Jag uppskattar om man som flickvän inte gör en stor grej av saker och ting och därför skiter i patetiska tramsdagar så som Alla Hjärtans Dag.
1-0 till Hexenhammer
******** Helt rätt, för min del, det är bara födelsedagar som räknas, resten är bara affärsmarknader som vill sno pengar hur din planbok. Män eller kvinnor behöver inte köpa någonting för att bevisa sin kärlek.
Senast redigerat av alain (2 februari 2009)
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
Fast plast blir skört med tiden så de gäller å passa på att använda de innan de pajar hehe... Förstår allas grin över alla hjärtans dag, vi firar de här iaf mest för att vi har båda födelsedagar, årsdag och jul under oktober->december och då kan de bli så att man får hålla igen på årsdagen för julklappar istället. Så får man ta de romantiska när de lugnat sig med julen.
jag fick nog värdens bästa alla hjärtans dag present för tre år sen.. våran dotter födes den 14feb 06 Men ett barn kan nog vara ganska svårt för dig att ge han jusst nu.... Men en mysig middag och en flaska vin och bara uppskata varandra räcker Mycket långt
jag fick nog värdens bästa alla hjärtans dag present för tre år sen.. våran dotter födes den 14feb 06 Men ett barn kan nog vara ganska svårt för dig att ge han jusst nu.... Men en mysig middag och en flaska vin och bara uppskata varandra räcker Mycket långt
Hörrö vin dricker tjejer...alltså hon frågar vad hon ska ge sin kille!