3652
Sök

Metallica till Hultsfred i sommar

LaddtrycksMissbrukare
355 Inlägg
10 februari 2009
Trådstartare
jag vet inte hur många som redan vet det, men Metallica kommer till Hultsfred i sommar smile
skulle tydligen hållas någon festival veckan efter hultsfredsfestivalen.

någon som har koll på detta och som vet fler band som kommer då?

kan ju ge mig fan på att det finns fler metallica-fans här mer än mig? smile

Den Som Syns Är Aldrig Snabbast

Sleeper
3 084 Inlägg
10 februari 2009
ähh vem bryr sig.. SRF meddelade idag att Twisted sister kommer till Swedenrock 09
smilebig_smile fan vad man kommer springa sönder benen i år mellan alla bra band.
Senast redigerat av Sushikocken (10 februari 2009)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

putte-p
10 februari 2009
Machine Head, Alice In Chains, Linkin Park och Mastodon ska bla vara klara. Linkin Park får mig dock inte att hoppa upp och ner av glädje.

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
10 februari 2009
vart finns de biljetter är ju frågan!!! big_smile

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

Sleeper
3 084 Inlägg
10 februari 2009
aha förstod det som dem skulle till hultsfredsfestivalen ... rolllol men det verka ju vara sköna band på den där festivalen också. Kanske blir också då.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
11 februari 2009
Sushikocken skrev:
ähh vem bryr sig.. SRF meddelade idag att Twisted sister kommer till Swedenrock 09
smilebig_smile fan vad man kommer springa sönder benen i år mellan alla bra band.

Säger bara; DREAM THEATER!!!

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
11 februari 2009
Stämmer bra det. Dom kommer på den nya festivalen Sonisphere som är den 18 Juli. Har inte sett vilka fler band som ska dit men jag ska helt klart dit! Är ju ett måste att se Metallica nån gång och nu har man världens chans. big_smile

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

Sleeper
3 084 Inlägg
11 februari 2009
v4jessica skrev:
är jävligt sugen på att åka o se dom eftersom att man bara har ca en timme dit tongue Men är biljetten dyr dit eller?

lär vara

Sök