fel på det. Allt va med, riktig rejäla kablar och snygg säkringshållare.
Högtalarmatta och dämpningstäcke. Inte testat än. Tänkte först köpa den dyra (svarta) varianten på dämpningsmattan, men den va dyr som faaaaaan (tyckte jag då alltså
) så köpte den tunnare vita istället..