Vill att de ska bra "proffsigt gjort"... Klart jag kan göra det själv men vill ej... Bor i sthlm och ska köpa en fiesta 01a imorn... Vill börja styla den lite (tona rutor) å sen mer å mer...
Hej där Vill du tona rutorna så rekommenderar ja www.hrcgruppen.se.. Ligger i sthlm.. O vill du köpa färdig skurenfilm så kan du köpa d där med, dom har en länk som du kan gå in på o beställa..
Jag lämnar alltid mina bilar hos ANTEC och jag kan garantera att han gör ett bra jobb då han även gör vissa ny bilar åt Bekö Bil (saab/opel) och åt volvo. ANTEC Telefon: 031-28 57 84 E-post: antec@solskyddsfilm.se Internet: www.solskyddsfilm.se Adress: Datavägen 43 436 32 Askim
sen vet jag även några som har lämnat sina bilar hos STILTECH också med bra resultat. STILTECH Telefon: 0733-300206 E-post: magnus@stiltech.se Internet: www.stiltech.se Adress: Munkegärdegatan 127 442 41 Kungälv
det finns givetvis fler firmor men jag rekomenderar att du väljer en av dom två, vilken du väljer är upp till dig och vad du får för pris.
Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.