Tycker du verkligen detta är det bästa ämnet att skämta om?
TenZer skrev:
Vad gäller det för bil och vilket takräcke, men är inga direkta svårigheter och vet man vad man håller på med så lämnar de inte märken nej
Tar väll nån minut att montera
Något av Thules takräcken. Det gäller en S60. Tar det verkligen någon minut att montera ett helt takräcke? Så man kan säga att en takbox + takräcke ska man kunna montera på under en halvtimme?
Är railsen det man fäster direkt på karossen, som man i sin tur placerar takboxen på? I så fall, ja S60 har inga sådanna från fabrik... men det finns väl lösningar för sådanna bilar också?
Japp, railsen sitter monterade på bilen, sen sätter du på dina takräcken PÅ railsen, sen kan du hänga på takboxen! Hör med din Volvo verkstad så tar dom fram nya fina rails till dig du kan montera själv eller så gör dom det! Eller kanske begagnat?
Japp, railsen sitter monterade på bilen, sen sätter du på dina takräcken PÅ railsen, sen kan du hänga på takboxen! Hör med din Volvo verkstad så tar dom fram nya fina rails till dig du kan montera själv eller så gör dom det! Eller kanske begagnat?
Vill helst inte ha takräcken som man inte kan avmontera sen.. Tips?
Oj, ser inte ut som om rails finns till din bil, inte på Volvos hemsida ialla fall, så jag antar att det inte finns. Blir takräcken direkt på bilen! Här har du! Lycka till
Oj, ser inte ut som om rails finns till din bil, inte på Volvos hemsida ialla fall, så jag antar att det inte finns. Blir takräcken direkt på bilen! Här har du! Lycka till
Ja jo det vet jag, det sistnämnda. Men jag har för mig att jag sett Rails på en Sedan, men kanske jag som har fått för mig det helt enkelt, när man tänker efter så är det flest kombibilar som har Rails!