Abeed skrev:
Hur rättar jag till felen 81000365, 8100035b och 80072EFD?Om du inte kan logga in på MSN Messenger, kan det bero på att anslutningsinställningarna i MSN Messenger förhindrar anslutning till någon av tjänsterna Microsoft® .NET Passport eller Microsoft® .NET Messenger. Sådana problem kan ofta upptäckas och lösas med hjälp av felsökaren för anslutning i MSN Messenger. Felsökaren startar automatiskt om MSN Messenger påträffar ett anslutningsproblem. Om du väljer att inte använda felsökaren, eller om du inte kan lösa problemet med hjälp av den, kan du pröva följande:
Klicka på Verktyg-menyn och sedan på Alternativ.
Klicka på Anslutning i det vänstra fönstret.
Klicka på Testa anslutningen under Anslutningsinställningar.
Om du låter felsökaren för anslutning undersöka datorn, utför den tester för att upptäcka anslutningsproblem och ger anvisningar för hur du kan lösa dem.
Valmöjlighet: Utför avancerad felsökning
Om du vill felsöka anslutningen du använder, klickar du på Avancerade inställningar. Kontrollera i dialogrutan Avancerade anslutningsalternativ att inställningarna för den typ av anslutning du använder är riktiga. Du kan testa anslutningen genom att klicka på Test. Klicka på OK och sedan på OK igen.
Klicka på OK.
När du väljer de här inställningarna, använder MSN Messenger anslutningsinställningarna för Microsoft® Internet Explorer om det är möjligt.
Försök logga in på MSN Messenger igen.