Tjenare allt gott folk! Nu är det så jag har sålt volvon som jag pillade med innan å tänkte fösöka lägga tid på audin. Har tröttnat lite på meka med gammalt å vill ge mig på lite nyare med plast Osv.
Detta är inget monster arbete vill ej lägga för mycket till på en bil utan turbo tanken är att det mesta ska kunna flyttas över till en 1,8 T sen. Ska uppdatera so ofta jag kan. så länge jag har pengar så kommer det nog flyta på.
Det som jag planerar är då.
Snygga tilld en på ett lite diskeret sett inget överdrivet. ska vara som en bils om lika gärna kunde komma så från fabrik.
Tänkte mig Kjolpaket nått från rieger. Vinge, fälgar, nya lampor, sänka kankse tona rutor?
alla förslag är välkommna. kan visa lite hur långt jag kommit å avd som är gjort och inköpt.
Lite bilder samma dag som jag hämtat den
Så var det när jag hämta den inte gjort några stora ändringar kan visa lite Jag lessnade på att inte ha bas så bytte sterio å kopplade i mitt steg jag haft hemma ett tag å några basar jag hade liggandes
Valde å skruva upp det så. där det sitter lite gömt å säkert från saker som kan flyga om kring där bak. sen kopplade jag in basarna till det. efter det tänkte jag hmm jag byter färg på ljuset där bak så ändrade färg blev så här klart vad tycker ni?
satte sanera i ett neon åxå inga bilder på det men nu lyser det rött där inne
sen blev jag lite mer sugen på rött. så jag bytte parkerings ljus. blev lite coolt?
som jag vte nu har jag ej gjort mer jo bytt förrhögtalare till mds 4or men inget å se sen har jag bytt till japps dämpare men inte heller så kul å se;) Kan visa lite avd jag köpt till den
Köpte två sånna basar ska försöka bygga min första bas låda till dom. men måste byta steg å sånt.
Vinge köpt av Korni Kommer nog passa fint
brukar ej gilla stora vingar men va fan jag tror på denna
Den ska in på lack nu snart
mina 17" 225 or dugliga? Det var nog allt för nu kommer nog få ett paket i morn. Som ska flyga på direkt
.
Hoppas någon orkar följa detta ha det bra!