3928
Sök

Skulle min bil platsa på Elmia.

498 Inlägg
14 februari 2009
Trådstartare
Jag kan inte mycket om utställningar men jag har tidigare ställt ut min bil här i Östersund och fått mycket possitiva reaktioner.

Jag håller nu på att göra om inredningen http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117343

Jag kan tänka mig att kraven är betydligt högre på mässor i Elmias storlek!? Men tror ni att den skulle platsa in där?

Vart vänder man sig för att anmäla sig?

Mvh Jonny

653 Inlägg
14 februari 2009
Ställ ut den bara för skojs skull smile tycker den ser riktigt bra ut för en pickup

1 853 Inlägg
14 februari 2009
Det tycker jag!! ser riktigt grym ut! smile

/mvh soyd

plattsättare!
804 Inlägg
14 februari 2009
varför skulle den inte göra det? bara anmäla dig och testa smile

Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem
www.pro-racing.se

Crusty69
14 februari 2009
Riktigt fet pickis smile

2 638 Inlägg
14 februari 2009
Det tror jag absolut, bara att prova att anmäla dig och se hur det går smile

bonntrimmare
655 Inlägg
14 februari 2009
Jag tycker du ska ställa ut den smile e ju skitgrym smile så kan man få se den på riktigt istället för i photoshop lr garaget smile

Edit
Rätta stället att göra affärer!
Bilsport Performance & Custom Motor Show är helt klart rätta mässan att göra bra affärer på under 2009. Med tanke på den rådande ekonomiska situationen är det extra intressant att uppdatera och förbättra sitt nuvarande fordon. Suget efter tillbehör och delar extra stort! Elmia är den självklara mötesplatsen för alla motorintresserade under påskhelgen. De ledande företagen i branschen kommer vara på plats för att visa upp sina senaste nyheter och samtidigt finns möjlighet att sälja produkterna direkt till konsumenterna.

Hög tid att planera ditt mässdeltaghande
Genom att finnas med som utställare på Elmia under påsken får företaget en tidig säsongstart som kan bli avgörande för hur bra er försäljning utvecklas under hela året. Ju förr ni hör av er, desto större möjlighet har vi att tillgodose era önskemål om monterplacering

Ring för mer information och bokning av monter!
Per Östman 042-1850 80 per.ostman@fabas.se
Lasse Theander 036 – 371120 lasse.theander@fabas.se
http://www.custommotorshow.se/2009/utstallare.php
Senast redigerat av BOLUND (14 februari 2009)

141 Inlägg
2 751 Inlägg
14 februari 2009
tycker du ska göra det!!! Den är skitsnygg!!

Who Djaa bless no man curse

186 Inlägg
14 februari 2009
självklart skulle den det. den var ju fet ju. den borde du ställa ut. har du tur så vinner d ett pris då. för typ snyggaste pickisen. om dom har sådant pris där.

Allansson
14 februari 2009
Jajemen. Skulle platsa ännu bättre om du får klart släpet också.

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
14 februari 2009
tror utan tvekan att den skulle kunna platsa där

313 Inlägg
14 februari 2009
När är sista anmälningsdagen?

498 Inlägg
14 februari 2009
Trådstartare
Tack för eran tro på bilen :-). Jag ska kolla med frun om hon tillåter nattliga besök i garaget (eftersom det nu blev lite ont om tid) :-).

Jlmmy
14 februari 2009
Absolut, Tycker den var riktigt stilig! smile
Kommer bli kul att se den på elmia isåfall!

mvh

1 878 Inlägg
14 februari 2009
nja, inte vad jag tycker. men det är min personliga åsikt. då jag bara vill se mer sportbilar smile

Medlem 5280
552 Inlägg
14 februari 2009
Självklart ska du ställa ut! Orka se alla vrålstylade "sportbilar" (Oftast inga motorer som man vill prata om)
Cleana o fina bilar ska det vara! Hoppas man får se din bil där!

6 851 Inlägg
14 februari 2009
Vet inte redig vad som är gjort med den, vist att den ser bra ut, men det är ju inte direkt något ovanligt med en pickis som är sänkt och har stora fälgar..
Mitt svar är nej, jag tycker den är lite för vanlig.

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
14 februari 2009
Är du goo eller?! Silverado är utställningsklara redan från fabrik. På det sätt du förgyllt din så är har den helt klart en plats på Elmia. Fixxa till den småtråkiga klädeln bara smile

Rock'n Roll

Sök