3525
Sök

Går ej att logga in på MSN!!!

83 Inlägg
3 februari 2009
Trådstartare
Tjena,

Sitter o försöker logga in på min msn men de funkar inte yikes
När ja klickar på "logga in" så laddar den en stund, sen slutar den ladda o kommer tillbaka dit man skriver in hotmail´en o lösenordet sen händer de inge mer :S
har googlat litegran på de där men inget av de jag hittade funkade...

Någon fler som har samma problem, som löst detta får gärna skriva hur!

Får felkoden: "80072efd"

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
3 februari 2009
Hade samma sak som du, man blir iriterad, kunde inte öppna första sida men jag kunde Googla till ex: MSN nöje, sport, väder och mer men inte första sida.
hade samma felkod som dig
Det var så nästa 1 månad och plötslig kom alltig tillbaka av sig själv. under 1 år blev det 2 gånger samma problem.
Jag tror att det är bara att vänta tills det kommer fram ingen.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

83 Inlägg
3 februari 2009
Trådstartare
Okej okej smile

Kan ju tillägga att jag får ingen felkod me "nyaste" Live messenger.
Utan bara me den gamla live messenger...

Hur som hellst så är de väldigt drygt :S
När ja felsöker (på msn) så visar den en "Triangel me en !" på IP´n...

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
3 februari 2009
precis samma har jag nu , jag lider med dig.. Fyfan vad jag hatar skiten.

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

83 Inlägg
3 februari 2009
Trådstartare
Okej yikes Ja de är så jävla irriterande!
Läste på nån sida att "Trafiken var hög belastad" blablabla.. o att de kunde bero på de...
Dom få fan ordna upp dehär nu! smile

47 Inlägg
3 februari 2009
Jag har samma problem, det går oftast inte logga in, fastän jag har den "nyaste" Live messenger. Hoppas dom ordnar upp detta snart.

Mvh

I got Dubs!
2 423 Inlägg
3 februari 2009
dum fråga.
men står klockan och datumet rätt?

47 Inlägg
3 februari 2009
Japp, klocka och datum är rätt.

Mvh

906 Inlägg
3 februari 2009
Har ni testat att installera om?

=)

122 Inlägg
3 februari 2009
Det enklaste måste väl vara att maila msn?

Www.Team222.se
JiDeÄMPoWAH

Pekabow i can see u
644 Inlägg
3 februari 2009
Hur rättar jag till felen 81000365, 8100035b och 80072EFD?Om du inte kan logga in på MSN Messenger, kan det bero på att anslutningsinställningarna i MSN Messenger förhindrar anslutning till någon av tjänsterna Microsoft® .NET Passport eller Microsoft® .NET Messenger. Sådana problem kan ofta upptäckas och lösas med hjälp av felsökaren för anslutning i MSN Messenger. Felsökaren startar automatiskt om MSN Messenger påträffar ett anslutningsproblem. Om du väljer att inte använda felsökaren, eller om du inte kan lösa problemet med hjälp av den, kan du pröva följande:

Klicka på Verktyg-menyn och sedan på Alternativ.
Klicka på Anslutning i det vänstra fönstret.
Klicka på Testa anslutningen under Anslutningsinställningar.
Om du låter felsökaren för anslutning undersöka datorn, utför den tester för att upptäcka anslutningsproblem och ger anvisningar för hur du kan lösa dem.

Valmöjlighet: Utför avancerad felsökning
Om du vill felsöka anslutningen du använder, klickar du på Avancerade inställningar. Kontrollera i dialogrutan Avancerade anslutningsalternativ att inställningarna för den typ av anslutning du använder är riktiga. Du kan testa anslutningen genom att klicka på Test. Klicka på OK och sedan på OK igen.

Klicka på OK.
När du väljer de här inställningarna, använder MSN Messenger anslutningsinställningarna för Microsoft® Internet Explorer om det är möjligt.

Försök logga in på MSN Messenger igen.

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
3 februari 2009
Det du skriver ha jag gjort när jag hade problem, jag tag bort flera antivirus (det är inte bra att ha fler), jag stängde av brandvägg men inget förändringar.
Allting kom tillbaka av sig själv efter ca 1 månad.
Jag tror att det är bara att vänta. sad

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
3 februari 2009
zebbmachine skrev:
Det enklaste måste väl vara att maila msn?

Kommer ju inte in ^^, så det går åt helvete där smile

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

1 814 Inlägg
3 februari 2009
intallera av MSN, installera om igen. fungerar det ändå inte så kan du börja pilla med anti virus programmen osv

956 Inlägg
3 februari 2009

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
3 februari 2009
expect1991 skrev:
intallera av MSN, installera om igen. fungerar det ändå inte så kan du börja pilla med anti virus programmen osv

Vette fan om det funkar, det funkade inte att logga in på Laptopen eller...

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

47 Inlägg
3 februari 2009
Tackar för alla tips .. ska prova med att intallera av MSN, och installera om igen.

Mvh

83 Inlägg
4 februari 2009
Trådstartare
Abeed skrev:
Hur rättar jag till felen 81000365, 8100035b och 80072EFD?Om du inte kan logga in på MSN Messenger, kan det bero på att anslutningsinställningarna i MSN Messenger förhindrar anslutning till någon av tjänsterna Microsoft® .NET Passport eller Microsoft® .NET Messenger. Sådana problem kan ofta upptäckas och lösas med hjälp av felsökaren för anslutning i MSN Messenger. Felsökaren startar automatiskt om MSN Messenger påträffar ett anslutningsproblem. Om du väljer att inte använda felsökaren, eller om du inte kan lösa problemet med hjälp av den, kan du pröva följande:

Klicka på Verktyg-menyn och sedan på Alternativ.
Klicka på Anslutning i det vänstra fönstret.
Klicka på Testa anslutningen under Anslutningsinställningar.
Om du låter felsökaren för anslutning undersöka datorn, utför den tester för att upptäcka anslutningsproblem och ger anvisningar för hur du kan lösa dem.

Valmöjlighet: Utför avancerad felsökning
Om du vill felsöka anslutningen du använder, klickar du på Avancerade inställningar. Kontrollera i dialogrutan Avancerade anslutningsalternativ att inställningarna för den typ av anslutning du använder är riktiga. Du kan testa anslutningen genom att klicka på Test. Klicka på OK och sedan på OK igen.

Klicka på OK.
När du väljer de här inställningarna, använder MSN Messenger anslutningsinställningarna för Microsoft® Internet Explorer om det är möjligt.

Försök logga in på MSN Messenger igen.

Har testat de o de funkar inte heller...

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
4 februari 2009
Hehe lite roligt det här, så fort MSN jävlas lite så går hela världen under..

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
4 februari 2009
Jag undrar om det är inte den MSN beta som inte är utvecklad som det ska eller?
Måste tillägga att när jag vill öppna e-postinkorgen direk från windows Live messenger funkar det inte eller men kan öppna med MSN.
Detta problem är med bärbar där jag har beta windows live messenger.
Senast redigerat av alain (4 februari 2009)

Sök