_Wallis_ skrev:Hinner inte få gjort något innan dess som får min bil att skilja sig från Övriga 940'is. Så jag kommer som besökare. Martin: Ska bamse med eller kan man boka plats i skyen?
Tuhkanen skrev:_Wallis_ skrev:Hinner inte få gjort något innan dess som får min bil att skilja sig från Övriga 940'is. Så jag kommer som besökare. Martin: Ska bamse med eller kan man boka plats i skyen?tror regeringen ska med i bilen:P väntar ju dock på mina prylar som jag måste få innan jag kan köra bilen igen. men du kan få ligga i bagaget
markuska skrev:Även jag kommer ställa ut min bil.Kommer det finnas möjlighet till att tvätta bilen?Eller har ni tips på ett närliggande ställe där det går?
Zippo_ skrev:Finns ju clean-park i närheten, vid frölunda torg, funkar ju bra om du har egna tvättsaker med dig:)"orkestergatan"heter gatan cleanpark ligger vid iaf
Vollez skrev:De här har man ju missat helt och hållet. Klart man kommer med både bil och kamera.
olagbg skrev:Vollez skrev:De här har man ju missat helt och hållet. Klart man kommer med både bil och kamera.fota min bil. gärna inredningen=)
Vollez skrev:olagbg skrev:Vollez skrev:De här har man ju missat helt och hållet. Klart man kommer med både bil och kamera.fota min bil. gärna inredningen=)Va de en order eller? Klart vi fixar det...
markuska skrev:Zippo_ skrev:Finns ju clean-park i närheten, vid frölunda torg, funkar ju bra om du har egna tvättsaker med dig:)"orkestergatan"heter gatan cleanpark ligger vid iaf Stämmer det att Clean-park vid frölunda torg ligger ungefär här?http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.asp … sult=False
olagbg skrev:Vollez skrev:olagbg skrev:fota min bil. gärna inredningen=)Va de en order eller? Klart vi fixar det...hi hi ja nästan kolla upp i innertaket:D hehe:D
Vollez skrev:olagbg skrev:fota min bil. gärna inredningen=)Va de en order eller? Klart vi fixar det...
olagbg skrev:fota min bil. gärna inredningen=)
Phenomen skrev:Hinner inte få min bil genom besiktningen innan helgen