2232
Sök

Tona endas en ruta, bakrutan! Va tror ni?

156 Inlägg
2 februari 2009
Trådstartare
Funderar lite på om jag ska tona mina rutor.. Snack fram och tillbaka om att det är olagligt att tona framrutorna, så det struntar jag i. Om jag bara tonar bakdörrarna så ser det för "hackigt" ut.

Men va tror ni om att bara tona bakrutan längst bak? Är det någon som endast har tonat bakrutan? Skulle vilja se hur det ser ut..

649 Inlägg
2 februari 2009
inte fint. Ser inte "hackigt" ut tycker jag.

För att bli gammal och vis, måste man vara ung och dum.

Random Hero
4 047 Inlägg
2 februari 2009
vissa land rover o minibussar har endast i bak, vet inte om de e original men har sett de ett par ggr,

o tror ingen kommer tänka på de för de e inte ofta man ser bakrutan o sidorutorna tsm

Dog food lid. Backwards

156 Inlägg
2 februari 2009
Trådstartare
Någon här på garaget som har gjort det? Bilder?

Xenoholic
2 559 Inlägg
2 februari 2009
Allt eller inget wink

En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D

1 309 Inlägg
2 februari 2009
min gamla 200:a va tonad endast på bakrutan. kolla på min sida
Senast redigerat av Chippen88 (2 februari 2009)

Kolla gärna in detta projekt som jag är involverad i.
http://www.garaget.org/EdstromRacing

3 059 Inlägg
2 februari 2009
För att få det mindre "hackigt" så tona helsvart på bakrutan, några procent mindre på bakre sidorutor och ytterliggare några procent mindre på rutorna i bakdörrarna.

25 Inlägg
3 februari 2009
Tycker du ska tona alla rutorna.. Blir mycket snyggare.. tror inte det kommer se så bra ut med bara en toning bak..

961 Inlägg
3 februari 2009
måste ju tona bakdörrarna oxå isåfall , sen ha en ljusare på framdörrarna om du vill de , kommer inte se bra ut med enbart bakrutan enligt mig

Pure DieselPower

16 Inlägg
16 februari 2009
"All in" ffs! Ingen toning alls ,eller hela vägen fram! smile

Fuck life,before life fucks u!

Audis in Scandinavia
1 342 Inlägg
16 februari 2009
Allt eller inget.. Ser för hackigt ut..

Audis in Scandinavia Crew

1 926 Inlägg
16 februari 2009
jag tycker inte att det ser bra ut, har sett det nån gång förr och det såg inte alls bra ut.

Sen beror det nog lite på hur mörkt du ska ha också, kolsvart på bara en ruta kommer nog se illa ut. Men om du tar en halvmörk toning i bak ( och bakdörrarna ) och sedan lite ljusare på framrutorna ser det bäst ut enligt mig.

Eller så kör du en ljus toning runt hela bilen.

Sök