Tog mig friheten att tona lite mjukare på bilen om det var ok?!
Säg till så tar jag bort den direkt, men tycker absolut att du ska köra mjukare övergångar. Kanske ljusaste på fram och 1-2 steg mörkare bak för att slippa problem med besiktning mm.
Men snyggast är nog samma toning runt om som bilden.
Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Kika på min bil, vi ser ut att ha liknande färg på lacken. Den filmen jag har är inte den mörkaste, men inte heller den ljusaste. Något mittemellan är den och övergången till resten av bilen känns helt naturlig.
Tog mig friheten att tona lite mjukare på bilen om det var ok?!
Säg till så tar jag bort den direkt, men tycker absolut att du ska köra mjukare övergångar. Kanske ljusaste på fram och 1-2 steg mörkare bak för att slippa problem med besiktning mm.
Men snyggast är nog samma toning runt om som bilden.
Skaffa besiktningsrutor fram, alltså beggade från skroten. Byt till dom inför varje besiktning, så är det löst!
För de som väldigt gärna vill ha film på framrutorna rek. jag 20%-filmen (mörk rök), inte mörkare. Tar man mörkare är det svårt att se ut i vissa trafiksituationer på natten.
kör på Martin 9-3 förslag eller så helt utan fram så klarar du besiktningen, är väll rätt dryga böter endå på toning fram...
åkte på flygande besiktning jag med vita golfen i somras fick ifs bara en om besiktning på toningen fram men tog bort den då det inte är vart bötern...
helt klart tonat men absolut INTE kolsvart, det är det fulaste som finns.. Det ska vara svag toning precis som Martin 9-3 visade eller kanske om man vill så är något något mörkare ok