3325
Sök

trimmade bilen Dom kunde inte sätta dit alla delar!!

336 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
tRIMMADE BILEN FÖRRA VECKAN en saab 93 årsm 00! med steg 1.då får du med box och magnetventilslangar.  det tog väldigt lång tid för dom och dom kunde inte heller sätta dit magnetventilslangarna för dom sa att jag hade satt dit en annan dumpventil. men då sa jag det, måste ju kvitta?! då sa han nej du får inte sätta dit dumpventil då kan inte vi montera magnetventilen.sen när jag kom hem så läste jag anvisningarna, 1 timme senare satt allt på plats av mej själv.! jag fick betala 7200 för dom satte dit boxen och att han ljög för mej! egentligen skulle jag ha betalt 7700kr.Men jag sa till dom att ni satte ju inte dit allt på bilen. vad tycker ni ska jag betala 500 kr till för han ljög för mej och inte kunde utföra sitt jobb? mvh emil

volvo 740:)

336 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
?

32 Inlägg
1 februari 2009
Tog dom 7200 för jobbet att montera ditt steg 1-kit? Eller ingick själva trimmet i priset? Vadå betala 500 kr till, du har väl betalat 7200 och allt är frid och fröjd?

336 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
dom tog 7200 för att sätta i bara boxen!trimmet ingick i 7200kr.det hela skulle ha gått på 7700 om dom hade satt dit allt trimm. men det gjorde dom ju inte! drf tänker inte jag betala mer.dom vill egentligen ha 500 kr till?!

32 Inlägg
1 februari 2009
Har dom inte gjort hela jobbet skall dom inte ha fullt betalt. Gjorde dom jobbet svart så kan dom ju glömma att skicka betalningskrav iaf smile Är det vitt och du vill bråka som en sann rättshaverist, dra det till ARN smile

5 089 Inlägg
1 februari 2009
En seriös trimfirma, eller var det en vanlig bilverkstad som kan tuna bilar som gjorde jobbet? Gav du bruksanvisningarna till honnom?..

\Lindgren

Darth Vader
1 644 Inlägg
1 februari 2009
Jag tycker att du ska behålla dina 500, och köpa ett tangentbord med en shift-tangent, en enter-tangent och ett kommatecken.

Braaaaap?

646 Inlägg
1 februari 2009
DoWahDiddy skrev:
Jag tycker att du ska behålla dina 500, och köpa ett tangentbord med en shift-tangent, en enter-tangent och ett kommatecken.

Haha underbart! tongue

336 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
bvs i linköping.

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
1 februari 2009
Åkte du ända ner till linköping för att få ett steg 1 trim? Bättre du hade stannat på Nordic Uhr i norrköping isåfall. BVS gör nog bäst i att polera bilarna istället för att försöka trimma dom oxå.

1 019 Inlägg
1 februari 2009
Rspeter skrev:
Bättre du hade stannat på Nordic Uhr i norrköping isåfall.

Nordic Uhr har flyttat till Borlänge.

Konsult
1 247 Inlägg
1 februari 2009
DoWahDiddy skrev:

10p för dagens bästa inlägg.

741 Inlägg
1 februari 2009
Du skulle åkt till Tmracing istället smile

8 883 Inlägg
1 februari 2009
Troligtvis så kan trådskaparen inte utrycka sig i text om vad som är felet.
Att börja skriva "byt leverantör" m.m är rätt onödigt då vi inte vet vad som är felet.

Garfield : Att hänvisa till Nordic Uhr är meningslöst då dom inte existerar längre.

Brukar inte reagera på spydiga inlägg m.m
Men DoWahDiddy inlägg fick mig att småle en smula.

Fotograf på tierpidag.se

741 Inlägg
1 februari 2009
Hamilton skrev:
Garfield : Att hänvisa till Nordic Uhr är meningslöst då dom inte existerar längre.

Jo det gör dom ju visst! bara att dom har gått ihop med dahlbäcks racing nu?

8 883 Inlägg
1 februari 2009
Joo skrev:
Hamilton skrev:

och vi som har fakta vet att dom gått i konkurs

Fotograf på tierpidag.se

336 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
för det första så bor jag i kisa 5 mil från linköping!! och inte i älvsbyn!....  sen ringde jag till dom på bvs och frågade fall dom kunde trimma min bil jag sa vad det var för bil och allt då är det väll inte mitt problem att dom inte kan utföra sitt jobb som du sa???????

1 036 Inlägg
1 februari 2009
Låter dyrt för ett steg 1??
Steg 3 på nordic kostade 4500 till min.

21 Inlägg
1 februari 2009
Hamilton skrev:
Joo skrev:
Hamilton skrev:

och vi som har fakta vet att dom gått i konkurs

Konstigt att dom har sin websida kvar då med erbjudande. Nu när dom gått ihop med Dahlbäck racing
www.nordicuhr.se

336 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
dom finns i borlänge! dom åker ner till norrköping på fredagar ibland!då kan dom ta med sig sakerna dit!

Sök