händer inget speciellt, är bara ur miljösynpunkt den sitter där.., den tar upp bensingaser och genom den process som sker i kolkanistern omvandlas det till flytande form och kan då förbrännas..
händer inget speciellt, är bara ur miljösynpunkt den sitter där.., den tar upp bensingaser och genom den process som sker i kolkanistern omvandlas det till flytande form och kan då förbrännas..
för om man kollar på bruken så går det 2 slangar upp till insuget, det va en som sa att man tar bort det där och sen uppe på insuget så tar man bara en slang bit mellan dom 2 anslutningarna så det bara går runt snabbt
En får tacke, en litte klokare Värmlänning på Garaget en till då. Var kopplar jag in laddtrycksmätare (mekanisk) kanske svårt att förklara mycke slang är det
En får tacke, en litte klokare Värmlänning på Garaget en till då. Var kopplar jag in laddtrycksmätare (mekanisk) kanske svårt att förklara mycke slang är det
de är lättast att koppla in den på baksidan av insuget, nästan där spridarna sitter så sitter de 2-3 mässingsnipplar å lite vakuumslang, koppla t-korset på valfri av dom slangarna...går även att sätta på samma den lilla smala slangen som går till bränsletrycksregulatorn som sitter vid spridarna å vid termostathuset
mitt emellan pilarna sitter ett rör med 90 graders böjj å oval fläns...på ditt insug satt där 2 "pluggar" bara men under dom ska de sitta i alla fall en nippel med lite slang på