2427
Sök

Här diskuterar vi Biltemas varor! Allt om Biltema!

6 738 Inlägg
17 februari 2013
granadadr skrev:
vågar man köpa bilteamas bränslefilter för insprutningsmotorer?

min bil är en insprutare och jag kör med biltema filter utan problem tongue

Du är liv
Du är dom långa milen mot Berlin.
I döda vinkeln ser jag allt du gör.
Då stänger jag själen klämmer ihjäl den & hittar en himmelsk drog.

7 424 Inlägg
17 februari 2013
Henkix skrev:
granadadr skrev:
vågar man köpa bilteamas bränslefilter för insprutningsmotorer?

min bil är en insprutare och jag kör med biltema filter utan problem tongue

najs då blir det biltema i morgon,,

En 5a är Livet.
2 005 Inlägg
17 februari 2013
Byte filter på min 850 vart exakt samma som satt där original. Sen att det inte var felet till att jag bytte men bilen är bra servad nu iaf tongue

Of World
3 371 Inlägg
17 februari 2013
http://biltema.se/sv/Bil---MC/Bilreserv … ror-66450/

Hur fungerar en sådan här? far min hade vart iväg å köpt den ihop om att slippa krångla till de med olika nipplar osv. .men jag kommer inte på hur det fungerar?

Presidento saknar signatur
Kör:
Golf 1.6 TDI 4MOTION -17
Opel Insignia AT 2.0 CDTI 4x4 OPC -13

1 938 Inlägg
17 februari 2013
opel_vectra_gts skrev:
http://biltema.se/sv/Bil---MC/Bilreservdelar/Bromssystem/Bromswire--slang--ror/Bromsror/Skarvnippel-for-kopparbromsror-66450/

Hur fungerar en sådan här? far min hade vart iväg å köpt den ihop om att slippa krångla till de med olika nipplar osv. .men jag kommer inte på hur det fungerar?

Stoppa i röret och drag åt, den klämmer/skär in i röret hoppas jag. smile

945 Inlägg
17 februari 2013
http://biltema.se/sv/Bil---MC/Bil-tillb … ilm-33580/

Någon som vet nått om denna film? svår att montera ? bra kvalite? tänkte ha på mina baklysen tongue

Det finns inga dumma frågor, det finns bara dumma människor som inte fattar!

Dumpersförare.
970 Inlägg
17 februari 2013
hangman skrev:
Richtenb skrev:
Jag måste säga att jag är överraskad över Brisk tändstiften som biltema säljer. Har funkat kanon även på bilar som är känsliga angående vilka stift som används

köpte dessa till min förra ford focus 2.0 - 00a och den misstände något extremt med avgassmällar m.m. Men gick ändå bra och varva ur, men när man motorbromsa så small det som en rallybil. Bytte till NGK och då försvann det. Biltema tog över 100 kr styck för dessa då det var exremt speciella stift tydligen. Skräp bilar kräver special delar smile

Ford verkar vara jättekänsliga på vilka stift det ska vara. fassan hade en granada. och den gick bara med NGK.

2010/08/27 kom vår dotter Linnea.
2013/06/13 kom vår son Jacob
Opel Omega 2,0 16V /97

7 424 Inlägg
17 februari 2013
VolvoCoffe skrev:
hangman skrev:
Richtenb skrev:
Jag måste säga att jag är överraskad över Brisk tändstiften som biltema säljer. Har funkat kanon även på bilar som är känsliga angående vilka stift som används

köpte dessa till min förra ford focus 2.0 - 00a och den misstände något extremt med avgassmällar m.m. Men gick ändå bra och varva ur, men när man motorbromsa så small det som en rallybil. Bytte till NGK och då försvann det. Biltema tog över 100 kr styck för dessa då det var exremt speciella stift tydligen. Skräp bilar kräver special delar smile

Ford verkar vara jättekänsliga på vilka stift det ska vara. fassan hade en granada. och den gick bara med NGK.

samma på min

Dumpersförare.
970 Inlägg
17 februari 2013
Sickan_ skrev:
http://biltema.se/sv/Bil---MC/Bil-tillbehor/Styling/Exterior/Stralkastarfilm-33580/

Någon som vet nått om denna film? svår att montera ? bra kvalite? tänkte ha på mina baklysen tongue

Det är många som är nöjda med deras film. finns någon tråd jag såg om film till strålkastare.

Opel Omega 2,0 16V /97

Dumpersförare.
970 Inlägg
17 februari 2013
granadadr skrev:
VolvoCoffe skrev:
hangman skrev:

samma på min

Ser att du är rätt granada kåt. haha fint

Opel Omega 2,0 16V /97

7 424 Inlägg
17 februari 2013
VolvoCoffe skrev:
granadadr skrev:
VolvoCoffe skrev:

samma på min

haha om du bara visste,, har väl 11 st wink

Large Cap
1 816 Inlägg
17 februari 2013
Sickan_ skrev:
http://biltema.se/sv/Bil---MC/Bil-tillbehor/Styling/Exterior/Stralkastarfilm-33580/

Har denna film på mina strålkastare och den har fungerat bra! Lätt att montera och gör man "rätt" så sitter den smile många som inte vet hur man "ska" montera den så åker den av så klagar dom på att filmen är kass... Hade även denna film på min tidigare bil och även där fungerade det bra smile

Dumpersförare.
970 Inlägg
17 februari 2013
granadadr skrev:
VolvoCoffe skrev:
granadadr skrev:

samma på min

haha om du bara visste,, har väl 11 st wink

A din jävel. inte illa det. är det därför man inte ser några på blocket för du har köpt de flesta. haha

Opel Omega 2,0 16V /97

945 Inlägg
17 februari 2013
Westergren skrev:
Sickan_ skrev:

Har denna film på mina strålkastare och den har fungerat bra! Lätt att montera och gör man "rätt" så sitter den smile många som inte vet hur man "ska" montera den så åker den av så klagar dom på att filmen är kass... Hade även denna film på min tidigare bil och även där fungerade det bra smile

Okej, hur ska man montera den då för att det ska bli bra smile

Det finns inga dumma frågor, det finns bara dumma människor som inte fattar!

Rust Is Not A Crime
1 215 Inlägg
17 februari 2013
Sickan_ skrev:
Westergren skrev:
Sickan_ skrev:

VÄRMEPISTOL är ett måste, var ett helvete att få det att se bra ut på kadettens fyrkantiga lysen, men annars är jag nöjd med den prislappen smile

Tur att den gick sönder - Den höll inte ändå :)

7 424 Inlägg
17 februari 2013
BunnA skrev:
Sickan_ skrev:
Westergren skrev:

VÄRMEPISTOL är ett måste, var ett helvete att få det att se bra ut på kadettens fyrkantiga lysen, men annars är jag nöjd med den prislappen smile

hur gjorde du då?? jag försökte på granadan men hörnen var förjävliga,,

Herr
1 722 Inlägg
17 februari 2013
Tja!

Biltemas MINIKOMPRESSOR, http://biltema.se/sv/Bil---MC/Bil-tillb … 40L-17064/

Jag har tänkt o ha den i hemmet för att blåsa ren datorn från damm, och kanske pumpa cyckel osv med.. inga större jobb, tänkte mer på kvaliteten. Någon som har en sådan och kan bekräfta om det är bra eller skitkompressor?

mvh

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

577 Inlägg
17 februari 2013
angående strålkastarfilm så köpte jag 1kvadrat knappt på en firma som säljer sånt tjafs för samma pris som biltemas lilla rulle. Mycket bättre kvalité så jag skulle inte kalla den prisvärd, biltemas alltså.

Jag kör inte aggressivt, jag kör effektivt.

1 298 Inlägg
17 februari 2013
risodlarn skrev:
angående strålkastarfilm så köpte jag 1kvadrat knappt på en firma som säljer sånt tjafs för samma pris som biltemas lilla rulle. Mycket bättre kvalité så jag skulle inte kalla den prisvärd, biltemas alltså.

Varför delar du inte med dig med vad det var för ställe som sålde de till dig? Kan nog uppskattas.

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

Rust Is Not A Crime
1 215 Inlägg
18 februari 2013
granadadr skrev:
BunnA skrev:
Sickan_ skrev:

hur gjorde du då?? jag försökte på granadan men hörnen var förjävliga,,

jag värmde så det typ smälte sen var det bara att dra runt hörnen och trycka nått jävulskt, visst nått veck fick jag men det syns ju ändå inte när huven är stängd.

Tur att den gick sönder - Den höll inte ändå :)

Sök