3104
Sök

Hur många kör sina e36 på vintern ?

778 Inlägg
10 februari 2009
Trådstartare
hur många kör sina e36 på vintern ? jag känner att jag inte kan köra min e36 på vintern för det blir för mycket krut på vägen och man vill ha den fräs inte rost hög till sommaren cool

DFFL
9 020 Inlägg
10 februari 2009
Varför skulle man inte?
Bilar rostar inte på en vinter, tvätta den lite då och då så är det ingen fara.

Jag kör min A4 året runt och har inte en tanke på att inte göra det.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

4 001 Inlägg
10 februari 2009
inte en sån här tråd till....

sen undrar jag lite med E36, för mycket krut? i en 316 E36?

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

Webbutvecklare
2 369 Inlägg
10 februari 2009
Jag kör min A3 året runt och har inte heller en tanke på att inte göra det.

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087

Bärs!
3 456 Inlägg
10 februari 2009
kolvas skrev:
inte en sån här tråd till....

sen undrar jag lite med E36, för mycket krut? i en 316 E36?

lol

Garaget.org peakade 2008.

Teddan
2 495 Inlägg
10 februari 2009
herregud ... denna tråden borde låsas innan den ens kommer upp

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

LaddtrycksMissbrukare
355 Inlägg
10 februari 2009
wow det är ju så extremt mycket krut i en e36 för det finns ju verkligen bara en sorts motor till dem.

Den Som Syns Är Aldrig Snabbast

160 Inlägg
10 februari 2009
varför inte köra en e36 på vintern`? e en vanlig bmw...

4 586 Inlägg
10 februari 2009
Att ställa in en bakhjulsdriven bil på vintern. Det är ju då den börjar bli rolig

kan förstå dom som ställer undan sin m3 e36 på vintern då dom kostar mycket i försäkring samt underhåll
Senast redigerat av jorre83 (10 februari 2009)

Avstängd
103 Inlägg
10 februari 2009
HAHA jasså men e36 är ju kebabernas räjs bil vet ni hur jävla fort en bmw e36 går lr? HAHAhaAH rost hög är dom redan jävla skit bilar stoppa upp dom i arlset där det kanske finns chans

1 585 Inlägg
10 februari 2009
Jag kan hålla med om det är kanske inte den ultimata vinterbilen. Då tex en 325:a är väldigt svårkörd vintertid. Får nästan iget fäste alls. Samt att man får kast på bilen hela tiden. Det är kanske kul ibland men när man inte vill ha det eller när man inte är berädd på att få det är det inte speciellt kul.

1 585 Inlägg
10 februari 2009
FYeah skrev:
HAHA jasså men e36 är ju kebabernas räjs bil vet ni hur jävla fort en bmw e36 går lr? HAHAhaAH rost hög är dom redan jävla skit bilar stoppa upp dom i arlset där det kanske finns chans

Rosthög? E36 är verkligen ingen rosthög, finns inte många sönderrostade E36or. Skit bil kan jag inte iheller hålla med om att det är, Jo kanske om man kör en 316 eller nått.

342 Inlägg
10 februari 2009
FYeah skrev:

Vart är världen på väg......suck....

LaddtrycksMissbrukare
355 Inlägg
10 februari 2009
Jolle87 skrev:
FYeah skrev:

Rosthög? E36 är verkligen ingen rosthög, finns inte många sönderrostade E36or. Skit bil kan jag inte iheller hålla med om att det är, Jo kanske om man kör en 316 eller nått.

finns tyvärr många sketna e36. kanske inte 325 och uppåt. men 316, 318, 320 finns det hur många skithögar som helst.

fakta, inte tycke.

Den Som Syns Är Aldrig Snabbast

DFFL
9 020 Inlägg
10 februari 2009
_tedde88_ skrev:
Jolle87 skrev:
FYeah skrev:

finns tyvärr många sketna e36. kanske inte 325 och uppåt. men 316, 318, 320 finns det hur många skithögar som helst.

fakta, inte tycke.

Detsamma gäller ALLA äldre bilar.
Även Volvos oavsett hur mycket ni vill förneka det, men de bruna fläckarna och små hålen lite här och var är inte motivlack och farthål...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Teddan
2 495 Inlägg
10 februari 2009
FYeah skrev:

och 850 turbo är alla loooosers bil då ellelr

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

Forummoderator
10 576 Inlägg
10 februari 2009
r-ted skrev:
FYeah skrev:

Höj nivån i denna tråden om ni inte vill ha den låst

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Avstängd
233 Inlägg
10 februari 2009
r-ted skrev:
FYeah skrev:

Eller hur... Någon som kör volvo kan inte säga att BMW är skitbil för BMW är SÅÅ mycket bättre än volvo på i princip ALLA sätt.

Bmw är bättre kvalitet, bmw är roligare, bmw är snyggare, bmw är bekvämare och köper man en ny bmw eller volvo så får man mycket mer bil för pengarna hos bmw.
Senast redigerat av Niick (10 februari 2009)

Blå saab 9-3 turba

Avstängd
103 Inlägg
10 februari 2009
Hahaha ta de lugnt flickor/pojkar skrev bara så en bmw fanatiker brukar reagera när dom ser grejjer dom inte vill se;) skojja bara lite med er haha se nu till att inte få tråden låst då;)

Avstängd
103 Inlägg
10 februari 2009
Niick skrev:
r-ted skrev:
FYeah skrev:

Eller hur... Någon som kör volvo kan inte säga att BMW är skitbil för BMW är SÅÅ mycket bättre än volvo på i princip ALLA sätt.

Bmw är bättre kvalitet, bmw är roligare, bmw är snyggare, bmw är bekvämare och köper man en ny bmw eller volvo så får man mycket mer bil för pengarna hos bmw.

haha JAJA bmw är så bra så skojja bara lite börja inte gråta nu gumman;)

Sök