3361
Sök

Outsiders ikväll på Kanal 5

13 Inlägg
20 mars 2006
Trådstartare
Tid: 2000 - 2100

Titel: Outsiders

Övrigt: Svensk dokumentärserie från 2006. Del 3 av 10. De flesta människor flyr för att undvika fara, men det finns undantag. I "Outsiders" träffar vi tre personer som ständigt utsätter sig för livsfarliga situationer och utmanar döden. Jenny ägnar sig åt street-race, Peter lever ihop med livsfarliga ormar och Annies stora passion är motorcykel-tävlingar - en passion som har kostat henne otaliga hjärnskakningar, öppna sår och brutna ben.

Vem vet, man kanske får se nåt kul smile

Saab nörd
224 Inlägg
20 mars 2006
Attans att jag läste tråden nu, lite för sent sad. Haha. Va där nått skojj?

Saab For Life!

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
20 mars 2006
De ska just filma ett street race wink

Fiat Coupe 16vt
71 Inlägg
20 mars 2006
låta bruden att köra bilen...jag hade valt att lätta bilen på annat sätt smile

9 108 Inlägg
20 mars 2006
Riktigt löjligt framställt tycker jag..

1 396 Inlägg
20 mars 2006
roll det var ju väldigt spännande, vilket race det blev i slutet, hrmm

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

1 854 Inlägg
20 mars 2006
Ja vad säger man vilka fjoller, kul race 25 meter typ, dumt o vänta tills en månad till, undra på att det blir olycker när det är race i p-hus... lol säger jag bara idioter!!

SSS -12
3 217 Inlägg
20 mars 2006
FAAAN, jag som hade bestämt mig för att se avsnittet... När är reprisen?

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Colaberoende
1 219 Inlägg
20 mars 2006
Finns säkert att ladda ner nånstans eller så får man vänta på reprisen... Hade ingen aning om detta

/Ena

13 Inlägg
20 mars 2006
Trådstartare
Till er som inte såg programmet, ni missade inget!

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
20 mars 2006
Racet var verkligen inget vidare tongue

1 854 Inlägg
20 mars 2006
det va fan pinsamt dåligt

Dude
197 Inlägg
20 mars 2006
riktigt dåligt... och tjejen som körde var ju inte klok.

"om nåt händer mig så har ju barnen iaf en pappa"

helt sjuk

Ät aldrig snö som blivit gul!

538 Inlägg
20 mars 2006
Granholm skrev:
riktigt dåligt... och tjejen som körde var ju inte klok.

"om nåt händer mig så har ju barnen iaf en pappa"

helt sjuk

hahaha skulle precis skirva det, hon kan ju inte vara normal människan. så blåst man får vara, såna borde fan inte skaffa barn. va e de för kommentar, "om nåt händer mig så har ju barnen iaf en pappa", helt sjukt

9 108 Inlägg
20 mars 2006
nej det framställdes verkligen riktigt löjligt, hade nog varit bättre om dom inte tagit henne som "huvudperson" i reportaget för hon verkade ju vara som en 7-åring..

Blev nästan som ett hån mot oss som sysslar med detta seriöst.. Och racet, var det en Seat hon körde mot eller? Och tjeeenare att polisen var på väg. Ork!

OBS själva anordnandet av racet och alla runtomkring verkade riktigt seriösa, men allt framställdes ju på tv som ett skämt.. Jävligt synd tycker jag!

edit: Inte ens världens snabbaste 'streetracer' skulle nog värdesätta bilen högre än sina barn.. Sjukt.
Senast redigerat av MilleN (20 mars 2006)

199 Inlägg
20 mars 2006
Riktigt fjolligt gjort...

hmmmm
1 094 Inlägg
20 mars 2006
japp allt verkade som ett stort skämt... själv anordningen verkade seriös men själva programet var bara skit

Butikschef
116 Inlägg
20 mars 2006
Japp, släng det klippet i sopen!
De olyckor som inträffar vid alla streetrace är väl de som kör som galningar runt omkring och försöker styla! Så har det varit när jag har kikat i.a.f...
Och att det skulle vara på liv och död när man kör streetrace på avspärrad väg.
Kanske om man körde med sommardäck på isgata så kan man väl börja snacka...
Senast redigerat av Koffa (20 mars 2006)

PÄRLAN TILL SALU!!!! V40 T4R -98 255hk ATM/RC 115000:-
www.x40nordic.com
www.gasa.mer.nu

9 108 Inlägg
21 mars 2006
Reaktionerna har (med ALL rätt!!!) varit hårda på zatzy smile 22 roliga sidor att läsa här: http://www.zatzy.com/showthread.php?t=2 … &pp=20

Tydligen ska Jennys man stämma alla som varit dumma mot hans älskling... Dom får faktiskt skylla sig själva när dom ställer upp på sånt här och gör allt för att göra det så oseriöst som möjligt.. Visst, dom kanske skämtar mycket men det framställs ju hos 'svensson' som att dom är ena RIKTIGA puckon ärligt talat..

121 Inlägg
21 mars 2006
Hur många har dött i streetrace? De är nog lätträknade jämfört med andra "sporter". Nog kan man tycka om sin bil men det finns gränser de är ju trots allt bara 4 hjul och plåt. Kan ingen göra ett seriöst repotage om oss som ligger i garaget och skruvar på våra bilar. Vem f.. skulle utsätta sig och sin bil om det fanns fara för krasch, det är ju en hel del pengar i att fixa till en bil? Näää... ta bort alla linslusar och åk hem i garagen och filma istället.

Att komma två är att förlora!

Sök