Övrigt: Svensk dokumentärserie från 2006. Del 3 av 10. De flesta människor flyr för att undvika fara, men det finns undantag. I "Outsiders" träffar vi tre personer som ständigt utsätter sig för livsfarliga situationer och utmanar döden. Jenny ägnar sig åt street-race, Peter lever ihop med livsfarliga ormar och Annies stora passion är motorcykel-tävlingar - en passion som har kostat henne otaliga hjärnskakningar, öppna sår och brutna ben.
Ja vad säger man vilka fjoller, kul race 25 meter typ, dumt o vänta tills en månad till, undra på att det blir olycker när det är race i p-hus... lol säger jag bara idioter!!
riktigt dåligt... och tjejen som körde var ju inte klok.
"om nåt händer mig så har ju barnen iaf en pappa"
helt sjuk
hahaha skulle precis skirva det, hon kan ju inte vara normal människan. så blåst man får vara, såna borde fan inte skaffa barn. va e de för kommentar, "om nåt händer mig så har ju barnen iaf en pappa", helt sjukt
nej det framställdes verkligen riktigt löjligt, hade nog varit bättre om dom inte tagit henne som "huvudperson" i reportaget för hon verkade ju vara som en 7-åring..
Blev nästan som ett hån mot oss som sysslar med detta seriöst.. Och racet, var det en Seat hon körde mot eller? Och tjeeenare att polisen var på väg. Ork!
OBS själva anordnandet av racet och alla runtomkring verkade riktigt seriösa, men allt framställdes ju på tv som ett skämt.. Jävligt synd tycker jag!
edit: Inte ens världens snabbaste 'streetracer' skulle nog värdesätta bilen högre än sina barn.. Sjukt.
Japp, släng det klippet i sopen! De olyckor som inträffar vid alla streetrace är väl de som kör som galningar runt omkring och försöker styla! Så har det varit när jag har kikat i.a.f... Och att det skulle vara på liv och död när man kör streetrace på avspärrad väg. Kanske om man körde med sommardäck på isgata så kan man väl börja snacka...
Tydligen ska Jennys man stämma alla som varit dumma mot hans älskling... Dom får faktiskt skylla sig själva när dom ställer upp på sånt här och gör allt för att göra det så oseriöst som möjligt.. Visst, dom kanske skämtar mycket men det framställs ju hos 'svensson' som att dom är ena RIKTIGA puckon ärligt talat..
Hur många har dött i streetrace? De är nog lätträknade jämfört med andra "sporter". Nog kan man tycka om sin bil men det finns gränser de är ju trots allt bara 4 hjul och plåt. Kan ingen göra ett seriöst repotage om oss som ligger i garaget och skruvar på våra bilar. Vem f.. skulle utsätta sig och sin bil om det fanns fara för krasch, det är ju en hel del pengar i att fixa till en bil? Näää... ta bort alla linslusar och åk hem i garagen och filma istället.