3721
Sök

Alla tv produkter så som Twins o tv shop!!

Fölkesberg
163 Inlägg
8 februari 2009
Trådstartare
heej.. tänkte att alla kunde skriva sina åsikter/erfarenheter av tv produkter så som maskiner man springer på köks redskap eller vibrations saker för att bli smalare..

så skriv på bara...!!!
Senast redigerat av Tbtommy (8 februari 2009)

1 814 Inlägg
8 februari 2009
Har provat på Abtronic hos en kompis, musklerna drar verkligen ihop sig o det känns, men inte alls på samma sätt som riktig träning.

Sleeper
3 084 Inlägg
8 februari 2009
expect1991 skrev:
Har provat på Abtronic hos en kompis, musklerna drar verkligen ihop sig o det känns, men inte alls på samma sätt som riktig träning.

går väl på lithiumbatterier också va? =svindyrt..
skulle gått att köra i eluttaget.

vibratorbälte är väl lika bra att gå ner i vikt som att använda massagekudde?
Senast redigerat av Sushikocken (8 februari 2009)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

319 Inlägg
8 februari 2009
Varje gång jag ser det på TV, tänker jag att de är pengarkåta nollor som försöker sälja en vara som rasar efter 3 gångers användning, vid denna tiden är jag psykiskt stabil.
Men efter jag kollat i 5-10 minuter så kanske jag tycker att deras damsugare är det häftigaste och mest revolutionerande materiella ting någonsin och blir genast sugen på att köpslå.
Jag tror deras reklamer är skapta på något hypnotiskt sinnesförvrängande sätt som gör en helt hjärndöd, och det enda som man bryr sig om är produkten.

Arbeta, konsumera och dö.

Ordning är till för idioter, genier behärskar även kaos.

Fölkesberg
163 Inlägg
8 februari 2009
Trådstartare
Autonom skrev:
Varje gång jag ser det på TV, tänker jag att de är pengarkåta nollor som försöker sälja en vara som rasar efter 3 gångers användning, vid denna tiden är jag psykiskt stabil.
Men efter jag kollat i 5-10 minuter så kanske jag tycker att deras damsugare är det häftigaste och mest revolutionerande materiella ting någonsin och blir genast sugen på att köpslå.
Jag tror deras reklamer är skapta på något hypnotiskt sinnesförvrängande sätt som gör en helt hjärndöd, och det enda som man bryr sig om är produkten.

ja man blir helt såld på sakerna efter en stund.. så jävla sjukt...

tycker bäst om detta "å inte nog med det du får 2 st av priset till en om du ringer inom 1 timme"

Muttley
8 februari 2009
De mesta är väl skit där. Enda jag varit med om som varit bra är ångtvätten som de sålde. morsan köpte det, och de fungera bra.

De där som drar ihop musklerna var bara bra till massage enligt filip och fredrik=). De tog ju med en sådan där som gladiatorn fick testa.
Och de är enormt obehagliga.
Deras orbitrek är riktigt dålig kvalité tyckte de var skrangligt som fan.

319 Inlägg
8 februari 2009
tkd_rille skrev:
De där som drar ihop musklerna var bara bra till massage enligt filip och fredrik=). De tog ju med en sådan där som gladiatorn fick testa.
Och de är enormt obehagliga.
Deras orbitrek är riktigt dålig kvalité tyckte de var skrangligt som fan.

Det var Erik och Mackan.

Tbtommy skrev:
Autonom skrev:

ja man blir helt såld på sakerna efter en stund.. så jävla sjukt...

tycker bäst om detta "å inte nog med det du får 2 st av priset till en om du ringer inom 1 timme"

Exakt, när deras uttalande om en extra produkt för samma pris hörs blir man fundersam på om man ska ta och ringa. Det är ju ändock ett kanonerbjudande, även om man behöver det eller inte.

Ordning är till för idioter, genier behärskar även kaos.

Fisketokig
2 997 Inlägg
8 februari 2009
Är det bra grejor så behövs ingen reklam för att få dem sålda.

Med tanke på alla dessa tjatande om produkterna och upprepar varje sak 10ggr så säger det ju en hel del som vad det är för skit.

Bara att se på vissa produkter som "bara kan köpas via TVn", några månader senare ligger de i en fyndlåda på Överskottsbolaget för 1/3 av priset.

Det märks ju rätt klart vilka målgrupper de riktar sig till när de erbjuder delbetalning på saker som bara kostar runt tusenlappen.
Samma lättlurade människor som får sådana som Leasy att gå runt.

Ofattbart att folk kan tro att det bara är att ringa in en cykeljävel för några kronor i månaden i halva sin livstid och får en modellkropp på 5 minuter.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Sleeper
3 084 Inlägg
8 februari 2009
Men den här strykmojjen är jag lite intresserad av då man inte orkar med strykbrädan... lär ju bli slätare än att släta med handflatan iaf.

har aldrig handlat på tvshop men förr sålde dem ju det där dammsugarmunstycket. Morsan köpte ett sånt på någon marknad för massa år sen funkar skitbra faktiskt. Allt är ju inte skräp men det mesta är väl det.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.

OEM <3
6 957 Inlägg
8 februari 2009
expect1991 skrev:

Men det är bullshit att den tränar kroppen, finns tester på detta.

Dom pröva ju den även i "Erik & Mackan" i höstas på gladiatorn "Hero" och även där berättades
de att den var fake.

Men morsan köpte ngt slags träningsredskap för magen (nåt liknande dom har på gummet här hemma)
å den funka banneimej för hon fick magrutor tongue fast hon banta å motionera sjukt mkt också i samband
med det redskapet tongue

OEM <3

1 854 Inlägg
8 februari 2009
Swivel sweeper (dammsugaren) funkar klockrent, blev chockad av hur bra den funka.

Även den där stryk maskinen funka bra.

Yellow bug!
1 640 Inlägg
8 februari 2009
De har ju rätt smarta grejer iaf, den där dammsugaren med vatten är ju helt klart fräck. Jag är nog inte ensam om att typ hela innehållet i påsen flyger ur när den är full roll

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Sleeper
3 084 Inlägg
8 februari 2009
Edil_ skrev:
De har ju rätt smarta grejer iaf, den där dammsugaren med vatten är ju helt klart fräck. Jag är nog inte ensam om att typ hela innehållet i påsen flyger ur när den är full roll

vissa glömde ju ha i en påse i sin nya 2000krs dammsugare rolllol
tyckte den gick lite dåligt efter ett tag. Var en jävla tur att det satt dubbla filter i den dock.

116 Inlägg
8 februari 2009
http://www.youtube.com/watch?v=BAzNdDQeB5c

Erik och Mackan testar tv-shop grejer , riktigt kul. smile

OEM <3
6 957 Inlägg
8 februari 2009
dantisen skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=BAzNdDQeB5c

Erik och Mackan testar tv-shop grejer , riktigt kul. smile

Bra tack smile de va de klippet ja mena med att de inte fungerar smile

OEM <3

Fölkesberg
163 Inlägg
9 februari 2009
Trådstartare
haha dom e så jävla coola erik o mackan haha...

Sök