Jäkla va härligt projekt, riktigt bra gjort, thums up =P
Jädrar va avis man blir! Blir ju fint som snus detta!
Tack kul att folk gillar det
Vart o skaffat en värmeplåt till grenröret från en 9-3:a idag, som jag lackat och ska sätta på bilen snart tänkte först polerat den, men plåten var så pass tunn och många små bulor i den, så det så förjävligt ut, blev bättre med svart lackat Kommer kanske bilder på det någon dag
Bytt ut dom högtalarna som satt i fram, vet ej vad det är för storlek orginal men nu sitter det iaf ett par 7x5 infinity där.
brädan ur
mycket kablar o skit här minsann
Den nya överst, både skillnad i storlek o watt
och här är det då tanken att högtalaren ska sitta
efter lite sågande, kapande och bankande och borrande så fick jag dit högtalaren, och fick det provspelat, dock bara med kraft från stereon. men det lät bra ändå, blir bättre när dom får steg
Har tyvär ingen bild på när dom sitter där, då batteriet i kameran tog slut. kanske tar en bild imorn och slänge upp
har hållt på med att koppla lite ljud o så nu det senaste. även börjat lite smått med montering av bilen, väntar fortfarande på alla små saker som ska bli lackade
Kabeldragning till stereon o alla slut steg, allting är färdigt kopplat nu iaf o testat, och det låter riktigt bra tycker jag Ska dock snyggas till lite
båda framrutorna är nu på plats
Imorn hoppas jag att skärmar, skärmbreddare, lister o så blir lackade och på söndag blir det till att börja med fronten o baken