2543
Sök

Hitta en bra färg till detaljer under huven.

705 Inlägg
12 februari 2009
Trådstartare
Tja ska lacka lite detaljer på bilen, Har svårt att bestämma mig för en färg. Jag har ju "oriental red" nu på bilen o jag vet inte vilken färg bas lådan, motorkåpan, säkrings boxen o runt touchscreenen. tänkte på typ en färg som sticker ut lite. Som man vissar till folk o dom bara säger Shit va coolt. XD hehe. någon som har nån idé? Skulle upp skatta alla idéer

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

88 Inlägg
12 februari 2009
Vill du bara ha WOW-faktor och det inte är så mycket, så satsa på kameleontfärg.

OEM <3
6 957 Inlägg
12 februari 2009
Tkr de skulle vara dumt att förstöra bilen på ett sånt sätt att ha en ganska stickande färg..

Skulle va snyggt med ngn slags gun metal grey lack under huven

OEM <3

730 Inlägg
12 februari 2009
Någon sort av blått skulle nog ja tycka vore snyggt mot det röda , har själv blått men ej röd bil men är snyggt under huven iaf smile

Fölkesberg Racing =)

705 Inlägg
13 februari 2009
Trådstartare
kolla in de med kameleont färg men de Kostar 3 gånger så mycket som en vanlig färg o de tag mycket längre tid. hadr tänkt på blå med men.
Tänkte om jag skulle hitta mig en plåtslagare o detaljerna i krom, kanske? eller lacka plåten till nån cool färg?

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

Avstängd
519 Inlägg
13 februari 2009
Shallie skrev:
Någon sort av blått skulle nog ja tycka vore snyggt mot det röda , har själv blått men ej röd bil men är snyggt under huven iaf smile

ja blått är snyggt under huven smile har själv de nu...tongue

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

705 Inlägg
14 februari 2009
Trådstartare
mm skulle vara snyggt med blått, men fundera på att skaffa delarna under huven i någon slags plåt, sen skaffa en fin Röd crome. vad tycker ni?
P.S nån som känner till någon plåtslagare?

(\_/)
(O.o)

Sök